پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

چکیده : ثبت شرکت در دبی به یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری و حفظ سرمایه در دنیا تبدیل شده است. اما امارات متحده عربی این اطمینان را یک شبه به دست نیاورده است.

 

امارات با گذشت زمان، به یکی از بزرگترین و مطمئن ترین مناطق برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. یک منطقه توسعه یافته با اقتصادی یکپارچه و و زیرساخت های عالی و مالیات کم، که هر سرمایه گذاری را وسوسه می کند تا کسب و کاری را در آن شروع کند. ثبت شرکت در شهر دبی به یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری و حفظ سرمایه در دنیا تبدیل شده است.

 

اما امارات متحده عربی این اطمینان را یک شبه به دست نیاورده است. عوامل متعددی در به دست آوردن این اطمینان دخیل هستند. در این مطلب قرار است به پاسخ این سوال بپردازیم که چرا ثبت شرکت در دبی یک راه مطمئن برای سرمایه گذاری است.

 

ثبت شرکت در دبی و سرمایه گذاری در آن

امارات متحده عربی با پیشرفت های چشمگیر اقتصادی که هر سال دارد، به بهشتی برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. بیشتر افراد ثروتمند دنیا از بیل گیتس گرفته تا جف بزوس و وارن بافت در این منطقه سرمایه گذاری کرده و شرکت های بزرگ هم خدمات خود را آنجا ارائه می کنند.

دولت امارات فضایی امن و آرام برای ثبت شرکت در دبی و سرمایه گذاری مطمئن ایجاد کرده است. همین موضوع توجه سرمایه گذاران بازارهای جهانی را به خود جلب کرده و آن را به یک قطب سرمایه گذاری در سطح کلان تبدیل کرده است.

دبی دارای مناطق معاف از مالیات زیادی است و همین خود صاحبان کسب و کارهای زیادی را به سمت خود کشانده است. اگر دنبال ثبت شرکت در دبی برای سرمایه گذاری هستید، در ادامه به شما دلایلی می دهیم که شما را از تصمیمی که گرفته اید مطمئن تر کند.

 

چرا سرمایه گذاری در امارات و ثبت شرکت در آن مطمئن است؟

ثبت شرکت در امارات

امارات متحده عربی و به خصوص دبی، یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی در جهان به حساب می آید. هنگامی که شرکت خود را در آنجا ثبت می کنید، در واقع افزایش فروش خود را تضمین کرده  و راه ارتباطی قوی با مشتریان خود در نقاط مختلف جهان ایجاد کرده اید.

علاوه بر این، ثبت شرکت شما در دبی، نقش اساسی در دیده شدن شرکت شما در بازار های بزرگ جهانی دارد. با تبلیغات درست و تولید محتوای مناسب در بازار شناخته می شوید. اما در ادامه به ویژگی های منحصر به فرد دبی می پردازیم که خیال سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این منطقه راحت می کند.

 

1. رقابت سالم و دولت حامی

دولت امارات نقش مهمی در ایجاد جوی دوستانه و سازگار بین همه سرمایه گذاران خارجی در کشورش دارد. دولت با اعمال قوانین، مقررات و سیاست های سختگیرانه برای اداره تجارت در کشور خود، نقشش را ایفا می کند.

بنابراین، برای ثبت شرکت در دبی باید خود را با پارادایم های دقیق در مورد سیاست ها و مقررات امارات متحده عربی هماهنگ کنید.

اگر نمی دانید چه کارهایی باید انجام دهید، اخذ مشاوره از موسسات حقوقی که در زمینه ثبت کردن شرکت ها فعالیت دارند، بسیار کمک کننده خواهد بود.

به طور کلی، حمایت گسترده دولت انگیزه روشنی برای سرمایه گذارانی است که دنبال جایی مطمئن برای سرمایه گذاری هستند. کسب و کارهای بزرگ و کوچک با رقابت سالمی که وجود دارد، سرمایه گذاری مطمئنی با ثبت شرکت انجام می دهند.

 

2. در دسترس بودن زیرساخت های بی نظیر

اغلب در مورد سر وقت بودن حمل و نقل ژاپن صحبت می شود. همه چیز برنامه دقیق با تاخیرهای چند ثانیه ای دارد. اما کمتر کسی به این جنبه هم در دبی اشاره می کند.

دبی یکی از پیشرفته ترین سیستم های حمل و نقل را دارد. شاید تعجب کنید که این موضوع چه ربطی به سرمایه گذاری دارد. اما کسانی که شرکت خود را در این منطقه ثبت می کنند، می دانند که ارائه خدمات با حمل و نقلی مطمئن و سریع چقدر در کسب و کارشان مهم است.

همچنین مشتریان مطمئن هستند که در کوتاه ترین زمان ممکن در هر جای دنیا که باشند، سرویس یا کالای خود را از شرکتی که در دبی قرار دارد، دریافت می کنند. همین سبب شده تا شرکت ها به این جنبه از امارات توجه کنند. اتفاقا استفاده از زیر ساخت های بی نظیر و در دسترس بودنشان برای همه به یک جنبه قدرتمند تبدیل شده است.

 

3. نیروی کار متخصص به راحتی پیدا می شود

قطعا در صورتی که شرکت خود را در دبی ثبت کنید، به نیروی کار سازمانی، متخصص و غیر متخصص نیاز پیدا می کنید و چه جایی بهتر از دبی که مملو از افراد با ملیت های مختلف است که در زمینه های مختلف تخصص دارند.

قبل از استخدام کارمند، با یک موسسه حقوقی مشورت کرده و قوانین استخدام را دنبال کنید. در زمانی کوتاه شرکت شما با کارمندانی کار خود را شروع می کند که صلاحیت صندلی را دارند که روی آن می نشینند.

استفاده از نیروی کاری متخصص مثل کاتالیزور عمل کرده و پروسه موفقیت و ثبات شرکتتان در امارات را سریع تر می کند.

 

4. خدمات بانکی آسان و ساده

برای این که یک شرکت پیشرفت کند، باید خدمات بانکی آسان و ساده برای پشتیبانی از تراکنش ها و اخذ وام داشته باشد. در امات متحده عربی، در صورت ثبت شرکت در دبی، دسترسی آسانی برای تجار به بانک ها توسط دولت ایجاد می شود.

بانک ها تمام خدمات خود را در اختیارشان قرار می دهد. اعتبار مناسب و خدمات بانکی عالی، از دلایل اصلی ثبت شرکت در دبی است. اگر مشتاق راه اندازی یک بیزینس در دبی هستید، احتمالا تمام حمایت های مالی دولت امارات را دریافت خواهید کرد.

 

5. ثبات اقتصادی بالا

یک اقتصاد پایدار در هر کشوری همیشه چندین سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری در آن کشور خاص جذب می کند. شرکت های زیادی در دبی ثبت شده اند تا به ثبات اقتصادی، درآمد خوب و شکوفایی اقتصادی برسند. تمام این موارد هم به دلیل ایجاد هتل های قابل توجه، ساختمان های منحصر به فرد، خدمات تفریحی عالی و زیرساخت های قدرتمند است.

دبی آموخته تا به خوبی از اقتصاد خود مراقبت کرده و همیشه ثبات آن را حفظ کند. اقتصاد آن نیز همیشه رو به رشد است. چه کسی را پیدا می کنید که طالب سرمایه گذاری در جایی نباشد که به ثبات اقتصادی بالایی رسیده است؟

 

6. دسترسی ساده به اقامت مالیاتی در امارات متحده عربی

ثبت شرکت در دبی، یک بلیط رایگان برای دسترسی به اقامت مالیاتی در امارات است. از آنجایی که دبی امکانات زیادی برای موفقیت یک تجارت دارد، اکثر سرمایه گذاران، ثبت شرکت در آن را ارزشمند می دانند.

تا زمانی که در امارات مالیات خود را به طور مرتب پرداخت کنید، می توانید در آنجا اقامت داشته باشید. اقامت در امارات متحده عربی برای سرمایه گذاران بسیار مفید است؛ زیرا به آنها فرصت کافی می دهد تا تجارت خود را گسترش داده و حتی به نقطه ای برسند که دولت آنها را از مالیات معاف کند.

 

7. مناطق معاف از مالیات

دولت امارات، سیاست های مالیاتی انعطاف پذیری را ارائه می دهد. این سیاست ها اغلب به نفع سرمایه گذاران خارجی در دبی است. از آنجا که دبی به دلیل اقتصاد پایدار و خدمات عالی شهرت دارد، اکثر سرمایه گذاران به آن روی می آوردن و همین خود به ثبات بیشتر کمک می کند.

برخی از مناطق امارات و برخی از کسب و کارها برای مدت زمان های مشخصی معاف از مالیات هستند و سود و درآمد آن ها برای خود شرکت است. شرکت هایی که در مناطق آزاد ثبت می شوند، در کنار این که از مزایای ثبت کسب و کار در دبی بهره مند می شوند، معاف از مالیات هم هستند.

برای کسب اطلاعات تخصصی بهتر است با یک موسسه حقوقی متخصص در زمینه ثبت شرکت در امارت متحده عربی صحبت کنید. هیچ چیز اندازه یک متخصص نمی تواند به شما کمک اصولی برساند.

 

دریافت مشاوره سرمایه گذاری در دبی

ثبت شرکت در دبی برای یک فرد خارجی، سرشار از پیچیدگی و کارهای اداری خسته کننده است. ممکن است با پروسه کار آشنا نباشید و دچار مشکل شوید. در این راه می توانید از متخصصان کمک بگیرید.

موسسه حقوقی فکر برتر، یک سامانه تخصصی در زمینه ثبت شرکت در کشورهای خارجی و سرمایه گذاری در آنها است. سالیان زیادی است که فکر برتر به کسب و کارها کمک می کند تجارت خود را در امارات ثبت کنند و آن را راه اندازی کنند.

مشاوره ثبت شرکت در دبی

به کمک این موسسه حقوقی دیگر لازم نیست نگران پروسه سخت و زمانبر ثبت شرکت و سرمایه گذاری در امارات باشید. بدون کوچکترین مشکل حقوقی همه چیز را آماده دریافت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان