پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

خیلی ها سوال می کنند که منبع MMPD چیست  و به چه دردی می خورد؟ آیا مشابه خارجی یا داخلی دارد؟ یا اینکه منبع MMPD خللی در عملکرد پکیج دیواری ایجاد می کند؟ آیا باعث پرت حرارت و افزایش مصرف آب و گاز می شود؟

در جواب این سوالات باید بگوییم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به بسیاری از سوالات پرسیده شده از طرف شما در مورد منبع MMPD پاسخ بدهیم.

 

آیا با کم و کاستی های پکیج دیواری آشنا هستید؟ معمولاً  ایراد هایی فنی و ماهیتی را  همه‌ی پکیج های دیواری با خود به همراه دارند. ما در گروه مهندسی رانتین از سالها قبل متوجه شدیم که پکیج های دیواری شامل کمبودهایی هستند و برای جبران مشکلات موجود پکیج دیواری طرح هایی را بر روی بعضی پکیج های دیواری به صورت پایلوت انجام دادیم.

ازطرح منبع کویلی تا طرح نهایی منبع MMPD

3

 طرح اولیه استفاده از منبعی به صورت کویلی بود که بر روی مدار گرمایشی پکیج دیواری متصل می شد. این طرح به نوبه خود خوب بود ولی به دلیل حجم منبع که حدود ۱۵۰ لیتر گنجایش داشت و به شکل استوانه بود. جای زیادی را در کنار پکیج دیواری اشغال می کرد و بیشتر افراد به خاطر حجم نسبتا بزرگ منبع  از این طرح خوششان نمی آمد. بنابراین با اعمال تغییراتی شکل منبع را تغییر دادیم تا منبع به شکل مکعب مستطیل درآمد. این طرح هم در نهایت به دلیل یک سری مشکلاتی که داشت، به تولید انبوه نرسید. در ادامه تحقیقات تصمیم گرفتیم، جهت جبران کمبود های پکیج دیواری منبع ذخیره را بر روی مدار آبگرم مصرفی متصل نماییم. بنابراین با بررسی و آزمایشات انجام گرفته موفق شدیم که منبع مکمل پکیج دیواری که همان منبع MMPD مورد نظر می باشد، طراحی و تولید نماییم.

 

توضیحات بیشتر در مورد منبع مکمل پکیج دیواری

 

 

 

4

منبع مکمل پکیج دیواری MMPD در مجموع همه‌ی ایرادات فنی و ماهیتی انواع مختلف پکیج دیواری موجود در بازار را به طور کلی برطرف می کند. حجم این منبع نسبت به طرح های قبلی کوچکتر بوده ولی کارایی آن بسیار بالاست. همچنین جدار منبع دارای سه لایه از جنس های مختلف می باشد. لایه بیرونی این منبع از عایق پلیمری است. این لایه عایق با ضخامت یک الی یک و نیم سانتیمتر به تنهایی می تواند حدود دو سوم پرت حرارتی را کاهش دهد. علاوه بر این به لایه درونی منبع که از جنس epdm  می باشد، می توان اشاره کرد. این لایه هم عایق حرارتی هست و هوای مابین جداره فولادی و لایه درونی هم باعث افزایش مقاومت حرارتی منبع می گردد. بنابراین می توان گفت: پرت حرارتی منبع در حالتی که فقط دارای جداره فولادی باشد، حدود ۱۰۰ وات است و با در نظر گرفتن چند لایه عایق مذکور پرت حرارتی معادل ۲۵ وات خواهد بود. با توجه به آزمایشات انجام گرفته در طول سال های گذشته پرت حرارتی پایین و عدم یخ زدگی منبع در محیط زیر صفر درجه به صورت عملی امتحان شده و مورد تایید می باشد.

مزایای و ویژگیهای منبع  MMPD

 

1_ تامین دبی آبگرم لازم برای مصرف دو یا سه شیر آبگرم به صورت همزمان توسط این منبع

منبع مکمل پکیج دیواری همانطور که از اسمش پیداست محصولی هست که برای تقویت و تکمیل فرآیند تولید آبگرم پکیج دیواری به کار برده می شود. طبق محاسبات انجام گرفته پکیج های دیواری بیشترین چالشی که با آن مواجه هستند، در مورد مقدار دبی آبگرم آنهاست. بر اساس محاسبه میزان حرارت تولیدی یک پکیج دیواری 24 کیلو وات برای گرمایش یک واحد ۲۰۰ متر مربعی کفایت می کند و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.  اما دلیلی که باعث می شود معمولا متخصصین و تکنسین ها پیشنهاد پکیج دیواری ۲۸ و ۳۲ کیلو وات را به مشتریان خود بدهند، به دلیل دبی کم آبگرم می باشد ولی باید بگوییم که تفاوت دبی آبگرم ۲۴ کیلووات با ۳۲ کیلووات در حدود ۳ لیتر بر دقیقه است. پس پکیج دیواری با ظرفیت بیشتر هم قادر نخواهد بود که برای استفاده همزمان دو یا سه شیر آبگرم مصرفی مناسب باشد. تنها راهکار ممکن استفاده از منبع مکمل پکیج دیواری MMPD خواهد بود . چرا که در این صورت شما به راحتی می توانید از دو یا سه شیر آبگرم همزمان استفاده نمایید.

2_ برطرف کردن سرد و گرم شدن آبگرم مصرفی به هنگام استحمام

 مشکل دیگری که همیشه مصرف کنند گان با آن درگیر هستند. همان سرد و گرم شدن آبگرم مصرفی به هنگام استحمام می باشد. شما با استفاده از منبع MMPD می توانید این مشکل را برطرف نمایید. اگر به این مسأله دقت کرده باشید، که هنگام استحمام شیر آبگرم را ببندیم و مجدد بعد از یک الی دو دقیقه شیر را باز نماییم،  آبگرم دچار کاهش دمای آب می‌شود و گاها آب به سردی می گراید.  این اتفاق به دلیل مکانیزم به کار رفته در مدار آبگرم پکیج دیواری می باشد. برای جلوگیری از این معضل بهتر است که منبع  MMPD را در کنار پکیج دیواری نصب نمایید.  تا برای همیشه این مشکل برطرف شود.

۳_ کاهش مصرف آبگرم به هنگام استحمام

گاهی اوقات ممکن است که مصرف کنندگان محترم برای حل مشکل فوق به صورت اشتباه دچار خطای دیگری شوند. یعنی به هنگام استحمام شیر آبگرم را از ابتدا تا پایان دوش گرفتن بلا انقطاع شیر را باز گذاشته و با این کار هدر رفت آب اتفاق خواهد افتاد. به شما اطمینان می دهیم در صورت استفاده از منبع MMPD می توانید در مصرف آبگرم به میزان قابل توجهی تا حدود ۵۰ درصد صرفه جویی نمایید. به جرات می توان گفت ایجاد فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین افراد جامعه شاید از هر گونه منافع و مزایای دیگری که این محصول دارد ارزش بیشتری می تواند به همراه داشته باشد.

۴_ صرفه جویی در مصرف انرژی و گاز

شاید لازم به ذکر نباشد که هر چه در مصرف آب صرفه جویی می شود به همین میزان در مصرف گاز هم صرفه جویی می گردد. در ضمن از این حیث که مصرف کمتر گاز باعث حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی و گرمایش زمین می شود واین هم مزیت دیگر منبع مکمل پکیج دیواری MMPD به حساب می آید.

۵_ افزایش طول عمر مفید پکیج دیواری

منبع  مذکور هیچ خللی در عملکرد پکیج دیواری نخواهد داشت. چرا که این منبع در مسیر خروجی آبگرم مصرفی پکیج دیواری نصب می گردد و در صورت نیاز با قرار دادن شیر یکطرفه از برگشت آبگرم به پکیج جلوگیری به عمل خواهد آمد. علاوه بر این در صورت تمایل مشتری محترم می توان تنظیمات پکیج دیواری را به گونه‌ای انجام داد، تا افزایش طول عمر قطعاتی مانند مبدل ثانویه، مبدل اصلی و پمپ پکیج دیواری را به همراه داشته باشد.

۶_ کیفیت بالای محصول و گارانتی برگشت محصول

منبع مکمل پکیج دیواری MMPD هیچ گونه مشابه خارجی و داخلی ندارد .  ما این محصول را طی سالهای گذشته بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام گرفته در کارگاه گروه مهندسی رانتین موفق شدیم طراحی و تولید نماییم. همچنین  با توجه به اطمینان از کیفیت بالای منبع MMPD، گارانتی برگشت یک ماهه برای محصول  در نظر گرفتیم.  تا مشتریان محترم در کمال اطمینان و اعتماد نسبت به خرید این منبع اقدام نمایند

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ذیل مراجعه نمایید.

Www.mmpdtank.com

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان