پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

موسیقی یکی از مهم ترین هنر های بشر می باشد ،‌ ما با گوش دادن به موسیقی خود واقعی مان را پیدا می کنیم و از مشکلات خالی می شویم ،‌ در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین وبسایت های موزیکی ایران آشنا کنیم .

 

دانلود آهنگ از رپ استار

شما عزیزان می توانید برای دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی و خارجی به یکی از معتبر ترین رسانه های موسیقی کشور مراجعه فرمایید ، رسانه ای که در مدت کمی که شروع به فعالیت کرده است بیشترین مخاطب را جذب خود کرده است .

 

بیوگرافی چند تن از خوانندگان پر بازدید وبسایت

سینا ساعی

سینا ساعی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۶۷ به دنیا آمده است. وی یکی از برترین و محبوب ترین رپر های ایران می باشد که توانسته است طرداران زیادی را به دست بیارد. البته قابل توجه است بدانید ه او همانند بسیاری از رپرها احل حاشیه نیست و تلاش می کند ار خودش را جلو ببرد. از سینا ساعی علاوه بر مهارت و تکنیک های بسیار زیبایش، به عنوان یکی از رپرهای مودب نیز یاد می شود. این رپر مشهور هم اکنون در گروه موسیقی تیک تاک فعالیت می کند و طی چند سال گذشته بسیار موفق ظاهر شده است .بیوگرافی سینا ساعی؛ رپر مشهور ایرانی - آشنایی با زندگی خصوصی - مجله شانس

 

 

 

 

محمد علیزاده

11

محمد علیزاده در 23 دی سال 1360 در کرج به دنیا آمد.وی در حال حاضر در تهران زندگی می کند. وی درخانواده ای کاملا فرهنگی و علمی رشد کرد پدرش معلم بود و یک خانواده سنتی که آنرا بزرگترین افتخار خود میداند بزرگ شد، یک خواهر دارد و میگوید خوانندگی را از 4 سالگی شروع کرده است .

محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. از پانزده سالگی یادگیری موسیقی اصیل ایران را شروع کرد ، قبلش هم دستگاههای قرآن را یاد گرفت . آقای دکتر جوانمرد که مربی قرآن او بودند تمام دستگاههای قرآن را به او یاد دادند . بعد از مدتی مشاهده کرد که موسیقی سنتی را خیلی دوست دارد به همین دلیل ردیف هم آموخت .

 

 

 

 

 

 

محسن یگانه

12

محسن یگانه زادهٔ گنبد کاووس است. او دانشجوی رشته مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی بود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تحصیل می‌کرد . اما پس از گذراندن شش ترم . به علت مشغله بسیار در حرفه موسیقی، از ادامه تحصیل انصراف داد . او فرزند سوم یا یکی مانده به آخر خانواده است و دو خواهر بزرگترش هر کدام پزشک و دندان‌پزشک هستند .

محسن یگانه نواختن را از سال 79 در سن 15 سالگی با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، با توجه به شرایط آن روزهای خانواده و پدرش شهیدش، امکان حضور در کلاس مسویقی نداشت و با تیکه بر توانایی های خود این ساز را یاد گرفت، به حدی که مدتی بعد خودش تدریس می کرد . در این میان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت کیبورد، پیانو و فراگیری مهارت های فنی و موسیقی الکترونیک نیز روی آورد .

 

از دیگر ریمیکس ها و موزیک های وبسایت رپ استار می توان به ریمیکس رپ ، ریمیکس رادیو جوان و ریمیکس های پاپ اشاره نمود .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان