پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

  • تا به حال به کیش سفر کردید؟

  • اگر به این جزیره زیبا سفر کردید، از ایرلاینی که برای مسافرت خود انتخاب کردید راضی بودید؟

  • این سفر چه قدر برای شما جذاب بوده است؟

  • آیا راحتی در مسیر رفت و برگشت، در کیفیت سفرتان تاثیرگذار بود؟

 

تعداد افرادی که نسبت به سفر به کیش علاقه نشان می‌دهند، کم نیست و این موضوع به جذابیت‌های زیاد این جزیره زیبا برمی‌گردد. اگر شما جزء آن دسته‌ای باشید که به کیش رفتید، حتما به صورت دقیق می‌دانید که در رابطه با چه جذابیت‌هایی صحبت می‌کنیم. همین جذابیت‌ها باعث می‌شود که تعداد زیادی برای تور کیش از تهران ثبت نام کنند.

خب حالا موضوعی که در این مطلب قصد داریم تا به آن اشاره کنیم این است که چه ایرلاینی برای این سفر خاص و جذاب می‌تواند مناسب باشد؟

قطعا راحتی شما در رفت و آمد تاثیر زیادی در سفرتان می‌گذارد و باعث می‌شود روزهای شما بدتر یا بهتر شود. اگر تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید، می‌توانید با مناسب‌ترین ایرلاین‌ها برای سفر به کیش آشنا شوید.

کدام ایرلاین‌ها در فرودگاه کیش فعال هستند؟

همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره کردیم، جزیره کیش با توجه به مناطق و مناظر جذابی که دارد و همچنین تفریحات هیجان‌انگیزی که مختص همین منطقه است، طرفداران زیادی دارد.

تعداد زیاد مسافرینی که سالانه به کیش سفر می‌کردند باعث شد تا ایرلاین‌های زیادی برای فعالیت در این مسیر هوایی مختلف پیش قدم بشوند. لیست ایرلاین‌های فعال در کیش به شرح زیر است:

  1. ایران ایر

  2. کیش ایر

  3. ایران ایرتور

  4. آتا

  5. آسمان

  6. کاسپین

  7. کارون

  8. معراج

  9. ماهان

  10. سپهران

  11. تابان

  12. قشم

  13. زاگرس

با توجه به تعداد زیاد این لیست مسافران هنگام خرید تور کیش از اهواز ممکن است گیج شوند و این باعث شد تا ما به معرفی بهترین آن‌ها بپردازیم.

بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به کیش

در همین ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که تمامی ایرلاین‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین خدمات را ارائه دهند و مسافران را راضی نگه دارند ولی نمی‌توان این نکته را انکار کرد که تعدادی از آن‌ها باتوجه به سابقه کاری و تجربه‌ای که دارند، می‌توانند عملکرد بهتری را بروز دهند و سفر خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند.

بهترین ایرلاین سفر به کیش

قطعا اگر شما با شرکت هواپیمایی سفر کنید که نتوانند توقعاتتان را برطرف نمایند، از همان ابتدای سفر لحظات خوشی که باید تجربه کنید جایشان را با لحظات پراسترس و پر از حال بد عوض خواهند کرد و این می‌تواند سفر شما را خراب کند. پس بهتر است هنگام خرید تور کیش از اصفهان حتما به این نکته توجه داشته باشید.

البته به این هم دقت کنید که استفاده از این ایرلاین‌های معروف قطعا هزینه بیشتری هم دارد. پس اگر تور ارزان قیمتی می‌خواهید، می‌توانید از شرکت‌های هواپیمایی نوپاتر استفاده کنید ولی حتما به صورت کامل در رابطه با آن تحقیق کنید تا از خدمات ارائه شده مطلع شده و دچار مشکل نشوید.

حالا تعدادی از بهترین ایرلاین‌ها را معرفی خواهیم کرد:

ماهان ایر

بعید است کسی تا به حال نام شرکت هواپیمایی ماهان را نشنیده باشد. ماهان ایر دارای تجربه و سابقه بسیار زیادی است که باعث می‌شود همیشه به عنوان اولین گزینه به مسافران پیشنهاد داده شود.

باتوجه به تعداد سفرهای داخلی و خارجی شرکت ماهان می‌توان به کیفیت کار آن پی برد. ماهای ایر از بهترین و جدیدترین روش‌های اروپایی استفاده می‌کند و امکانات فوق العاده‌ای را ارائه می‌کند. همین امکانات و کیفیت کار ماهان باعث شده تا قیمت آن نیز نسبت به سایرین بیشتر باشد.

ایران ایر

در سال 1340 دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایر سرویس با هم یکی شدند و نهایتا ایران ایر تاسیس شد. در ابتدای تاسیس این شرکت، پروازهای آن با نام هما انجام می‌شد. معروف‌ترین پرواز این شرکت، پروازهای حجاج به مقصد مکه است.

همان ابتدا این ایرلاین فقط از تهران به سمت مشهد پرواز می‌کرد. ولی پس از مدتی جزء ایرلاین‌های رسمی شد و توانست پرچم ایران را حمل کند. در حال حاضر دارای 36 فروند هواپیما است که به مقصدهای مختلفی پرواز می‌کنند و کیش نیز از مهم‌ترین آن‌هاست.

کیش ایر

در سال 1371 بود که شرکت هواپیمایی کیش در این جزیره تاسیس شد. یکی از نکات مهمی که باید در رابطه با کیش ایر بدانید این است که با توجه به اینکه این شرکت تمامی استاندرها را رعایت کرده است، توانسته تا گواهی نامه بین المللی IOSA (آیوسا) را دریافت کند.

خدمات بسیار متنوع مانند ارائه میان وعده‌های خوشمزه در طول مسیر و برخورد گرم و صمیمی پرسنل و ... باعث شده تا به انتخاب تعداد زیادی از مسافران تبدیل شود.

نتیجه‌گیری

در این مطلب شما را با 3 مورد از بهترین ایرلاین‌ها برای سفر به کیش معرفی کردیم. به این صورت یکی از دغدغه‌های شما برای انتخاب ایرلاین رفع خواهد شد و می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید تا از کدام شرکت هواپیمایی بلیط خود را تهیه کنید.

منبع مقاله : آژانس مسافرتی همسفرها 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان