پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

افراد زیادی سوال می کنند ساعت بن تن اسباب بازی واقعی است؟ هرچند این ساعت ها را می توانیم از فروشگاه زیادی پیدا کنیم اما اکثر این ساعت ها واقعی نیستند و فقط نمونه ای از ساعت واقعی بن تن می باشند. اما اسباب بازی مدل بن تن واقعی هر چند توانایی مدل واقعی را ندارد اما دارای توانایی های نیز می باشد. وجود ویژگی های این ساعت اسباب بازی، سبب گردیده در بین کودکان بسیار محبوب باشد. برخی از توانایی های ساعت BEN 10 از جمله امکان سخنگو بودن، وجود پروژکتور بر روی این ساعت و داشتن باتری را می توان بیان کرد.

 

خرید ساعت بن تن از سایت میلی جون

 

 

اگر قصد خرید ساعت بن تن برای کودکان خود را دارید لازم است فروشگاه میلی جون را به شما معرفی کنم. این اسباب بازی که در قالب یک ساعت می باشد و بین کودکان بخصوص پسر بچه ها محبوبیت زیادی دارد. فروشگاه میلی جون این ساعت را مدل دو بند عرضه می کند که دو بند آن در ساعد دست و یا در قسمت مچ دست بسته می شود. همچنین باطری این ساعت قابل تعویض است و برای مدتی طولانی می توان از آن استفاده کرد. شکل ظاهر این ساعت مانند ساعت BEN10 واقعی است. به همین دلیل کودکان با دست کردن این ساعت احساس قهرمان بودن می کنند و مانند یک بن تن واقعی برخورد می کنند.

 

قیمت ساعت بن تن چقدر است؟

والدین نباید قیمت ارزان ساعت بن تن را ملاک خرید خود قرار دهند. والدین در ابتدا باید کیفیت ساعت را ملاک‌ خرید قرار دهند. سپس آنها فروشگاهی که ساعتی با کیفیت و قیمتی مقطوع دارد را پیدا کنند تا این ساعت را از آنجا خریداری کنند. هرچند با توجه به کیفیت و تنوع توانایی های ساعت BEN 10 امکان دارد با قیمت های متفاوتی روبه رو شوید. اما اگر به دنبال ساعتی با کیفیت هستید و می خواهید ساعت از قیمت مناسبی برخوردار باشد فروشگاه میلی جون را به شما معرفی می کنم. هر چند باید دقت کنید بین کیفیت و قیمت ساعت رابطه مستقیمی وجود دارد.

 

2

 

ساعت بن تن پروژکتوری

ساعت اسباب بازی بن تن پروژکتوری دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود است. وجود این پروژکتور به ساعت جذابیت زیادی بخشیده است. با فشار دادن یک دکمه بر روی ساعت BEN 10 نوری روشن می شود و که همانند یک پروژکتور عمل می کند. این پروژکتور توانایی پخش تصویر بر روی دیوار را دارد و می تواند مانند اسلاید اتوماتیک عمل کند. با پخش پروژکتور، ساعت میتواند آهنگ نیز پخش کند و سخن بگوید. وجود این ویژگی های ساعت برای کودکان بسیار مهیج هستند.

 

ساعت بن تن پیشرفته

بیشتر والدین و کودکان از ساعت بن تن پیشرفته سوال می کنند. آنها می خواهند بدانند این ساعت چگونه است؟ از چه جنسی ساخته شده است؟

 

قیمت ساعت بن تن در فروشگاه میلی جون

 

قیمت ساعت بن تن با توجه به مدل های مختلفی که در بازار موجود است و کیفیت ساخت آنها می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در بازار ایران معمولا کیفیت اجناس با توجه به سفارش تاجر و درخواست تولید آن تعیین می‌گردد. از این بابت نه صرفا در مارکت اسباب بازی و لباس های کاستوم بلکه در دیگر بازارها هم مدل های اصل و فیک بسیاری وجود دارد.

 

ما در وبسایت میلی جون همواره سعی میکنیم بهترین کیفیت محصولات را در کنار نازل‌ترین قیمت‌ها به مشتریان خود ارائه دهیم. قیمت این محصول حدودا 5 دلار بوده و در تولید آن از بهترین متریال‌ها استفاده شده است تا احساس خوب و واقعی بودن را به کودک شما هدیه بدهد.

 

در واقع چون اسباب بازی برای خردسالان و کودکان ساخته می شود و آنها نیز پوستی حساس دارند پس جنس ساعت بسیار مهم است. چرا که ساعت BEN10 مستقیم با پوست دست کودکان در ارتباط است و در صورتی که از مواد بی کیفیت ساخته شود سبب ایجاد حساسیت پوستی کودکان می شود. مدل پیشرفته این ساعت از جنس ژله ای سازگار با پوست لطیف کودکان ساخته شده است. این ساعت به نحوی ساخته شده است که سبب ایجاد مشکلاتی بر روی پوست دست کودکان نمی شود و کودکان می توانند بودن اذیت شدن دستشان ساعت ها با آن بازی کنند. داشتن باطری بر روی این ساعت والدین را از خرید مجدد این ساعت بی نیاز کرده است.

3

ساعت بن تن مربعی

ساعت بن تن با شکل صفحه مربع بر روی دست بین کودکان طرفداران زیادی دارد و می تواند یک هدیه بی نظیر برای کودکان باشد. در واقع کودکان با خرید این ساعت تنها با دید یک اسباب بازی به آن نگاه نمی کنند. بلکه آن را وسیله ای برای ایفای نقش یک قهرمان می دانند. این ساعت از شکل شکیل و قابل حملی برخوردار است. کودکان می توانند ساعت های بسیاری این ساعت را به دست داشته باشند بی آنکه آزرده شوند.

 

ساعت بن تن چرخشی یا دایره ای

ساعت بن تن چرخشی یا دایره ای که شکل آن مانند ساعت های عادی می باشد. دکمه های این ساعت در اطراف این دایره تعبیه شده است. این ساعت می تواند بازی کودکان شما را تکمیل کند. اگر فرزند شما به این قهرمان یعنی بن تن علاقمند است توصیه می شود این ساعت را به او هدیه دهید تا بتواند خود را جای این قهرمان قرار دهد و ایفای نقش کند. برای خرید این ساعت همین الان می توان از طریق سایت فروشگاه میلی جون آن را تهیه کنید و به کودکتان هدیه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان