پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

انتشارات خیلی سبز با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه کتاب های کمک آموزشی همواره پیشرو در ایده های خلاقانه و جذاب تولید و انتشار کتاب بوده است. در این نوشته به ذکر نکاتی می پردازیم که باعث شده خیلی سبز در رده اول پرفروش ترین کتاب های کمک درسی قرار گیرد.

خیلی سبز با کمک نویسندگان متخصص، مشاوران منتخب و طراحان گرافیک خلاق محصولاتی را وارد بازار کمک آموزشی کرده است که تمامی نیاز های دانش آموزان را از نظر محتوا و کیفیت بصری برآورده می کند .مجموعه کتاب انتشارات خیلی سبز با دسته بندی های متنوع و جامع شامل کتاب های ویژه و تخصصی برای هر نیاز آموزشی می باشد.

ویژگی های برجسته کتاب های خیلی سبز

در ذیل به مهم ترین نکات مثبت کتاب های انتشارات خیلی سبز پرداخته ایم. نکاتی که سبب شده این انتشارات بتواند در حوزه کتاب های کمک درسی بالاتر از انتشاراتی مانند گاج قرار گیرد. همانطور که می دانید گاج یکی از بهترین و بزرگ ترین انتشارات در حوزه چاپ کتاب های کمک درسی و آموزشی کنکور است. انتشارات گاج با حدود 15 سال سابقه در این حوزه تا کنون بیش از 27 سری مجموعه کتاب کمک درسی ارائه داده است. اما با تمام این تفاسیر خیلی سبز توانسته است تا حد زیادی در این حوزه موفق تر عمل کند.

حال این ویژگی های منحصر به فرد را خلاصه وار ذکر می کنیم.

8

  1. مطابق با کتاب های درسی جدید آموزش و پروش
  2. متناسب با سطح سوالات کنکور سراسری به همراه سوالات کنکور
  3. گردآوری و ارائه مطالب به صورت درس به درس و فصل به فصل
  4. منطبق با آخرین تغییرات کنکور سراسری و سازمان سنجش کشور
  5. ارائه درسنامه به صورت جامع و کامل
  6. شامل بانک تست جامع تالیفی و کنکوری به صورت درس به درس با مبحثی
  7. ارائه پاسخ نامه تشریحی برای کلیه سوالات موجود در کتاب

خیلی سبز در سال های اخیر توانسته است بخش اعظم فروش کتاب های درسی را از آن خود کرده و به پرفروش ترین انتشارات تبدیل شود.

سفارش کتاب های خیلی سبز

شما می توانید برای خرید کتاب های خیلی سبز به بانک کتاب مدابوک مراجعه کرده و نسبت به خرید آنلاین با تخفیف ویژه و با اطمینان بالا اقدام کنید. این بانک کتاب در اسرع وقت کتاب ها را بدون هزینه ارسال، درب منزل به شما تحویل می دهد.

انتشارات خیلی سبز مجموعه کتاب های متفاوتی را تالیف کرده که در زیر برخی از مهم ترین آن هارا معرفی می کنیم.

کتاب های جامع و تست خیلی سبز9

انتشارات خیلی سبز بسیار متفاوت بودند و هستند. نمای فوق العاده کنکور را می توان از ادبیات کتاب های انتشارات خیلی سبز تا طرح روی جلد و نوع نگاه آن به آموزش دید.

زبان ساده و قابل فهم

کلمات عجیب و سخت در بسیاری از کتاب های خیلی سبز جایی ندارند و مطالب به صورت خودمانی آورده شده است. ایده آموزش ساده و قابل فهم در کتاب های این انتشارات بسیار به چشم می خورد، اما گاهی اوقات این ایده بر تثبیت عمیق مطالب در ذهن خواننده تأثیر می گذارد و در بعضی مطالب به فهم کم عمق و حفظی دروس اختصاصی بسنده می شود.

کتاب های زیست خیلی سبز

 خیلی سبز با زیست هایش خیلی سبز شد، اما بعدها ریاضیات تجربی، حسابان، گسسته، عربی او شاهکار شد و بازار را گرفت. ساده شدن مطالب برای دانش آموز گاهی بسیاری از کتاب های سبز را به سادگی متهم می کند که اشتباه نیست.

گویی نویسنده آنقدر درگیر انواع سوالات و نکات امتحانی است که مفاهیم اصلی درس را نادیده گرفته است. در نهایت باید اعتراف کنیم که کتاب های بسیاری از انتشارات سبز جزو بهترین ها در باتلاق کتاب ها هستند.

درسنامه های کامل

درسنامه های سری جامع و تست خیلی سبز معمولاً به صورت مجموعه نکات و کاربرد آنها در حل تست ها است که بعد از آن تست های درجه بندی شده وجود دارد. این تست ها شامل سوالات تالیفی، تست های کنکور و تست های آزمون های قلم چی در برخی از دروس می باشد. همانطور که گفته شد، عربی جامع خیلی سبز، شیمی دوازدهم خیلی سبز، زیست دواردهم خیلی سبز و زیست یازدهم خیلی سبز از پرفروش ترین کتاب های این انتشارات می باشند.

طراحی و لحن کتاب های کمک درسی خیلی سبز

شهرت این انتشارات به دلیل تفاوت در طراحی و لحن نوشتاری نسبت به سایر ناشران کتاب درسی است. طرح جلد و صفحه آرایی مجموعه کتاب خیلی سبز با توجه به اینکه برای کودکان و نوجوانان از ابتدایی تا پایان متوسطه در نظر گرفته شده، به گونه ای طراحی گردیده که برای آنها جذاب باشد، همچنین انیمیشن های استفاده شده در طراحی جلد و طراحی صفحات، رنگ های شاد و زیبا یکی از دلایل انتخاب بسیاری از کتاب های خیلی سبز توسط دانش آموزان است.

استفاده از طنز در نگارش کتاب

در انتشارات خیلی سبز سعی می کنند لحن نوشتن را طنز گونه و متنوع کنند که این امر یکنواختی مطالب درسی را از بین برده و جذابیت خاصی را برای ادامه مطالعه موضوعات برای دانش آموزان ایجاد می کند. شاید در ابتدا این موضوع باعث شده بود که تا خیلی سبز زیاد جدی گرفته نشود، زیرا طرز فکرها بر این اساس بود که هنگام تمرین باید جدی باشید! اما این انتشارات بر خلاف این نظر عمل کرد و توانست تغییراتی را در ذهن افراد ایجاد کند تا بدانند در ضمن مطالعه باید شاد و آسوده باشید تا ذهن شما با اشتیاق برای یادگیری و کسب دانش باز باشد.

سایزهای متفاوت کتاب های خیلی سبز

کتاب های کمک درسی خیلی سبز در اندازه های مختلف تالیف و منتشر شده اند. به شکلی که بعضی از این کتاب های کمک درسی جامع و حجم زیادی دارند و بعضی نیز به صورت جی بی و در اندازه های کوچک طراحی شده اند. لازم به ذکر است بدانید که کتاب های خیلی سبز با اهداف مختلف و برای نیاز های متفاوت منتشر شده اند برای مثال کتاب های کمک درسی دوران جمع بندی خیلی سبز مناسب زمان امتحانات و نزدیک به کنکور هستند و دانش آموزان دیگر نیازی نیست به خلاصه نویسی درس ها بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان