پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

مهدی احمدوند خواننده و ترانه سرای ایرانی متولد بهمن ۱۳۷۰ در عظیمیه کرج می باشد ، موسیقی را در سنین بسیار کم آغاز نمود و در دوران نوجوانی آهنگ هایش شنیده شد ، در ادامه با ما همراه باشید .

 

آغاز فعالیت حرفه ای

مهدی احمدوند فعالیت موسیقی خود را از سال ۸۴ و زمانی که تنها ۱۴ سال سن داشت شروع کرد ، چند سالی شروع به آزمون و خطا در تنظیم ترانه هایش کرد و در نهایت اولین کار هیت در سن ۱۸ سالگی از او منتشر شد ، زمانی که اینترنت به گستردگی حال حاضر در اختیار مخاطبان موسیقی نبود و او توانست با تلاش شبانه روزی موزیک هایش را از طریق سی های فشرده به فروش برساند ، به گفته احمدوند در دوسال اول فعالیت حرفه ای خود اقدام به توزیع رایگان سی دی آثارش در پشت چراغ قرمز ها می کرد .

 

کنسرت های مهدی احمدوند

مهدی احمدوند پس از چندین سال تلاش در حرفه موزیک توانست با یک کمپانی بزرگ کنسرت گذار قرارداد ببند و پس از سالها تلاش شبانه روزی اولین بار در سال ۱۳۹۲ بر روی صحنه رفت و تجربه اجرای زنده کنسرت را به دست آورد .

 

ازدواج

در سال های گذشته شایعاتی مبنی بر ازدواج مهدی احمدوند بر سر زبان ها شنیده می شد ولی امسال خود او در یک برنامه زنده اعلام کرد که تا به حال ازدواج نکرده است و هنوز هم با خانواده خودش زندگی می کند .

5

 

رکورد کنسرت

مهدی احمدوند در سال ۱۳۹۴ رکورد کنسرت های کشور را شکست و با برگزاری ۳۰۰ سانس ویژه در یک سال توانست این رکورد قابل توجه را به نام خودش ثبت نماید .

او در چند سال اخیر افت ویژه ای در برگزاری سانس کنسرت های خود در کشور داشته است ولی امسال با قرارداد تازه ای که با مهدی کرد (تهیه کننده پر سابقه موسیقی پاپ کشورمان) بسته است و همچنین انتشار چندین قطعه مگاهیت در ماه های گذشته انتظار می رود پس از پایان ماه های محرم و صفر پر قدرت تر از گذشته به روی استیج سالن های کنسرت برگردد و رکوردی تازه در صنعت موسیقی ثبت کند .

مهدی احمدوند در نهم خرداد سال ۱۴۰۱ برای جشن قهرمانی تیم استقلال اجرای زنده ۱۰۰ هزار نفری در ورزشگاه آزادی برگزار کرد ، این خواننده همراه با محسن ابراهیم زاده تنها خوانندگان ایرانی هستند که در استادیوم آزادی به اجرای زنده پرداخته اند .

 

6

 

آثار مطرح مهدی احمدوند

 

عشق اول

خلسه

نا رفیق

ساعت نا کوک

عشق من

الکی

ازم بریدی

دروغه

وابسته

اگه بارون بباره

روتو کم کن

ساعت عاشقی

الهه ناز

قدم قدم

غلط کردم

و ...

 

 

دانلود آهنگ های جدید مهدی احمدوند

مهدی احمدوند در ماه آینده دو آهنگ بسیار هیت منتشر خواهد کرد ، قطعاتی که حتی تیزر ۴۷ ثانیه ای آنها هم در شبکه های اجتماعی وایرال شده است ، شما علاقه مندان عزیز می توانید برای دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند و دیگر خوانندگان پاپ کشورمان به وبسایت پرطرفدار هارپ ملودی مراجعه فرمایید .

 

 

دلایل استفاده از وبسایت هارپ ملودی :

از مهم ترین ویژگی های وبسایت هارپ ملودی که باعث شده است جزو چند سایت برتر ایران قرار بگیرد عبارتند از :

 

طراحی منحصر به فرد

آرشیو بسیار غنی

سرورهای بسیار قدرتمند (سرعت سایت)

منظم بودن موزیک ها

دانلود آهنگ با ترافیک و حجم نیم بها

و ...

 

 

هارپ ملودی وبسایتی برای تمام سلیقه ها  HarpMelody.ir

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان