پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار که قصد مهاجرت دارند، سرمایه گذاری در کانادا، یکی از بهترین گزینه های پیش رو است. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا مزیت های زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به بهره مندی از اقتصاد آزاد و در حال رشد کشور کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا برای خود و کل اعضای خانواده اشاره کرد.  مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مستلزم پرداخت حداقل و حداکثر هزینه هایی است که امروز قصد داریم به طور کامل آن ها را بازگو کنیم.

 

 

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا:

مهاجرت از طریق  ویزای سرمایه گذاری کانادا امری پیچیده است و قبل از اقدام به انجام آن، بهتر است از مشاوره های یک وکیل مجرب در این زمینه، بهره مند شوید. اقدامات و مدارک لازم جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری:

  1. در ابتدا نیاز است مدرک زبان داشته باشید. اغلب برنامه های اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری، نیاز به دریافت نمره ۵ آیلتس جنرال هستند و برخی دیگر از برنامه ها، نیازمند ارائه مدرک لیسانس هستند.
  2. باید چند سال سابقه اداره شرکت در محل سکونت خود را داشته باشید و ثابت کنید که توانایی مدریت یک بیزنس را دارید.
  3. برای اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری، لازم است تمکن مالی خود را از طریق ارائه مدارک مالی و بانکی و همچنین اسناد ملکی، اثبات کنید. مقدار تمکن مالی طبق نظر اکثر برنامه های اقامتی کانادا، حدود ۳۵۰ هزار دلار، است.

کم ترین هزینه برای سرمایه گذاری در کانادا:

کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است و میزان مبلغ برای سرمایه گذاری در این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر کم تر است و افراد مختلف می توانند با ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار دلار در کشور کانادا، سرمایه گذاری کنند.

بعد از اثبات تمکن مالی جهت اقامت از طریق سرمایه گذاری در کانادا، باید در یکی از ایالت های کانادا با توجه به شرایط و قوانین موجود، سرمایه گذاری کنید. کشور کانادا ایالت های زیادی دارد و هزینه سرمایه گذاری در هر ایالت با ایالت دیگر متفاوت است. مثلا برای سرمایه گذاری در شهر وینی پگ واقع در ایالت مینتوبا، برای سرمایه گذاری به ۲۵۰ هزار دلار، نیاز دارید. وینی پگ، مرکز ایالت مینتوبا بوده و شهرهای بسیاری در اطراف آن وجود دارد. به طوری که برای سرمایه گذاری در شهرهای اطراف وینی پگ، به مبلغی حدود ۱۵۰ هزار دلار نیاز دارید.

5

 

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری در این کشور:

اخذ اقامت کانادا به صورت مستقیم، در هیچ یک از برنامه های اقامت از طریق سرمایه گذاری کانادا وجود ندارد. به منظور اخذ اقامت کانادا، سرمایه گذار باید در مرحله اول ویزای سرمایه گذاری کانادا را دریافت کند و به مدت ۲ سال در ایالتی که در آن سرمایه گذاری کرده است، سکونت داشته باشد. در این صورت بعد از ۲ سال، قادر به اخذ ویزای کانادا و  اخذ اقامت دائم این کشور خواهد بود. در مدت ۲ سالی که ساکن ایالت کانادا هستید، ایجاد کسب و کار و سوددهی های کلان، ضرورتی ندارد اما باید به طور پیوسته و مداوم، گزارشی از کسب و کار خود را به اداره مهاجرت و اداره ایالتی، ارائه دهید. توجه کنید که ترک ایالت مربوطه و خروج از کشور کانادا، می تواند منجر به باطل شدن اقامت کانادا برای مدت های طولانی شود.

رایج ترین روش های سرمایه گذاری در کشور کانادا به صورت زیر است:

  1. استارتاپ

حداکثر سن سرمایه گذاری برای این روش، ۵۵ سال است و فرد سرمایه گذار باید حداقل مدرک کارشناسی را داشته باشد و برای سرمایه گذاری نیز، حداقل به ۳۰ هزار دلار نیاز دارد.

  1. کارفرینی

شرایط سن و مدرک تحصیلی در این روش همانند روش استارتاپ بوده اما مقدار سرمایه لازم برای سرمایه گذاری، حداقل ۱۰۰ هزار دلار است.

  1. استان کبک

یکی از گران ترین روش های سرمایه گذاری به شمار می رود  و حداقل سرمایه لازم برای این روش، حداقل ۲ میلیون دلار است.  حداکثر سن مورد نیاز ۵۵ سال بوده و به مدرک تحصیلی نیازی ندارد.

اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا چه مزیت هایی دارد؟

  • با اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا از امکانات شغلی، تحصیلی و زندگی خوبی برخوردار می شوید.
  • می توانید برای خود، همسر و فرزندانتان، اقامت دائم اخذ کنید.
  • کودکان زیر ۱۸ سال از امکانات تحصیلی رایگان برخوردار می شوند.
  • برای سرمایه گذاری و اخذ ویزای کانادا، به مدرک تحصیلی بالا نیازی نیست و تنها با مدرک زبان و داشتن مهارت در اداره شرکت و بیزینس، می توانید در این کشور، سرمایه گذاری کنید.

6

ویزای توریستی کانادا:

ویزای توریستی کانادا یکی از ویزاهای موقتی است که هر کشور به منظور ورود اتباع خارجی به کشور، ارائه می دهد. ویزای مورد نظر، موقتی است و صاحب ویزا حق اقامت و یا کار کردن در کانادا را ندارد و فقط از طریق ویزای توریستی می تواند به دیدار اعضای خانواده، دوست و یا تفریح و سیاحت، در کشور کانادا برود.

وبسایت مهاجرت کانادا:

اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری دارید، می توانید اطلاعات کافی در مورد  شرایط مهاجرت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم را، از وب سایت مهاجرت کانادا به دست آورید. این مجموعه همراه با اعضای مجرب و متخصص خود، می تواند شما را در زمینه مهاجرت، کمک کنید.‌ برای دریافت اطلاعات بیش تر، می توانید با تیم پشتیانی وبسایت مهاجرت کانادا، تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان