پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

قرنیز ها قطعات کوچکی هستند که ممکن است به دلیل کوچک بودنشان نقششان خیلی مهم به نظر نرسد، اما قرنیز ها یکی عناصر مهم و از کاربردی ترین ابزار در طراحی و دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

برای آشنایی با مدرن ترین و با کیفیت ترین قرنیز پی وی سی ایرانی درجه 1 در ابتدا به تعریف قرنیز و کاربرد های آن می پردازیم، قرنیز ساده ترین و کم هزینه ترین روش در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود.

قرنیز

قرنیز ابزاری نواری شکل است که در پایین ترین قسمت دیوار و در تقاطع دیوار با کف ساختمان اجرا می شود، پوشش اتصال دیوار به زمین و کف، هدف اصلی استفاده از قرنیز است، استفاده از قرنیز تأثیر شگرفی در زیبایی بخشی داخل ساختمان دارد، در صورتی که شما قصد خرید قرنیز با کیفیت و درجه 1 ایرانی را دارید در این مقاله همراه ما باشید.

انواع قرنیز

قرنیز ها از نظر جنس به انواع مختلفی تقسیم می شوند از جمله قرنیز پی وی سی، ام دی اف، چوبی، سرامیکی، رادیاتوری و... هر نوع از این قرنیز ها دارای ویژگی های خاص مربوط به خود بوده و کاربرد های مختلفی دارند.

قرنیز پی وی سی، یکی از کاربردی ترین قرنیزهاست که ویژگی های خاصی داشته و امکان استفاده از آن در بسیاری از اماکن وجود دارد.

قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی را می توان یکی از بهترین انواع قرنیز معرفی کرد، این نوع قرنیز ظاهری شبیه به چوب و ام دی اف دارد اما از چند لایه پلاستیکی تشکیل می شود و قابلیت آب بندی دارد.

قرنیز پی وسی به دلیل جنسی که دارد طول عمر و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و آب دارد، همچنین حمل و نصب این قرنیز بسیار ساده و راحت است، قرنیز پی وی سی در برابر خورندگی موریانه کاملاً مقاوم است.

ویژگی‌های قرنیز پی وی سی

  1. امکان تولید قرنیز پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد.
  2. مقاومت قرنیز پی وی سی در مقابل آب و رطوبت را می توان از مهم ترین ویژگی های این قرنیز معرفی کرد.
  3. این قرنیز دارای دوام و استحکام بسیار بالایی می باشد.
  4. قرنیز پی وی سی کاملاً ضد لک است.
  5.  قرنیز پی وی سی در برابر خوردگی بسیار مقاوم است.
  6. قرنیز پی وی سی مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد.
  7. قرنیز پی وی سی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.
  8. این نوع قرنیز قابلیت ضد باکتریایی دارد.
  9. قیمت قرنیز پی وی سی نسبت به سایر قرنیزها مناسب تر است.
  10. قرنیز پی وی سی ابزاری با انعطاف پذیری بالا می باشد.
  11. برش قرنیز پی وی سی نسبت به سایر قرنیز ها راحت تر است.
  12. قرنیز پی وی سی نصب بسیار آسانی دارد.

کاربرد های قرنیز پی وی سی

استفاده از قرنیز پی وی سی برای زیبایی دیوار

مهم ترین کاربرد قرنیز را می توانیم زیبایی بخشی به دیوار معرفی کنیم، قرنیز پی وی سی قطعات کم ارتفاعی در رنگ ها و طرح های مختلف است که به صورت نواری در خط تقاطع کف و دیوار ساختمان ها نصب می‌شود و زیبایی دیوارها را دو چندان می کند.

استفاده از قرنیز پی وی سی برای جلوگیری از انتقال رطوبت به دیوار

دیوارها از مهم ترین بخش های ساختمان ها هستند که در مقابل آب و رطوبت حساسیت بالایی دارند، در صورتی که آب به دیوار نشت کند و یا دیوار خیس شود، دیوار دچار آسیب شده و نمای نازیبا و زشتی پیدا می کند.

یکی از مهم ترین کاربرد های قرنیز جلوگیری از انتقال آب و رطوبت به دیوار است، از ان جایی قرنیز پی وی سی ضد آب است، آب را جذب نمی کند که به دیوار انتقال دهد و به شکل سد در مقابل آب عمل می کند.

استفاده از قرنیز پی وی سی برای جلوگیری از آسیب به گوشه های دیوار

همیشه گوشه های دیوار و قسمت های کنج، نقاط حساسی هستند که امکان آسیب دیدنشان هنگام برخورد با لوازم خانگی همچون مبل، کمد، بوفه و... وجود دارد، برای جلوگیری از آسیب به این نواحی از ساختمان ها می توان از قرنیز پی وی سی استفاده کرد.

استفاده از قرنیز پی وی سی برای مخفی کردن کابل و سیم ها

از آنجایی که آویزان بودن کابل و سیم ها علاوه بر نمای زشت و نا منظم موجب قطعی و آسیب دیدن آن ها می شود، می توان برای پوشاندن سیم ها از قرنیز پی وی سی تو خالی استفاده کرده و کابل ها و سیم های آویزان را در پشت قرنیز پی وی سی جاگذاری و مخفی کنید.

استفاده از قرنیز پی وی سی برای مخفی کردن درز انبساط کف پوش ها

امکان پوشاندن درز انبساط بین کف پوش های لمینیتی و... که بر اثر تغییرات دما دچار انقباض و انبساط شده اند از طریق قرنیز پی وی سی وجود دارد.

مدرن ترین و با کیفیت ترین قرنیز ایرانی درجه 1

شرکت های زیادی در کشور به تولید و عرضه قرنیز پی وی سی می پردازند، شرکت آراپلاست پروفیل یکی از بهترین شرکت ها است که از طریق همکاری با نیروی انسانی حرفه ای و استفاده از مواد اولیه مرغوب به تولید انواع پروفیل های ساختمانی از جمله قرنیز پی وی سی می پردازد.

کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتریان هدف اصلی شرکت آراپلاست پروفیل است، مدرن ترین و با کیفیت ترین قرنیز ایرانی درجه 1 را از این شرکت تهیه و خریداری کنید، امکان ارسال محصولات به سر تا سر ایران وجود دارد.

قرنیزهای تولیدی مجموعه آراپلاست پروفیل

قرنیز های مجموعه آراپلاست پروفیل در رنگ ها و طرح های متنوعی در ابعاد 7، 9، 10 سانی متری طراحی و تولید می شوند، قرنیز های تولیدی این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاملاً ضد آب، ضد لک و ضد حشره هستند.

خرید قرنیز پی وی سی

خرید قرنیز پی وی سی را از فروشگاه های معتبر همچون آراپلاست که تولید کننده محصولات و پروفیل های ساختمانی با کیفیت هستند انجام دهید.

قیمت قرنیز پی وی سی

قیمت قرنیز پی وی سی با توجه به عواملی همچون ابعاد قرنیز، درخواست نصاب، طرح و رنگ قرنیز و... متفاوت است، شما همراهان گرامی می توانید از طریق تماس با شماره 02155005302 از قیمت ها مطلع شوید و قرنیز مناسب و با کیفیت مورد نیازتان را تهیه کرده و سفارش دهید.

منبع : araplastprofil.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان