پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

سئو به معنای بهینه‌ سازی موتور جستجو است و فرآیندی است که برای بهینه‌ سازی پیکربندی فنی ، ارتباط محتوا و محبوبیت لینک یک وب‌ سایت به‌کار می‌ رود. مجموعه ایران سایت با هدف ارتقا کیفیت وب سایت مشتریان از سال ۹۷ سر‌ع به فعالیت کرده و نتایج بسیاری را نیز در این امر مهم بدست آورده است. سئو یک سایت کمک می کند تا صفحات آن به راحتی قابل یافتن ، مرتبط‌تر و محبوب تر شده و موتور های جستجو رتبه‌ بندی بهتری به آن‌ ها دهند. موتور های جستجو به افراد کمک می کنند تا آنچه را که در اینترنت به دنبال آن هستند را پیدا کنند. چه به دنبال یک محصول ، یک رستوران یا رزرو هتل باشید ؛ موتور های جستجو اولین انتخاب شما برای کسب اطلاعات مورد نیازتان خواهد بود. شما می توانید با کسب اطلاع از قیمت سئو و انتخاب بهترین گزینه های آن ، یک پکیج کامل مطابق با نیاز های خود تهیه نمایید. جهت بهره مندی از مشاوره سئو و دیگر امکانات بی نظیر موجود در ایران سایت ، می توانید به وب سایت این مجموعه به نشانی iransite.ir مراجعه کرده و از پکیج های مختلف آن دیدن کنید.

مفهوم SEO چیست ؟

بهینه سازی موتور های جستجو یا به اختصار SEO ، روشی برای بهبود یافتن موتور های جستجوگر می باشد. سئو این هدف را دنبال می کند که محتوای مرتبط تولید شده شما ، در نتایج جستجو ظاهر شده و افراد بیشتری آن‌ را مشاهده کنند. جالب است بدانید که سئو ، برای تمامی موتور های جستجو قابل اجرا است ؛ اما تمرکز اکثر نقاط دنیا ، بر روی بهینه سازی سایت های موجود در گوگل می باشد. سایر موتورهای جستجو مانند بینگ یا یاهو نقش نسبتاً کمتری در بهینه سازی دارند. بنابراین اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود در گوگل هستید ؛ بهتر است که از قوانین و مقررات این مجموعه پیروی کرده و رتبه سایت خود را ارتقا دهید. انجام فعالیت سئو ، نه تنها به معنای سرمایه گذاری زمان زیادی برای تحقیق ، تجزیه و تحلیل بازار و بهینه سازی است ؛ بلکه به معنای اطلاع مداوم و دقیق از آخرین روند ها و به روز رسانی های گوگل است. با توجه به به روز رسانی های گوگل در ابعاد مختلف که چندین بار در سال انجام می شود ، می توانیم دریابیم که نباید آن را دست کم گرفت. اگر بر روی زمان و انرژی خود سرمایه گذاری کنیم ، مطمئناً می توانیم فرصت های عظیمی را ایجاد کنیم.

سئو سایت

تاثیر سئو بر فروش محصولات

برای اکثر شرکت ها ، موتور های جستجو مهمترین کانال برای جذب کاربران به وب سایت خود هستند. کاربرانی که از طریق موتور های جستجو به یک وب سایت می رسند ، معمولاً قصد دارند به هدف مورد نظر در وب سایت دست یابند. این هدف کاملاً به قصد جستجو بستگی دارد و برای مثال ، می تواند فقط اطلاعات یا حتی خرید یک محصول باشد. سئو همچنین نقش مهمی در جذب مشتریان جدید دارد ؛ زیرا موتور های جستجو اغلب مهمترین منبع برای آوردن کاربران جدید به یک وب سایت با استفاده از عبارات جستجوی عمومی هستند. بهینه سازی مداوم موتور های جستجو ، می تواند موفقیت طولانی مدت یک وب سایت را بدون سرمایه گذاری دائمی بر روی تبلیغات پولی تضمین کند. به کارگیری یک سئو خوب ، آگاهی از برند را افزایش می دهد و به مرور زمان ، توسط گوگل و کاربران به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد در نظر گرفته می شود.

تفاوت سئو و تبلیغات پولی

SEA ، مخفف عبارت Search Engine Advertising است و به معنای تبلیغات در موتور های جستجو می باشد. تفاوت اصلی آن با سئو در این است که برای کسب رتبه بهینه در نتایج جستجوی گوگل ، باید هزینه ای به اپراتور موتور جستجو پرداخت کنید. در حالی که با بکارگیری یک سئو خوب و مداوم ، می توانید سایت خود را بدون هیچ هزینه اضافی ، بصورت کاملا حرفه ای و رایگان ، در صدر بازدید ها قرار دهید. بازاریابی موتور های جستجو یا SEM ، معمولاً به عنوان یک اصطلاح عمومی استفاده شده و ترکیبی از SEO و SEA در نظر گرفته می شود.

ایران سایت

نرخ موفقیت در سئو به چه عواملی بستگی دارد؟

موفقیت در استراتژی سئو را می توان با ارقام کلیدی مختلفی سنجید که بسته به هدف وب سایت ها ، متفاوت می باشد. ارقام کلیدی مهم عبارتند از ؛

  • نرخ کلیک (CTR) ؛ این گزینه نشان می دهد که چه تعداد از کاربرانی که صفحه در SERP نشان داده شده اند ، واقعاً از آن بازدید کرده اند.
  • نرخ پرش ؛ نشان می دهد که چند کاربر پس از بازدید از یک صفحه ، دامنه را ترک می کنند.
  • میانگین مدت زمان جلسه ؛ هر چه کاربر از یک صفحه راضی تر باشد ، مدت بیشتری در آن صفحه می ماند و البته نوع محتوا در این امر ، می تواند نقش زیادی داشته باشد. اگر زمان ماندگاری بسیار کوتاه باشد ( کمتر از ۳۰ ثانیه) ، به معنای کیفیت پایین سایت قلمداد شده و ارزش آن را پایین خواهد آورد.
  • تعداد بک لینک ها ؛ کدام و چه تعداد از وب سایت های خارجی به یک صفحه پیوند می دهند تا نشان دهد که آیا این صفحه مرتبط و با کیفیت است یا خیر. در واقع این بک لینک ها ، به عنوان یک پشتیبان برای سایت شما عمل کرده و اعتبار آن را بالا می برند.

 

برچسب ها : ایران سایت,قیمت سئو,مشاوره سئو

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان