پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

در حال حاضر با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور ما وجود دارد متاسفانه راه اندازی کسب و کار ها جدید برای خیلی از افراد مشکل است و مردم دوست دارند که با سرمایه کم هم این کار را انجام دهند اما متاسفانه در بسیاری از موارد این امکان وجود ندارد چرا که مشکلات اقتصادی تورم و موارد این چنینی که متاسفانه مسئولین کشوربه  وجود آورده‌اند باعث شده است راه اندازی کسب و کار نیاز به سرمایه های زیادی داشته باشد اما با این وجود همچنان میشود با کمی خلاقیت و تلاش کسب و کار هایی را راه اندازی کنید که نیاز به سرمایه کمی دارد.

 شما میتوانید هنوز خیلی از کسب و کارها را در خانه راه اندازی کنید. کسب و کارهای خانگی در حال حاضر رشد بسیار زیادی دارند چرا که مردم میتوانند بدون سرمایه خیلی زیادی  یک شغل را در خانه داشته باشند.

 بسیاری از مردم در حال حاضر در حال یادگیری مهارت های هستند که بتوانند در خانه کسب درآمد کند چرا که کسب و کارهای خانگی بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش میدهد اگر شما در نظر بگیرید بخواهید در یک منطقه معمولی از شهر خودتان فروشگاهی را راه اندازی کنید هزینه های اولیه و سنگینی را باید برای پرداخت اجاره و رهن مغازه یا فروشگاه خود پرداخت کنید.

 علاوه بر هزینه های اجاره مکان برای راه اندازی فروشگاه هزینه هایی مثل تغییر دکوراسیون تهیه مواد اولیه و محصولاتی که قرار است به فروش برسانید به این هزینه ها اضافه میشه. اگر که ما هزینه تبلیغات را در نظر نگیریم با این وجود نیز هزینه های زیادی همچنان برای راه اندازی کسب و کار وجود دارد.

 کسب و کارهای خانگی نگران بسیاری از هزینه ها مثل همین هزینه هایی که گفتیم هزینه های اجاره فروشگاه پول آب برق تلفن یا هزینه دکوراسیون و این موارد را دیگر نیستند.

 امروز در این مطلب می خواهیم به شما یک کسب و کاری را معرفی کنیم که نیاز به هزینه زیاد ندارد و شما می توانید در خانه اقدام به راه اندازی یک کسب و کار فوق العاده کنید.

 بازار فروش کلاه در انواع مختلف بازاری است  که همیشه مد نظر همه اقشار مردم هست و مردم به آن توجه ویژه ای دارند به ویژه جوانان که علاقه خاصی به انواع کلاه ها دارند و دوست دارند متناسب با استایل و تیپ شخصیتی خود کلاه های متنوعی را انتخاب کنند.

 مردم در همه فصول سال اقدام به خرید کلاه میکند در زمستان کلاه های زمستانه و گرم را می خرند و در تابستان نیز کلاه های تابستانه، کلاه بیسبالی،  کلاه های پشت توری و انواع دیگر کلاه را استفاده می کنند.

 اگر که شما بخواهید یک فروشگاه کلاه راه اندازی کنید می توانید در خانه خود گوشه اتاق خود نیز این کسب و کار را شروع کنید نیاز به هزینه سنگین ندارید و صرفاً هزینه‌ای که لازم دارید هزینه خرید کلاه است.

 فروشگاه اینترنتی کلاه شاپو که  معتبرترین فروشگاه اینترنتی کلاه در ایران است اقدام به فروش کلاه به صورت عمده کرده است شما می توانید با خرید عمده کلاه از این فروشگاه در طرح ها و رنگ های مختلف شروع به راه اندازی کسب و کار خود کنید.

 برای فروش و تبلیغات هم می توانید از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام تلگرام واتساپ دوستان و آشنایان خود که علاقمند به استفاده از کلاه هستند  شروع کنید.

فروشگاه کلاه شاپو با توجه به سیاست هایی که برای فروش عمده خود در نظر گرفته است مشکلات عمده ای را برای خریداران برطرف کرده است در این فروشگاه علاوه بر کلاه می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه را نیز همراه با کلاه به صورت عمده خریداری کنید یعنی علاوه بر فروش کلاه شما می توانید با استفاده از فروشگاه کلاه شاپو یک فروشگاه تمام برای پوشاک زنانه و مردانه هم راه اندازی کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فروشگاه کلاه شاپو تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند و مسیر موفقیت و فروش بیشتر را  به شما نشان دهند. 

فروشگاه کلاه شاپو (https://kolahshopo.com)

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان