پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

سایبان ماتیس - مدل پایه وسط

تصور کنید در فضای بازی نشسته‌اید و در معرض نور مستقیم خورشید یا قطرات باران هستید. در چنین شرایطی یک سایبان خوب می‌تواند بهترین راه حل برای ایجاد رفاه و آسایش شما باشد. سایبان‌ها ابزارهایی هستند که از شما در برابر تابش مستقیم نور خورشید و قطرات باران و برف محافظت می‌کنند.

سایبان ماتیس یکی از محصولات پیش مهندسی پوش  گروه معماری دیبا است که با طراحی مدرنی که دارد، نه تنها ابزاری کاربردی است بلکه جلوه خاصی به محیط می‌دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی سایبان ماتیس مدل پایه وسط و بررسی ویژگی‌های آن بپردازیم.

معرفی سایبان ماتیس

رعایت فاصله گذاری اجتماعی به توصیه سازمان جهانی بهداشت یکی از مسائل مهم تمام محیط‌های عمومی است. به همین دلیل است که تقاضای آلاچیق‌های مدرن، سایبان‌ها و سازه‌های چادری برای برگزاری مراسم‌های مختلف بیشتر از قبل شده است. سایبان ماتیس محصولی مناسب و کاربردی که به عنوان قسمتی از دکوراسیون فضاهای مختلفی مثل کافی شاپ، رستوران، روف گاردن، فضاهای عمومی، ویلا، پارک، منازل مسکونی ، هتل، اماکن مذهبی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

سایبان ماتیس با ابعاد 5.7*5.7 متر در رنگ‌های مختلف تولید و برای کاربردهای متفاوت استفاده می‌شود. این محصول جذاب در گروه محصولات پیش مهندسی شرکت سازه‌های پارچه‌ای دیبا طراحی و تولید می‌شود. سایبان ماتیس قابلیت باز و بسته شدن دارد و با قیمتی مناسب به عنوان یک کالای داخلی عرضه می‌شود. شما می‌توانید از این محصول در هر فضایی مثل کافی‌شاپ، حیاط، باغ، روف‌گاردن و غیره استفاده کنید. برخی از ویژگی‌های مثبت این سایبان به تفکیک شامل موارد زیر است:

  • این مدل سایبان به دلیل داشتن پایه وزنی نیاز به اجرای فونداسیون و زیرسازی ندارد

  •  

    با سفارش مدل چرخ‌دار به راحتی امکان جابه‌جایی این آلاچیق مدرن می‌باشد

  •  

    محافظت در برابر آفتاب مستقیم و اشعه مضر UV

  •  

    استفاده از وسایل خنک کننده و گرمایشی در زیر سایبان

  •  

    امکان نصب روشنایی به سازه برای استفاده در شب

  •  

    امکان باز و بسته شدن چتر بصورت دستی با توجه به ابعاد بزرگ سایبان

  •  

    نور روز کنترل و تبدیل به نور مطلوب

  •  

    نصب سریع و آسان

  •  

    استحکام و طول عمر مناسب

  •  

    ایجاد محیطی مطلوب و زیبا

  •  

     سایه اندازی مناسب

  •  

    گارانتی یکساله پارچه

  •  

    تنوع رنگ 

سازه چادری ماتیس

ویژگی‌های سایبان ماتیس مدل پایه وسط

سایبان ماتیس در دو نوع پایه کنار و پایه وسط تولید می‌شود. در مدل پایه وسط از این محصول، همان‌طور که از نام آن مشخص است، دارای پایه‌ای در قسمت مرکزی است که روی زمین قرار می‌گیرد. فضای مورد نیاز برای قرار دادن میز و صندلی هم وجود دارد و این پایه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌کند.

این آلاچیق مدرن یا سایبان چتری دارای فرم خیمه‌ای (HighPoint) است که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای پوشش فضاهای خارجی باشد. جنس این محصول از پلی استر با روکش پی وی سی یا PES_PVC است. این جنس باعث می‌شود تا نور مستقیم خورشید کنترل شود و تبدیل به نوری مطلوب و ملایم شود. البته بیان این نکته هم خالی از لطف نیست که جنس مرغوب این آلاچیق مدرن، در برابر انواع آلودگی‌های محیطی مقاوم است.

آلاچیق مدرن ماتیس اجرا شده در کارگاه نوآوری هفت و هشت

کارگاه نوآوری هفت و هشت که در کارخانه نوآوری آزادی به عنوان یک فضای کار اشتراکی قرار دارد، برای پوشش فضای باز خود از آلاچیق مدرن ماتیس استفاده کرده است. طراحی فضای کار اشتراکی هفت و هشت که فضایی مناسب را برای کار کردن استارت‌آپ‌های مختلف و فریلنسرها در کنار هم فراهم کرده است، یکی از پروژه‌های اصلی گروه دیبا نیز است. استفاده از سایبان ماتیس در کارگاه نوآوری هفت و هشت، فضای مناسبی را برای برگزاری جلسات و استراحت در فضای باز فراهم کرده است.

آلاچیق مدرن کارگاه نوآوری هفت و هشت

 

در آخر

محصولات پیش مهندسی شده شرکت سازه های پارچه ای دیبا تحت نام پوش ارائه می‌گردد. محصولات پوش شامل آلاچیق‌های پارچه‌ای، سایبان چتری، سایبان پارکینگ و سازه‌های باز و بسته شونده می‌شود. طراحی این محصولات با در نظر گرفتن نیاز کارفرما و با توجه به فاکتور زمان و قیمت انجام شده، و جهت سایبان رستوران و کافه، پیاده رو، آلاچیق چادری، روف گاردن، فضای سبز، سایبان پارکینگ، امکان مذهبی و مواردی از این دست به کار برده می‌شود. پوش به سازه هایی اطلاق می شود که طراحی و محاسبات مهندسی آنها در اندازه‌های مختلف انجام و پس از سفارش مشتری، ساخته شده و در محل نصب می‌‌گردد. گروه دیبا تخصص فنی خود را در جهت تحقق کیفیت بالا و طراحی پیچیده و فرم های متنوع به کار می‌گیرد؛ به همین دلیل پوش به یک انتخاب خوب برای مشتریان خلاق با دیدگاه های خاص تبدیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان