پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

تامین امنیت خانه و زندگی ، تنها به معنای عدم نصب قفل و بند های سفت و سخت نیز. گاهاً نیاز داریم تا از وسایل برقی و الکتریکی خود ، به خوبی محافظت کنیم. وسایل برقی ، اگر به درستی استفاده نشوند ، ممکن است خطرات بسیاری را به بار آورند. برای جلوگیری از وقوع اتفاقات ناخوشایند ، بهتر است امنیت ورودی خانه خود را توسط آیفون تصویری و امنیت وسایل داخل خانه را ، توسط محافظ یخچال و تلویزیون تامین کنید. کوچکترین ایجاد نوسان در سیستم برق رسانی ، می‌ تواند آسیب های جبران ناپذیری به وسایل برقی خانه وارد کند. اگر به موقع اقدام نکنیم و دستگاه های محافظ را نخریم ، ممکن است وسایل گران قیمتی همچون تلویزیون و یخچال خود را ، از دست بدهیم. کلید و پریز ها یکی از عناصر زیبایی و تزیینی دکوراسیون داخلی هر خانه ای به شمار می روند. اگر از پریز های خود تنها برای استفاده از برق و خاموش و روشن کردن لامپ ها استفاده می کنید ، احتمالا ظاهر آن ها چندان اهمیتی برای شما نداشته باشد. اما اگر به دنبال یک طراحی جذاب و چشمگیر می گردید ، می توانید پریز کابینتی ملونی را امتحان کنید. این پریز ها با داشتن جذابیت ظاهری و کارایی بالای خود ، پاسخگوی تمامی نیاز های شما خواهند بود.

ضرورت استفاده از پریز کابینتی ملونی

آشپزخانه شما می‌ تواند به یک مکان قدرتمند و کارآمد تبدیل شود. کافیست به تمام وسایل برقی که در آشپزخانه خود استفاده می کنید فکر کنید و به این نتیجه برسید که هر یک از آن ها برای تامین برق ، نیاز به یک پریز دارند. قرار دادن پریز در داخل و اطراف کابینت‌ ها در آشپزخانه ، یکی از راه‌ های پنهان کردن آن ها از دید عموم است ، اما نمی‌ توان این کار را با هر پریزی انجام دهید. آشپزخانه ها باید پریزهایی داشته باشند که در فواصل زمانی معین و در امتداد پیشخوان ها قرار گرفته باشند. طبق استانداردهای موجود برای استفاده از وسایل برقی ، اگر پریز خود را در داخل کابینت آشپزخانه و یا پشت کابینت های کشویی نصب کنید ؛ ممکن است فضای بسیاری را برای اتصال به وسایل برقی ، از دست بدهید. پریز های کابینتی باید به عنوان منبع تغذیه اضافی برای وصل کردن وسایل برقی مانند مایکروویو ها ، مورد استفاده قرار گیرند. نصب تعدادی پریز در داخل کابینت های موجود در آشپزخانه ، امری معقول و قابل اجرا است. این پریز به راحتی در دید افراد قرار ندارد ، اما استفاده از آنها در خانه هایی که کودکان کوچک دارند ، ایمن تر می باشد. کابینت زیر سینک باید یک پریز خروجی برای ماشین ظرفشویی داشته باشد و کابینت های بالا و کنار ، به یک محدوده برای تغذیه الکتریکی مایکروویو و دیگر وسایل برقی نیاز دارند. پریز های کابینت ، بسته به نوع کاربرد و طراحی مخصوص خود ، ممکن است نیاز به نصب ، در مداری مجزا از سایر پریز های آشپزخانه داشته باشند.

21

آیا پریزها را در داخل کابینت ها نیز می توان نصب کرد ؟

پریز ها ، بخش مهمی از طراحی آشپزخانه ها می باشند ؛ چه روی دیوار ها و چه در داخل کابینت. تمامی وسایل برقی با کمک پریز ها کار می کنند و به اندازه کافی بزرگ هستند که سیم کشی آن ها متناسب باشد. اما گاها ، نمی توان تمامی وسایل برقی موجود آشپزخانه را ، در یک نقطه متمرکز کرد. به همین دلیل ، نیاز است تا پریز های مجزایی برای وسایل الکتریکی مختلف نصب کنیم. حتما نیازی نیست تا پریز های خود را بر‌ روی سطح خارجی کابینت ها نصب کنید ؛ می توانید با ایجاد سوراخ و عبور سیم پریز های مخصوص ، آن‌ ها را در سطح داخلی کابینت ها نیز نصب کنید. با این کار ، علاوه بر زیبایی در طراحی ، می توانید پریز ها را از دسترس کودکان خود ، خارج کنید.

22

نکات مهم در هنگام خریداری آیفون های تصویری

  • ماندگاری ؛ هنگام انتخاب آیفون های تصویری ، مطمئن شوید که در برابر آب و هوا و شرایط جوی مختلف مقاوم هستند. بررسی کنید تا مطمئن شوید که بلندگو های آن ضد آب و رطوبت هستند تا بتوانید از آن ها در شرایط نامساعد جوی نیز استفاده کنید. از سوی دیگر ، لنز دوربین آن باید به قدری قوی باشد که در برابر هرگونه تلاش برای دستکاری مقاومت کند. باید در برابر اسپری های شیمیایی که می تواند به لنز آسیب برساند نیز مقاومت کند. محفظه آیفون تصویری ، باید جنس محکمی برای مقاومت در برابر خرابکاری یا هر نوع تخریب داشته باشد. در واقع یک آیفون تصویری ، باید دارای یک سیستم هشدار باشد تا زمانی که کسی قصد دستکاری سیستم را دارد ، هشدار دهد.
  • ایمنی ؛ برای عملکرد هرچه بهتر ، سیستم باید دارای دوربین دید در شب باشد تا بتوانید در شب نیز به راحتی ببینید. باید دارای ویژگی WDR باشد تا بتواند تصاویر واضحی را در هر شرایط نوری ثبت کند. باید یک سیستم ارتباطی دو طرفه ، به همراه فیلم ویدئویی برای تعامل با بازدید کننده ، بدون مواجهه رودررو داشته باشد. باید هم سیستم ارتباط بصری و هم غیر بصری داشته باشد تا در صورت کار نکردن دوربین ، باز هم بتوانید با بازدید کننده مکالمه داشته باشید. برای اطمینان از امنیت بهتر ، دوربین باید در فاصله ای قرار گیرد تا حداکثر منطقه را ثبت کند. جهت خرید و سفارش دستگاه آیفون تصویری ، می توانید از طریق وب سایت com اقدام به خریداری نمایید.

 

برچسب ها : پریز کابینتی ملونی,آیفون تصویری,محافظ یخچال و فریزر,برق نت

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان