پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

همانطور که می دانید فرش ها انواع مختلفی دارند و بدون اغراق می توان گفت، در میان انواع شانه و تراکم فرش ماشینی تولیدی، فرش ماشینی 700 شانه محبوبیت زیادی دارد. ویژگی های خاص، تنوع در طرح و رنگ، قیمت مناسب آن، باعث شده تا خریداران از آن رضایت داشته باشند. به همین دلیل کارخانه های زیادی اقدام ایجاد تنوع در فرش 700 شانه دارند تا نظر خریداران بیشتری را به خرید این فرش جلب کنند. یکی از این تولید کنندگان کارخانه فرش کاشان است که در زمینه بافت انواع فرش ماشینی فعالیت دارد. فروشگاه فرش کوروش عرضه کننده انواع فرش ماشینی کاشان باکیفیت بالا و قیمت ارزان تر از بازار فرش می باشد. اگر قصد خرید فرش را دارید با ما همراه باشید تا خصوصیات فرش ۷۰۰ شانه کوروش را برای شما بیان کنیم.

 

ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کوروش

 

فرش 700 شانه ویژگی های خاصی دارند، به همین دلیل یکی از محبوب ترین فرش های ماشینی هستند که خریداران زیادی دارند. فرش 700 شانه یعنی در هر متر از عرض آن ۷۰ گره پیدا می شود. ضخامت این فرش نیز در مقایسه با فرش هایی با شانه بالاتر مانند فرش ۱۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بیشتر است. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که در منزل شما پر رفت و آمد است یا علاقمند به نشستن روی زمین هستید، خرید فرش ۷۰۰ شانه بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

2

از جمله عوامل مورد بررسی در زمان خرید فرش می توان به شانه، تراکم، جنس نخ و الیاف و تعداد رنگ اشاره کرد. در ادامه به بررسی ویژگی های فرش ۷۰۰ شانه فروشگاه کوروش خواهیم پرداخت.

 

  • شانه و تراکم فرش 700 شانه

همانطور که می دانید تمام فرش ها دارای طول و عرض هستند، که به آن شانه و تراکم می گویند. شانه فرش، تعداد گره های موجود در عرض فرش یا تراکم عرضی فرش می باشد. تراکم فرش، هم به تعداد گره های موجود در طول فرش یا تراکم طولی گویند. با این توضیحات باید اضافه کنیم که شانه و تراکم فرش رابطه برعکسی با ضخامت فرش دارند، یعنی هر چقدر تراکم و شانه در یک فرش بیشتر باشد، بافت فرش ظریف تر و ضخامت آن کمتر می شود. برای مثال، فرش ماشینی 700 شانه، به نسبت فرش های 1000 شانه و 1200 شانه، ضخامت بیشتری دارد و برای اماکن پر رفت و آمد گزینه بهتری می باشد.

فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم های مختلفی تولید می شود، مانند ۱۵۰۰، ۲۰۰۰، ۲۲۰۰، ۲۵۵۰ و ۲۷۰۰، اما رایج ترین تراکم برای فرش های ۷۰۰ شانه کاشان، ۲۵۵۰ است. خوب است بدانید که با افزایش تراکم در فرش، وزن آن نیز بیشتر می شود. برای آگاهی بیشتر بدانید که فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰، وزنی در حدود ۴۲ یا ۴۳ کیلوگرم را داراست.

 

  • الیاف فرش ماشینی ۷۰۰ شانه

در تولید فرش ماشینی 700 شانه از الیاف مختلفی استفاده می شود، از جمله پلی استر، BCF و اکریلیک. در بافت فرش ماشینی 700 شانه کوروش از الیاف درجه یک اکریلیک استفاده شده است. فرش های اکریلیک ویژگی های منحصر به فردی دارند. فرش اکریلیک بافت نرم و لطیف تری نسبت به فرش پلی استر دارد. با دست کشیدن روی فرش، دست به راحتی بر روی آن سر می خورد و نخ خاب فرش، به صورت دانه دانه از زیر دست رد می شود و درهم کلاف نمی شود. از دیگر ویژگی های فرش اکریلیک ماندگاری و دوام بالا، عدم پرز دهی و جذب گرد و غبار و ایجاد حساسیت و آلرژی است. قابلیت شستشو و حفظ رنگ با انواع مواد شوینده قوی و مقاومت در برابر نور آفتاب از جمله خصوصیات فرش اکریلیک ۷۰۰ شانه است.

 

  • رنگ بندی فرش ۷۰۰ شانه

3

 

فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه از نظر رنگ بندی و طرح بسیار متنوع هستند. فرش 700 شانه کوروش در پالت های ۸ رنگ، ۱۰ رنگ و ۱۲ رنگ بافته می شود.

 

  • دوام و لطافت فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰ در قیاس با فرش های ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه، ضخامت بالایی دارد که همین دلیل عمر و دوام طولانی تری نیز دارا می باشد. در بافت فرش ۷۰۰ شانه کوروش از دستگاه های مدرن، مانند دستگاه HCPX۱  و HCPX۲، استفاده می شود. استفاده از نخ درجه یک و مرغوب و فناوری بافت به روز سبب افزایش کیفیت و ماندگاری فرش می شود.

 

مزایای فرش ۷۰۰ شانه کوروش

 

فرش ماشینی ۷۰۰ شانه کوروش مزیت های زیادی دارد، از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتفاع خاب این فرش در مقایسه با فرش های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه، بیشتر می باشد که سبب نرمی و لطافت آن می گردد. و این نرمی  می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به دنبال خرید کفپوش راحتی برای منزل، اتاق خواب و اتاق کودک هستند.
  • ارتفاع نخ خاب زیاد فرش ۷۰۰ شانه کوروش، در حدود ۱۱ میلی متر است و مانع از عبور گرما و سرما می شود. اگر جزو افرادی هستید که روی فرش می نشینید، این فرش گزینه مناسبی برای شما می باشد.
  • دوام و مقاومت فرش ۷۰۰ شانه، در برابر فشار و شستشو بالاست،  به همین دلیل برای اماکن پر رفت و آمد مناسب است. این فرش در برابر عوامل محیطی مانند نور و حرارت نیز مقاوم است. همین ویژگی ها سبب افزایش طول عمر و ماندگاری آن گردیده.
  • تنوع زیاد در نقشه و رنگ فرش ۷۰۰ شانه کوروش زیاد است. این فرش ها بیشتر در طرح های سنتی و مدرن طراحی می شود که سبب زیبایی و استفاده از هنر ایرانی در آن شده است.
  • فرش ۷۰۰ شانه کوروش به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه، قیمت ارزان تری نسبت به نمایشگاه های سطح شهر دارد. به همین دلیل طرفداران و خریداران زیادی دارد.

 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه در فروشگاه کوروش

قیمت فرش ماشینی به عوامل بسیاری وابسته است، از جمله نوع بافت، تراکم و شانه فرش، کیفیت نخ و الیاف، دستگاه بافت و... قابل اشاره می باشد. در فرش های کوروش، از بهترین الیاف تولید شده است، فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه کوروش کیفیت بالا و قیمت ارزانی دارند. دلیل پایین بودن قیمت فرش در این مجموعه ، عرضه مستقیم فرش از کارخانه است. حذف واسطه ها و از بین رفتن هزینه های اضافی سبب شده تا قیمت فرش در مقایسه با بازار فرش، ارزان تر باشد.

اگر به دنبال فرش 700 شانه باکیفیت و بادوام هستید و نیز می خواهید هزینه مناسبی برای خرید فرش داشته باشید، ما خرید فرش ۷۰۰ شانه از فروشگاه کوروش را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

خرید فرش ۷۰۰ شانه کوروش

 

4

خانواده هایی که مشتاق خرید فرش ماشینی کاشان از مجموعه فرش کوروش هستند، می توانند به دو صورت خرید حضوری و خرید اینترنتی اقدام به تهیه فرش موردنظر خود نمایید. نمایشگاه های فرش کوروش در تهران و کاشان در خدمت مشتریان عزیز می باشد. جهت خرید حضوری فرش مورد نیاز خود می توانید به این فروشگاه ها مراجعه نمایید.

اگر در دیگر شهرها ساکن هستید نیز می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه فرش کوروش www.bfarsh.com ، از تمام فرش های موجود دیدن نموده و فرش مورد دلخواه خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید. این اطمینان به شما داده می شود که، سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن به صورت مستقیم به درب منزل شما ارسال شود.

کلام آخر

ما در این مقاله درباره ویژگی های فرش ماشینی ۷۰۰ شانه با شما صحبت کردیم. اگر قصد خرید فرش ماشینی ۷۰۰ شانه اصل و ارزان قیمت را دارید، پیشنهاد ما به شما کارخانه فرش کوروش است. فرش کوروش یکی از عرضه کنندگان انواع فرش ماشینی کاشان با کیفیت عالی و قیمت کارخانه به مشتریان می باشد. خرید فرش از این مجموعه، این مزیت را دارد که تمام فرش های تولیدی خود را با ضمانت ۵ ساله کیفیت عرضه می گردد. همچنین قیمت انواع فرش های ماشینی کاشان در فروشگاه نیز با نرخ کارخانه، یعنی در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش، به دست مشتری می رسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان