پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

زمانی که کلمه خودروی با کیفیت به گوش شما می خورد، چه چیزی را در ذهن خود تصور می کنید؟ پاسخ اکثر افراد به این سوال، خودرویی با ظاهر جذاب، بدنه مقاوم، مشخصات فنی مناسب و مدرن است. وقتی سخن از مدرن بودن به میان آمد، جالب است بدانید که هیوندا در کره ای به معنای مدرن است. این برند تمام مفاهیم و تصورات یک شخص از ماشین مدرن و با کیفیت را، در قالب خودرو طراحی و تولید کرده است. این برند کره ای با ارائه خودروهایی با کیفیت، جذاب و مدرن، توانسته مشتریان وفادار بسیاری در سراسر جهان جذب کند. شهرت و محبوبیت این خودروها، به بازار ایران نیز رسیده اند و از این رو تصمیم گرفتیم تا نگاهی دقیق به این کمپانی و برخی از خودروهای مشهور آن بیندازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید، تا به معرفی مدل های مختلف هیوندا بپردازیم.

معرفی کمپانی هیوندا

طی چندین دهه اخیر، کمپانی هیوندا در خط اول تولید خودروهای مدرن فعالیت کرده است. کمپانی هیوندا موتور اولین بار در سال 1967 در کره جنوبی تاسیس شد. اما ریشه این شرکت، به سال ها قبل و پیش از جنگ جهانی بر می گردد. یعنی سال 1947، که شخصی به نام چانگ جو یانگ، با هدف بهبود شرایط کره جنوبی پس از جنگ، کسب و کار کوچکی را با همین نام راه اندازی کرد.

 امروزه این شرکت، نه تنها باعث بازسازی کشور خود شده، بلکه بازار جهانی خودرو را نیز متحول کرده است. هیوندا اکنون به شرکتی تبدیل شده، که همه افراد محصولات آن را با ویژگی هایی چون کیفیت بالا، مقرون به صرفه بودن، کاربری آسان و ظاهر جذاب و مدرن می شناسند. محصولات این شرکت، تنها شامل خودروها نشده و طیف وسیعی از وسایل موتوری همچون کامیون ها، موتور سیکلت ها، ژنراتورها و غیره را در بر می گیرد. در ادامه، مدل های مختلف هیوندا مورد بررسی قرار گرفته اند.

9

مزیت های هیوندا جنسیس

بی ربط نخواهد بود اگر که بگوییم جنسیس یکی از برگه برنده ای هیوندای بود و در زمانی که وارد بازارهای جهانی شد هیونداس توانست با رقبای نامدار خود رقابت کند برای آنها خط و نشان بکشد و به عنوان یه خودروی بسیار لوکس و پر قدرت در جهان شناخته شده است.

جنسیس یکی از برترین خودروهای هیوندا است، که ویژگی های مثبت بسیاری دارد. جهت حفظ امنیت خودرو و در نتیجه سرنشینان آن، ویژگی های مختلفی بر روی این مدل خودرو نصب شده اند. از جمله این مزایای امنیتی جنسیس، می توان به مواردی چون کنترل کروز هوشمند، هشدارهای جلب توجه راننده، سیستم کمکی حفظ کنترل در سراشیبی، شناسایی نقطه کور، سیستم کمکی دید در مقابل نور بالا، هشدار تصادفات ترافیکی، ترمز اضطراری خودکار و غیره اشاره کرد. به علاوه، جنسیس از لحاظ طراحی بدنه و داخلی و همچنین راحتی و عملکرد آسان، خودرویی لوکس به شمار می رود. جالب تر اینکه این خودرو، نیاز به تعمیرات و نگهداری ساده و کمی دارد و لازم نیست که زود به زود، نسبت به تعویض قطعات و خرید لوازم یدکی جنسیس اقدام کنید. زمانی که صحبت درباره مدل های مختلف هیوندا باشد، جنسیس یکی از پرطرفدارترین مدل ها است.

مزیت های هیوندا سوناتا

هیوندا سوناتا، یک مدل سدان سایز متوسط است، که با ظاهر جذاب و تجهیزات بسیاری که دارد، توانسته رقیب جدی برای هوندا اکورد و تویوتا کمری شود. رانندگی با این خودرو بسیار آسان بوده و فضای داخلی بزرگ آن، باعث شده تا گزینه مناسبی برای یک خودروی خانوادگی باشد. مصرف سوخت سوناتا بسیار به صرفه بوده و ویژگی های استاندارد بسیاری دارد. این مدل خودرو، در سال 2021 به پرفروش ترین خودروی هیوندا تبدیل شد.

 

مزیت های سانتافه

هر چند که تولید سانتافه پس از سال 2018 متوقف شد، اما مدل های دست دوم آن در بازار، همچنان یکی از بهترین خودروهای مدرن به شمار می روند. قیمت این خودروها بسیار مناسب بوده و ویژگی های بسیاری دارند. آخرین مدل این خودرو، دارای موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر، ترمز اضطراری خودکار، شناسایی حیوانات و سیستم هشدار خروج از مسیر می باشد.

10

تعمیرات بدون دردسر خودروهای هیوندای

کمپانی هیوندای از معدود کارخانه های خودروسازی است که محصولاتش بسیار بیشتر از کمپانی های دیگر در خیابان های کشور ما وجود دارد و هر چقدر این خودروها بیشتر باشد نیاز به تامین قطعات آنها نیز بیشتر خواهد شد بالاخره هرچقدر که خودروهای هیوندای از کیفیت ساخت بالا و عمر زیاد در قطعات برخوردار باشند اما باز هم این قطعات مصرفی هستند و بسیاری از مالکان خودروها به تامین و خرید لوازم یدکی هیوندا نیاز پیدا خواهند کرد و به دنبال جایی تخصصی و همچنین معتبر برای تعمیر خودروهای خود می گردند. از این رو بهتر است که به دنبال مکانیک ها و کارشناسان حرفه ای ومجرب برای تعمیر خودروهای خود باشید زیرا سپردن آنها به یک فردی که تجربه کافی در تعمیر این خودروها ندارد می تواند هزینه های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

جمع بندی

مدل های مختلف هیوندا، آنقدر دارای ویژگی های بارز و متمایزی هستند، که معرفی و بررسی تمامی آنها در این مقاله نمی گنجد. اما آنچه تجربه مردم جهان از این خودروها نشان داده است، کیفیتی فوق العاده و فرای تصورات عام است. لذا خرید خودروهای هیوندا، می تواند یکی از بهترین خریدهای شما باشد. اما توجه داشته باشید، که نگهداری این خودروها، نیازمند خریداری کردن لوازم یدکی اصل این برند است. بدین منظور، می توانید به وبسایت الماس پارت مراجعه کرده و به راحتی قطعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. تمامی قطعات این فروشگاه اصل بوده و تضمین شده می باشند.  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان