پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

بسیاری از افراد قصد خرید ویلا در شمال را دارند اما به دلیل نداشتن سرمایه کافی توان انجام این کار را ندارند. از طرفی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به مرور زمان و با افزایش نرخ تورم قیمت املاک و مخصوصا ویلاهای شمال کشور افزایش می‌یابد. در نتیجه این افراد حتی اگر تصمیم به پس انداز هم بگیرند و تمام درآمد خود را پس انداز کنند باز قادر به خرید ویلا پس از چند سال نخواهند بود. البته همه افراد اینطور نیستند اما در جامعه امروزی ما، قشر زیادی از مردم با این مشکل مواجهند.

احتمالا شما هم دچار این مشکل شده اید که اکنون در حال مطالعه این مقاله هستید. ما در این مقاله قصد داریم خرید ویلا اقساطی را بهتان پیشنهاد کنیم، زیرا با شرایطی که شما دارید این بهترین گزینه است. پس اگر دائما در حال مسافرت و گشت و گذار هستید و به جنگل ها و سواحل شمال کشور و آرامشی که در این منطقه حکم فرماست علاقه دارید، همچنین اگر در پی افزایش سرمایه خود یا سرمایه گذاری با کمترین میزان نقدینگی هستید حتما با ما همراه باشید.

مسلما می‌دانید که خرید ویلا به صورت اقساطی شرایط خاص خود را دارد، پس ابتدا باید از این شرایط مطلع شوید و بررسی کنید که آیا با این شرایط می‌توانید معامله کنید و وضعیت مالیتان طوری است که بتوانید اقساط را بپردازید یا خیر؟!

برای اطلاع از این شرایط و آشنایی با یکی از مشاورین املاک معتبر در منطقه مازندران که بهترین ویلاها را با مناسب‌ترین قیمت و شرایط پرداخت اقساطی مبلغ به شما معرفی می‌کند، با ما همراه باشید.

داماک ویلا فروشنده اقساطی ویلا در منطقه مازندران

در پاراگراف قبل درباره یک مشاور املاک در استان مازندران و شهرستان های آن صحبت کردیم. این مشاور املاک کسی نیست جز داماک ویلا که با کادر مجرب و متخصص خود در زمینه خرید انواع ویلا، زمین، ویلا باغ با هر قیمتی بهترین راهنمای شما خواهد بود.

جالب است بدانید بیش از 80 درصد ویلاهایی که توسط داماک ویلا به فروش می‌رسند قیمت پایین (1 تا 4 میلیارد تومان) دارند اما با این حال باز هم این گروه برای کمک به متقاضیان خرید ویلا، شرایط پرداخت اقساطی مبلغ را فراهم کرده اند.

پس برای خرید ویلا اقساطی در مازندران حتما به وب سایت داماک ویلا به آدرس https://damacvila.com/ مراجعه نمایید و با روش های ارتباطی در نظر گرفته شده با کارشناسان این گروه ارتباط برقرار کنید. کارشناسان داماک ویلا در طی مشاوره تلفنی رایگان، اطلاعات و شرایط شما را دریافت کرده و سپس متناسب با این شرایط گزینه های موجود را معرفی خواهند کرد.

یکی دیگر از مزایای انتخاب داماک ویلا این است که، با انتخاب این گروه شما مجبور به مراجعه حضوری و سفر به مازندران از همان قدم اول و ابتدای کار نیستید. چرا که مشاوران داماک ویلا تصاویر و فیلم های ثبت شده از انواع ویلاهای جنگلی، ساحلی، شهرکی که با شرایط شما همخوانی دارند را برایتان ارسال خواهند کرد و پس از مشاهده این تصاویر و اطلاع از امکانات ملک مورد نظر، در صورت تمایل شما جلسه حضوری را برای بازدید و صحبت با مالک و ... فیکس خواهند کرد.

6

                                            خرید اقساطی ویلا در مازندران

 

شرایط خرید ویلا اقساطی در مازندران

حالا که با داماک ویلا آشنا شدید، قطعا سوال بعدیتان این است که این گروه چه شرایطی برای فروش ویلاهای خود به صورت اقساطی در نظر گرفته اند؟!

در پاسخ به این سوال باید گفت: داماک ویلا در مقایسه با دیگر مشاوران املاک و فروشندگان ویلاها بهترین و راحت‌ترین شرایط را در نظر گرفته است. پس از انتخاب ویلای مورد نظر خود در همان زمان معامله و تنظیم مبایعه نامه، باید یک سوم مبلغ کل را بپردازید. الباقی مبلغ نیز در طی 6 یا 7 ماه و به صورت اقساطی باید پرداخته شود تا مدیر قرارداد داماک ویلا، مقدمات انتقال سند را فراهم کند. البته توجه داشته باشید که بلافاصله پس از پرداخت یک سوم مبلغ، کلید ویلا به شما تحویل داده خواهد شد منتهی انتقال سند به بعد از پرداخت آخرین قسط موکول می‌شود.

شرایط دقیق را بهتر است از خود کارشناسان و مشاوران فروش این گروه جویا شوید، زیرا این ویلاها متعلق به داماک ویلا نیستند و بنابراین مالک اصلی آن ها باید با شرایط موافقت کند تا تکلیف شما هم مشخص شود.

همه اقساط بدون سود و بهره هستند!

اگر چند وقتی است که در جستجوی خرید اقساطی ویلا در شمال هستید، حتما تاکنون با مشاورین املاک زیادی آشنا شده اید که با این شرایط ویلا می‌فروشند و ادعا می‌کنند که به فکر شما هستند. بیشتر این مشاور املاک ها زمان فروش ویلا به صورت اقساطی، بهره و سود نسبتا زیادی همراه با اقساط از شما دریافت می‌کنند که این واقعا به ضرر شماست. حتی ممکن است سخنی از سود و بهره نزنند ولی قیمت کل ویلا را بالاتر از ارزش واقعی آن اعلام کنند که در این صورت باز هم معامله به نفع شما نخواهد بود.

اما خبر خوب این که داماک ویلا در خرید اقساطی، هیچ سود اضافی از شما نمی‌گیرد در نتیجه فرقی ندارد ویلا را نقد بخرید یا اقساطی در هر صورت همان مبلغ از شما دریافت خواهد شد. جالب است بدانید این نحوه معامله حتی از دریافت تسهیلات بانکی و سپس خرید ملک با این روش نیز سودمندتر است زیرا تمام تسهیلات بانکی درصد نسبتا بالایی سود دارند و از طرفی شرایط دریافت آن ها بسیار دشوار است.

7

                                          شرایط خرید اقساطی ویلا در مازندران

 

سخن پایانی

با وجود داماک ویلا دیگر آرزوی خرید ویلا در شمال یک آرزوی محال نیست! پس همین حالا اقدام کنید تا پس از گذشت نهایتا 1 ماه مالک یک ویلا در دل جنگل های محمودآباد یا در سواحل زیبای نور و یا در شهرک های فول امکانات چمستان و آپادانا شوید.

با خرید ویلا در شمال هم امکان استفاده از بهترین ویلا که خودتان مالک آن هستید در ایام تعطیلات و روزهای استراحت برای شما و اعضای خانواده‌تان فراهم خواهد شد و هم این که یک سرمایه گذاری پرسود را تجربه خواهید کرد و به این ترتیب نگرانی بابت آینده مالی فرزندانتان نخواهید داشت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان