پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

چکیده : قفسه بندی فلزی انبارهای بزرگ صنعتی و همچنین فروشگاه ها به دلیل تاثیر زیادی که بر نظم محیط داشته و دسترسی به هر محصول و مدیریت انبار را آسان می کند، اهمیت زیادی دارد. البته، در صورتی می توان از مزایای قفسه بندی بهره مند شد که بتوان انتخاب درستی داشت. در ادامه به چند اصل مهم به عنوان راهنمای انتخاب و خرید قفسه بندی انبار فلزی اشاره خواهیم داشت.

 

 قفسه بندی صنعتی چیست؟

قفسه های صنعتی معمولا از فلز ساخته می شوند. ارتفاع آن بسته به تعداد قفسه های موجود در آن متفاوت است. اکثر قفسه های ذخیره سازی به صورت شیب دار در پشت دیوار نصب می شوند و محکم به کف متصل می شوند. البته ریل های داربست اتوماتیک، اتوماتیک و متحرک نیز به عنوان پایه ریلی برای جابجایی آسان وجود دارد. قفسه های صنعتی مزایای مختلفی را برای همه انبارها ارائه می دهند. نگاهی به لیست ما از مزایای قفسه های ذخیره سازی صنعتی بیندازید.

 

قفسه بندی صنعتی استاندارد و قابل تنظیم

سیستم قفسه بندی صنعتی انبار در مقایسه با سایر سیستم های ذخیره سازی یا انبارها،  به راحتی قابل سفارشی سازی هستند. آنها را متناسب با نیازهای انبار خود سفارشی کنید و لوازم جانبی انبار خود را دریافت کنید. چه به کشو یا جداکننده نیاز داشته باشید، قفسه بندی صنعتی اجازه می دهد تا لوازم جانبی متناسب با نیاز شما باشد.

قفسه های خرید همه کاره

قفسه های صنعتی در مدل های مختلف موجود می باشند. بسته به اینکه بخواهید از اقلام و کالاهایی که ذخیره می کنید و فضای نگهداری بهتر و بهتر استفاده کنید، می توانید آنها را در هر اندازه و ارتفاعی داشته باشید.

قفسه های صنعتی اقتصادی

استفاده بهینه از فضا در هر انباری ضروری است. مزیت قفسه های صنعتی این است که فضای کمی را اشغال می کنند. با استفاده از قفسه ها و واحدهای ذخیره سازی می توانید از فضای ذخیره سازی موجود نهایت استفاده را ببرید. حتی می توانید از استراتژی هایی استفاده کنید که با افزایش نتایج به شما کمک می کند از آن استفاده کنید. قفسه بندی صنعتی به کاربران این امکان را می دهد که قفسه ها را در سطوح مختلف قرار دهند، بنابراین اگر می خواهید آنها را ذخیره یا قرار دهید، یک طرف آزاد دارید.

 

قفسه هایی با قابلیت جمع آوری آسان

قفسه بندی صنعتی راه حل اولیه برای انبارهایی است که نیاز به سیستم ذخیره سازی مستقیم دارند. زیرا مونتاژ آن بسیار آسان است بر خلاف سایر قفسه ها، مونتاژ قفسه های صنعتی دشوار است، فقط باید پرچ ها را به هم وصل کنید و آماده هستید! زمان زیادی طول نمی کشد تا این نوع فضای ذخیره سازی را به مرکز خود اضافه کنید. بنابراین هیچ تاخیری وجود ندارد و می توانید در کمترین زمان به سر کار خود بازگردید.

قفسه صنعتی محکم و با دوام

قفسه های صنعتی برای دوام ساخته شده اند. انبارها به محلول ذخیره سازی نیاز دارند که بتواند در برابر فرسودگی روزانه جمع کننده ها، چالش های لیفتراک و دمای بالا مقاومت کند و آسیب های صنعتی بهترین راه حل است. قفسه های صنعتی بسیار مستحکم هستند زیرا پایه آنها از فولاد است که باعث استحکام قفسه ها می شود. زمانی که با رنگ ضد خش تقویت شود بهترین عملکرد را دارد. رنگ نه تنها قفسه ها را از خراش های احتمالی محافظت می کند، بلکه بسیار جذاب است.برای قفسه بندی کالاهای سبک تر میتوانید از سیستم قفسه بندی ایزی راک استفاده کنید

مقرون به صرفه بودن قفسه بندی انبار

نکته جالب دیگر در مورد قیمت قفسه انباری، دسترسی به آن است. آنها نه تنها بادوام و ماندگار هستند، بلکه راه حلی مقرون به صرفه برای نگهداری طولانی مدت نیز هستند.

فروش بر اساس ظاهر محصول

 

در انتخاب قفسه بندی مناسب برای انبار باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت و هندسه و فرم کالا را نیز در نظر گرفت تا انتخاب درستی انجام شود. قفسه های بازو را می توان در قفسه های کارخانه های فرش، لوله و هر کالایی که به صورت رول نگهداری می شود، یافت. ساختار این قفسه ها به این صورت است که ستون جلویی قفسه برداشته شده و کالای مورد نظر را می توان روی بازوهای فلزی بسیار سنگین قرار داد. یکی از مزایای پایه دستی دسترسی آسان و مستقیم به هر محصولی است.

علاوه بر این، دستگاه های نگهداری لاستیک یا لاستیک خودرو نیز دارای طراحی خاصی هستند که نگهداری این محصولات را بسیار آسان می کند. البته برای این گونه محصولات می توان از سنگ پالت استفاده کرد که برای صنعت پلاستیک مناسب است و برای مغازه های کوچک گزینه مناسبی نخواهد بود.

10

انبارداری بسته به اندازه کالا

 

اندازه و ابعاد محصول در انتخاب قفسه مناسب تاثیر زیادی دارد و قفسه های انتخاب شده برای محصولات کوچک را نمی توان گزینه مناسبی برای محصولات بسته بندی بزرگ در نظر گرفت. به همین دلیل است که انواع قفسه‌هایی که در نگهداری قطعات خودرو کار می‌کنند با وسایل نگهداری و ذخیره‌سازی بسیار متفاوت است. برای محیط هایی که هدف شما نگهداری اقلام کوچک مانند لوازم جانبی خودرو و قطعات یدکی، انواع پیچ و مهره است، می توانید قفسه های توری فلزی را انتخاب کنید و فضای داخلی هر ردیف را به جعبه یا پالت پیچ و مهره تقسیم کنید.

از قفسه های پالت، قفسه های بشقاب، راهروها و راهروهای باریک نیز می توان برای کالاهای بزرگ استفاده کرد. یکی از مزایای قفسه های فلزی قابلیت تنظیم ارتفاع هر طبقه و عمق ردیف ها بسته به نوع، اندازه و ابعاد کالا می باشد.

برای قفسه بندی انبار خود، فاکتورهای مهم را هنگام خرید سیستم قفسه بندی انبار و نحوه قرار دادن کالاهای خود در انبار در نظر بگیرید. به طور کلی دو نوع قفسه ثابت و قفسه متحرک برای کالا وجود دارد که با رعایت نکات ایمنی و استانداردها می توانید بهترین قفسه ها و انباری را برای کالاهای خود تهیه کنید. علاوه بر این، باید انواع قفسه ها را نیز بشناسید. با ما همراه باشید تا با دو نوع رایج قفسه بندی آشنا شوید.

قفسه پیچ و مهره ای

 

قفسه پیچ مهره ای که یکی از رایج ترین ها در فروشگاه های بزرگ می باشد، توسط گروه تولیدی پرشین راک قابل طراحی و اجرا می باشد. این نوع قفسه ها دارای ویژگیهای زیر هستند:

1- قابلیت استفاده در انبارهای ضروری، لوازم یدکی و انبارهای فنی را دارند.

2- بارگیری در انواع سیستم های قفسه پیچ و مهره ای به صورت دستی انجام می شود.

3- این نوع تجهیزات فلزی از یک گوشه و یک صفحه تشکیل شده است که توسط پیچ و مهره به هم متصل شده و برای یک یا دو ردیف چند طبقه قابل استفاده است.

4- محاسبات انجام شده در قفسه ها بر اساس چمدان یکنواخت و پهن بوده و کف در سایز استاندارد تولید می شود.

5- نوع نبشی با توجه به ارتفاع کل سیستم و تعداد قفسه های اصلی تعیین می شود.

6- لوازم قفسه بندی مانند: ورق های پشت و کنار، لبه جلو، جاکارتا، تقسیم کننده ها، صفحات راهنما و ... که در صورت درخواست قابل تهیه می باشد.

7- برای دسترسی آسانتر به طبقات مختلف از پله ها و راهروهای پیچی بر روی قفسه های پیچی فلزی استفاده می شود که همگی از اجزای قفسه مشبک ساخته شده اند و برای پوشش کف راهروها و راه پله ها از پنل های مخصوص پله استفاده می شود. بودن.

8- محاسبه تیر راهرو و تعیین نوع تیر بر اساس بار هر قفسه و بار راهرو انجام می شود و بار راهرو نیز بر اساس بار ورودی بزرگتر به کیلوگرم بر متر مربع محاسبه می شود. وزن شخص بارگیری شده واقعی مبنای این محاسبه خواهد بود. این بارگذاری را می توان بر اساس نیاز مشتری تغییر داد.

9- رنگ کلیه قطعات پیچ و مهره تراش آلکید آمید خاکستری بوده و بنا به درخواست مشتری بسته به شرایط آب و هوایی به صورت پودر یا گالوانیزه قابل حمل می باشد.

11

قیمت قفسه بندی صنعتی

قیمت قفسه بندی صنعتی با توجه به اندازه، ابعاد، ارتفاع، عرض و طول مورد نظر شما برای محیط انبار تعیین می شود. شما برای خرید قفسه بندی صنعتی انبار می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به شما ارائه دهیم.

سخن پایانی

با توجه به توضیحات بالا و موارد مهمی که باید برای سیستم قفسه بندی رعایت شود، می توانید برای  خرید قفسه فلزی به "مجموعه پرشین راک " مراجعه کنید.

گروه صنایع فلزی پرشین راک با بیش از ۳۰ سال سابقه در امر مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه بندی فلزی صنعتی و پانل راک، راهرو باریک، پیچ و مهره ای، خود تغذیه (قفسه بندی صنعتی) و ... همراه با تجهیزات انبار و با بهره گیری از فناوری روز، ماشین آلات پیشرفته و تکیه بر تجربه متخصصین زبده مفتخر به ارائه طرحی نوین در انباری سازگار و سیستم قفسه بندی با کیفیتی بر‌تر، به بخش‌های مختلف صنعت کشور و صادرات به خارج از کشور گردیده است.

راه های ارتباطی با پرشین راک:

02136201764  ****  02136201946

02136237176 **** 02136239250 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان