پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

اورولوژی یک تخصص جراحی است که بیماری های دستگاه ادراری مردانه و زنانه و اندام های تناسلی مردانه را درمان می کند. این تخصص همچنین به تشخیص و درمان زگیل تناسلی و همچنین مراقبت های جراحی از غدد فوق کلیوی مردانه و زنانه مربوط می شود. بهترین دکتر اورولوژی در ایران فردی است که در اورولوژی تخصص دارند و در زمینه تشخیص، درمان و کنترل بیماری های دارای اختلالات ارولوژی فعالیت می کنند، متخصص اورولوژی نامیده می شوند.

بیماری های اورولوژی

اعضای بدن که به تخصص یک متخصص اورولوژی مرتبط است عبارتند از:

  • کلیه ها
  •  غدد آدرنال
  • حالب ها (لوله ای که ادرار را از کلیه ها به مثانه منتقل می کند)
  • مثانه
  • میزراه (مجرای دفع ادرار)
  • دستگاه باروری آقایان
  •  زگیل تناسلی در مردان

بهترین دکتر ارولوژی در ایران

بهترین دکتر اورولوژی در ایران دارای تخصص جراحی است که بیماری های دستگاه ادراری مردانه و زنانه و اندام های تناسلی مردانه را درمان می کند. متخصص اورولوژی در جراحی کلیه ها و مجاری ادراری تناسلی است. در علم پزشکی دو رشته در زمینه بیماری کلیوی کار می کنند. رشته نفرولوژی مرتبط با درمان پزشکی و داخلی بیماری کلیوی و دیالیز است ، علاوه بر این رشته اورولوژی که جراحی دستگاه تناسلی ادراری است نیز با این رشته مرتبط است.

بهترین پزشک اورولوژیست چه تحصیلاتی باید داشته باشد؟

شما باید یک مدرک پزشکی هفت ساله دانشگاهی و دوره های دانشکده پزشکی را تکمیل کنید. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی، شما باید 4-5 سال در بیمارستان آموزش ببینید. در طول این برنامه که رزیدنسی نام دارد، می توانید با یک متخصص اورولوژی کار کنید و مهارت های جراحی را بیاموزید. جراحان اورولوژی همچنین ممکن است دوره ها یا فلوشیپ های تخصصی تری دریافت کنند - مانند فلوشیپ لاپاراسکوپی، فلوشیپ سرطان اطفال و کلیه و غیره. فوق تخصص پیوند کلیه و فوق تخصص اورولوژی کودکان از شاخه های اورولوژی هستند

مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

چه زمانی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

شما می توانید برای همه چیز از مشکلات خفیف ادراری مانند عفونت دستگاه ادراری گرفته تا بیماری های جدی مانند سرطان با یک اورولوژیست مشورت کنید. در بیشتر موارد، اگر علائم شما برای مدت طولانی باقی بماند یا بهبود نیابد، پزشک عمومی شما را به یک متخصص اورولوژی ارجاع می دهد.

مهارت های یک اورولوژیست خوب چیست؟

متخصص اورولوژی باید بتواند بهترین تشخیص را در زمینه های زیر انجام دهد و بهترین درمان را به بیمار توصیه کند. با توجه به اینکه این قسمت از بدن جزء حیاتی بدن انسان است و وضعیت سلامتی آن می تواند بر تمامی جنبه های زندگی فردی و اجتماعی فرد تأثیر بگذارد، مراجعه به جراح و متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری بسیار مهم است.

  • غدد فوق کلیه
  • کلیه ها
  • سنگ کلیه
  • حالب
  • مثانه
  • مجرای ادراری
  • بیضه
  • کیسه منی
  • کیسه بیضه
  • پروستات
  • آلت تناسلی (پنیس)

و چیزهایی که مربوط به آن قسمت از بدن انسان است.

4

چگونه بهترین دکتر اورولوژی در ایران را پیدا کنیم؟

در بسیاری از موارد ، پزشک عمومی شما را به یک اورولوژیست خوب ارجاع می دهد. یک اورولوژیست خوب این عارضه را درمان می کند و همچنین شما را راهنمایی می کند که برای اطمینان از سلامت دستگاه ادراری چه کاری انجام دهید. بنابراین، شما باید بهترین مورد را پیدا کنید که مناسب شما باشد. در اینجا چند فاکتور برای در نظر گرفتن وجود دارد.

با دریافت ارجاع شروع کنید : با توجه به شرایطی که دارید ، پزشک عمومی شما را به یک متخصص اورولوژی ارجاع می دهد.آنها باید بتوانند در مورد بهترین متخصص اورولوژی در منطقه شما یا کسی که قبلاً می شناسند و با او کار کرده اند، صحبت کنند. علاوه بر این، گفتن این موضوع به خانواده و دوستانتان نیز می تواند مفید باشد. داشتن چندین توصیه می تواند به شما کمک کند تا یک توصیه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

امروزه افراد بسیاری درگیر سنگ کلیه و مشکلات مرتبط با آن می باشند که علل بروز آن در برخی مواقع نامشخص است. سنگ های ایجاد شده در دستگاه ادراری ممکن است در بخش کلیه، مثانه و حالب و … جای گرفته باشند و منجر به درد و علائم بیماری شوند که در این صورت باید نزد بهترین دکتر سنگ کلیه در ایران بروید و تحت درمان های لازم قرار بگیرید.

5

از سوابق آنها مطلع شوید : پس از تهیه لیستی از اورولوژیست ها، باید در مورد آنها تحقیق کنید. از تجربیات و مهارت های آنها مطلع شوید. یک عامل حیاتی که باید قبل از انتخاب یک اورولوژیست در نظر گرفته شود، گواهینامه آنهاست. این به شما ایده ای از آموزش هایی که آنها دریافت کرده اند و اینکه آیا آنها تخصص ارائه خدمات اورولوژی را دارند، می دهد. همچنین ضروری است که گواهی شود که اورولوژیست هرگز در اتهامات سوء رفتار یا اقدامات انضباطی دخیل نبوده است. شما همچنین می توانید تحقیقات عمیق تری در مورد دانشکده پزشکی و بیمارستان آموزشی آنها انجام دهید.

تجربه یک متخصص اورولوژی را در نظر بگیرید : زمان انتخاب یک متخصص اورولوژی، مهم است که تجربه آنها را در نظر بگیرید. یک اورولوژیست با تجربه اطمینان حاصل می کند که روش مورد استفاده برای درمان بیماری نتیجه مطلوب را به همراه دارد. می توانید از آنها در مورد تعداد بیمارانی که با شرایط شما درمان کرده اند بپرسید. اگر آنها در مورد روش خاصی که برای درمان استفاده می کنند به شما می گویند، می توانید در مورد ایمنی و عوارض جانبی بپرسید. اورولوژیست شما باید بتواند عوارض و خطرات را به طور کامل توضیح دهد اگر قبلاً بیماران را درمان کرده باشد.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام تزریق چربی خود توسط بهترین دکتر اورولوژی در ایران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر اورولوژی در ایران کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی جراحی زیبایی دارد ، انتخاب بهترین دکتر اورولوژی در ایران از طریق مجله جراحتو به شما کمک می کند تا یک درمان حرفه ای و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان