پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی با کمترین هزینه یکی از دغدغه های امروزی مدیران ساختمان بوده که به شدت در این باره سوال مطرح می شود.

همانطور که می دانید هر ساختمان دارای تاسیسات بوده و این بخش به : موتورخانه و تجهیزات آن ، لوله کشی ، سیستم های خنک کننده و ... ختم می شود.

تمامی این سیستم ها نیازمند نگهداری بوده و اگر به صورت درست از آن ها نگهداری نشود ، ممکن است دچار نقص فنی شده و یا قطعات داخلی آن ها بسوزد.

متاسفانه دستمزد تعمیر موتورخانه یا هزینه های اجرای موتورخانه بسیار زیاد بوده و در این زمینه مبالغ بسیار زیادی مطرح می شود.

اما در این میان تیم هایی هستند که علاوه بر تعمیر یا اجرای تخصصی ، دستمزد های مناسبی را دریافت خواهند کرد و کمک بسزایی به کارفرمایان محترم می کنند.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی با قمیت مناسب صحبت کنیم.

مشکلات و نقص های رایج سیستم های تاسیساتی

 

تقریبا درون تمامی ساختمان های بزرگ ، سیستم حرارت مرکزی حضور داشته و گرمایش واحد ها را تامین کرده و در کنار آن سیستم های خنک کننده جهت سرمایش ساختمان حضور دارند.

شاید برای همه ما پیش آمده باشد که در زمان استفاده از آب لوله کشی ، دمای آن کاهش پیدا کرده یا به حد بسیار زیادی داغ شده است.

یا در فصل زمستان شاهد کم شدن حرارت شوفاژ های خانه شده ایم که آرامش ساکنین را برهم می زند.

تمامی این مشکلات و نقص ها درون تاسیسات مکانیکی خانه بوده و باید سریعاً آن را رفع کنیم تا به باقی قطعات آسیب وارد نشود.

پس از مشاهده هرگونه مشکل در فرایند این سیستم باید به افراد متخصص در این زمینه رجوع کرد تا به رفع نقص سیستم حرارتی مرکزی ساختمان ما بپردازند.

در این زمینه تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی بسیار مهم بوده و اگر به صورت اصولی این سیستم را تعمیر یا اجرا کنند ، به میزان چشمگیری مشکلات آن کاهش پیدا می کند.

یکی دیگر از مشکلات رایج موتورخانه نشتی آب بوده در صورت بروز این مشکل باید آن را رفع کرد تا به قطعات دیگر موتورخانه آسیب وارد نشود.

تعریف کلی موتورخانه

قبل از هرچیزی ، بهتر است با تعریف کلی موتورخانه آشنا شویم.

موتورخانه یا همان سیستم حرارتی مرکزی یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان بوده که دارای قطعات و سیستم های متعدد می باشد و همه این مجموعه را تاسیسات مکانیکی نام می برند.

موتورخانه حکم قلب ساختمان را داشته و تمامی رفاه و آسایش ساکنین ساختمان به عملکرد موتورخانه باز می گردد.

تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی یکی از ضروری ترین فعالیت های درون ساختمان بوده که باید حتما توسط افراد متخصص انجام شود.

این فعالیت نقش مستقیم در عملکرد این سیستم داشته و اگر به صورت اصولی و استاندارد انجام شود ، هزینه های تعمیر تا حد چشمگیری کاهش پیدا کرده و موتورخانه بهترین عملکرد را از خود به جای می گذارد.

در این زمینه تیم های فنی و مهندسی زیادی فعالیت می کنند که پیدا کردن بهترین تیم شاید کمی دشوار باشد.

با کمی جست و جو در اینترنت ، می توانید بهترین تیم را جهت تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی پیدا کنید ؛ به طور مثال تیم فنی و مهندسی کارا پمپ در این زمینه فعالیت مستمر داشته و با سابقه درخشان خود توانسته رضایت کافرمایان محترم را جلب کند.

دلیل پیشنهاد کارا پمپ جهت تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی

2

دلایل انتخاب تیم فنی و مهندسی کارا پمپ در این زمینه بسیار بوده که در ادامه مروری بر آن خواهیم داشت.

این تیم که از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی ، مشاوره و اجرای تاسیسات مکانیکی شروع کرد و با ارائه بهترین خدمات در کنار مناسب ترین قیمت ، در سراسر ایران محبوب شد.

اعضای این تیم از افراد متخصص و ماهر گرد آوری شده اند و مدیریت کارا پمپ ، با برگزاری دوره های تخصصی متعدد برای اعضای تیم ، نقش مهمی را در ارائه خدمات با کیفیت ایفا کرده است.

به صورت کلی این تیم در تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی ، به صورت تخصصی فعالیت می کند.

عمده فعالیت این تیم در زمینه : اجرای موتورخانه ، تعمیر موتورخانه ، بازسازی موتورخانه ، طراحی موتورخانه ، عایق کاری موتورخانه ، نصب و راه اندازی سیستم های تهویه مطبوع ، نصب و راه اندازی چیلر و ... می باشد.

همچنین این تیم در زمینه : نصب یونیت هیتر ، تعمیر و نگهداری چیلر تراکمی و جذبی ، سرویس چیلر تراکمی و جذبی و .... فعالیت داشته است.

این در انجام انواع لوله کشی مثل : لوله کشی موتورخانه ، لوله کشی چیلر تراکمی و جذبی ، لوله کشی استخر ، لوله کشی فاضلاب ، لوله کشی فن کویل و ... می پردازد.

همچنین تمامی فعالیت های این تیم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سراسر ایران انجام می شود.

دستمزد تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی چقدر است؟

شاید شما هم پس از مطالعه فعالیت های این تیم در زمینه تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی ، بخواهید از افراد متخصص آن کمک بگیرید.

تیم فنی و مهندسی کارا پمپ با ارئه مشاوره رایگان به صورت تلفنی یا حضوری ( حتی در صورت عدم همکاری ) تمامی جوانب کار را به کارفرما محترم ارائه می دهد.

جهت برقراری تماس با ما ، می توانید با شماره 09127697123 تماس حاصل کرده و یا در موتور جست و جوی گوگل عبارت کارا پمپ را جست و جو کنید.

همچنین می توانید به آدرس اینترنتی https://karapump.ir مراجعه کنید تا با تمامی خدمات ( از جمله تعمیر و اجرای تاسیسات مکانیکی ) و اعضای متخصص تیم ما آشنا شوید.

به خاطر داشته باشید که کارا پمپ ، بهترین خدمات در کنار مناسب ترین قیمت را در سراسر ایران به کارفرما محترم ارائه خواهد داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان