پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

شاید تابحال به فکر این بوده باشین که بخواین از کشور ترکیه لباس خریداری کنید اما نمیدونستین که چطوری میشه اینکارو انجام داد. جالبه که بدونید کشور ترکیه در حوزه پوشاک و لباس یکی از قدرت های خاورمیانه به حساب میاد و حتی خرید اجناس توسط کشور های اروپایی از کشور ترکیه روز به روز بیشتر میشه. حتی برند های برتر لباس مثل کوتون و ماوی به این کشور مربوط میشه.به همین دلیل در این مقاله قصد داریم نحوه خرید لباس از ترکیه رو براتون توضیح بدیم تا اگه تصمیم گرفتین از پوشاک این کشور که از کیفیت بالایی برخوردارن استفاده کنین به راحتی بتونین خرید کنید.

خرید لباس از ترکیه

خرید لباس از کشور ترکیه برای خریداران ایرانی به دلیل همسایه بودن با این کشور ساده  راحت تر هست و به همین دلیل گزینه های زیای برای شما در خرید از این کشور وجود داره که در ادامه قراره به این موارد اشاره کنیم و بهترین راه خرید لباس از کشور ترکیه رو براتون معرفی میکنیم.

یکی از رایج ترین این روش ها خرید بصورت حضوری هست که در ادامه قراره به صورت کامل این روش رو از مزایا و معایب تا میزان راحتی این خرید براتون توضیح بدیم.

خرید لباس بصورت حضوری از ترکیه

خرید لباس بصورت حضوری از ترکیه اولین گزینه ای هست که اگه کسی به فکر این کار بود به ذهنش میرسه. اما خرید حضوری از کشور ترکیه مزایا و معایبی داره که باید به طور کامل بررسی بشه تا به مشکل برنخورین. خرید حضوری لباس سختی های زیادی رو داره که باید در نظر گرفت.

معایب خرید لباس بصورت حضوری از ترکیه:

  • هزینه بالا برای رفت و آمد
  • اتلاف وقت

مزایا خرید لباس بصورت حضوری از ترکیه:

  • انتخاب دقیق تر
  • نبود مشکلاتی مانند سایز یا رنگ اشتباه نسبت به خرید غیر حضوری

موارد بالا از مزایا و معایب شایع در خرید حضوری هست. برای مثال در هزینه بالا برای رفت و امد میتونیم به خرید بلیت رفت و امد هواپیما اشاره کنیم یا در اتلاف وقت مشکلاتی برای فرد ایجاد میشه و شاید وقت این رو نداشته باشه که به کشور ترکیه یا هر کشور دیگه ای سفر کنه برای خرید لباس. اما در اشاره به مزایای این خرید به دو مورد اشاره کردیم که از موارد مهم هر خرید اینترنتی و حضوری هست. یعنی فرد در خرید اینترنتی در انتخاب سایز مشکل داره و باید حضوری این خرید رو انجام بده.

خرید لباس بصورت اینترنتی از ترکیه

  یکی دیگه از روش هایی که میتونیم به راحتی از برند های برتر کشور ترکیه بهره مند بشیم خرید بصورت اینترنتی هست. خرید اینترنتی مثل خرید حضوری جوانب منفی و مثبت خودشو داره و کاربر باید این مزایا و معایب رو در نظر بگیره و با رضایت سفارشات اینترنتی انجام بده. خرید اینترنتی انواع مختلفی داره برای مثال میتونید از سایت خود برند یا فروشگاه مورد نظرتون در ترکیه خرید کنید یا سایت مشهوری که در ادامه قراره معرفی کنیم. اما قبل از معرفی این سایت های فروشگاهی باید مزایا و معایب این نوع خرید رو بررسی کنیم.

مزایا خرید اینترنتی لباس از ترکیه

  • صرفه جویی در وقت و خرید به نسبت راحت تر
  • هزینه پایین نسبت به خرید حضوری

معایب خرید اینترنتی لباس از ترکیه

  • امکان مشکل در سایز یا رنگ محصول مورد نظر
  • وجود کارمزد در خرید اینترنتی
  • تعویق در ارسال محصول

معرفی سایت فروشگاهی ترکیه

در ادامه قراره سایت فروشگاهی که خیلی پرکاربرد و مشهور هست رو معرفی کنیم و به طور کامل این سایت رو بررسی کنیم تا اگه قصد خرید حضوری رو نداشته باشین بتونید از این سایت خرید کنید.

خرید از ترندیول

معرفی سایت ترندیول

سایت ترندیول یکی از سایت های مشهور فروشگاهی هست که به صورت جهانی در استفاده عموم قرار گرفته که ساخته کشور ترکیه هست. این سایت با استفاده از محصولات و پوشاک برند های معروف کشور ترکیه تونسته محبوبیت خاصی رو داشته باشه. ترندیول از سال 2009 فعالیتش رو شروع کرده و با سرمایه گذاری که شرکت علی بابا داشته محبوبیت و کاربردش رو بین کاربران بیشتر کرد. سایت ترندیول از محصولات برند های خاص مثل کوتون و دفاکتو و ماوی پشتیبانی میکنه. اما یکی از مشکلاتی که در خرید از این سایت وجود داره عدم ارسال محصول به کشور ایران هست. بنابراین برای خرید از این سایت باید فردی در ترکیه داشته باشید که سختی های خودش را دارد.

بهترین راه خرید لباس از ترکیه

تا اینجا خرید های حضوری و اینترنتی رو بررسی کردیم و یه سایت کاربردی برای خرید محصول معرفی کردیم،اما برای برخی کاربران ممکنه این روش ها مناسب نباشه و بدلیل معایبی که دارن استفاده از این روش هارو تایید نکنن. پیشنهاد ما برای خرید لباس از ترکیه استفاده از سایت های ایرانی هست که مستقیما از کشور ترکیه محصول رو خریداری میکنن. یکی از سایت های مناسب این نوع خرید سایت فروشگاهی لیتو استایل هست. این وب سایت مستقیما از کشور ترکیه محصولاتی رو که کاربران سفارش میدن رو خریداری میکنه و با ارسال به کشور ایران به دست کابران میرسونه. از این سایت میتونید برند های معروف ترکیه ای رو پیدا کنید و خریداری کنید.

 

برچسب ها : خرید از ترکیه,خرید آنلاین,ترکیه,لیتواستایل

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان