پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

زمستان دغدغه های ذهنی جدیدی برای آقایان می آورد که لباس های خود را چگونه در این روزها ست کنند. مثلاً داشتن استایل با استفاده از کاپشن و بوت چرم، یکی از درگیری های مردها در ماه های سرد است. اگر دوست دارید با این تیپ زمستانی جذاب آشنا شوید مقاله را دنبال کنید؛ همچنین ترفندهای «ست کردن شلوار جین مردانه و کتان» هم آورده شده است. اگر دنبال ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین هم هستید، اینجا همان مکانی است که پاسخ سؤالاتتان را پیدا می کنید.

استایل با استفاده از کاپشن و بوت چرم

زیباترین استایل زمستانی مردانه پوشیدن بوت چرم و لباس گرم است؛ به همین دلیل بر اهمیت ست بوت و کاپشن تأکید داریم. اگر دوست دارید با انواع استایل با استفاده از کاپشن و بوت چرم آشنا شوید به نمونه های زیر نگاهی بیندازید:

بوت چرم قهوه ای و کاپشن خلبانی مشکی

یکی از نکات مهم موقع ست کردن لباس رعایت کنتراست رنگی است؛ یعنی برای زیبایی از دو رنگ مختلف و سازگار در ظاهرتان استفاده کنید. مثلاً اگر استایل با استفاده از کاپشن و بوت چرم مدنظرتان است، می توانید چکمه چرم بنددار را به رنگ قهوه ای انتخاب کنید و در کنارش کاپشن خلبانی و شلوار جین مشکی بپوشید.

بوت تیمبرلند و کاپشن بمب افکن قهوه ای

خیلی از آقایان طرفدار برند تیمبرلند هستند. یک جفت بوت نبوک تیمبرلند به رنگ گندمی بخرید و آن را با کاپشن بمب افکن قهوه ای همراه کنید. با این استایل می توانید در موقعیت های سنگین و نیمه رسمی حاضر شوید. برای خرید بوت های مردانه برند و ارزان می توانید به فروشگاه معتبر دایان شاپ مراجعه کنید.

بوت چلسی و کاپشن بمب افکن قهوه ای

اگر دوست دارید استایل تک رنگ داشته باشید حداقل از رنگ های تیره و روشن استفاده کنید. می توانید کاپشن بمب افکن چرمی را به رنگ قهوه ای شکلاتی انتخاب کنید و بوت چلسی را به رنگ قهوه ای روشن در نظر بگیرید. برای جذابیت بیشتر می توانید تیشرت سفید زیر کاپشن بپوشید؛ همچنین استفاده از شلوار جین آبی در استایل ایده مناسبی برای داشتن ظاهر شیک و باوقار محسوب می شود.

ترفندهای ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین

درباره ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین چیزی می دانید؟ اصلاً انگار کفش ورزشی یا همان کتانی برای خود شلوار لی ساخته شده است؛ جوری که نمی توان این دو را جدا از هم تصور کرد. اگر می خواهید از این به بعد با کفش کتانی و شلوار جین استایلی متفاوت داشته باشید نکات زیر را بررسی کنید:

توجه به سبک شلوار

یکی از مهمترین نکات هنگام «ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین» توجه به سبک لباس است. بسته به این که از کدام مدل شلوار استفاده می کنید، کفشتان متفاوت می شود. مثلاً اگر کفش نیوبالانس دوست دارید جالب نیست با آن شلوار جین بلند بپوشید؛ بلکه به خاطر ارتفاع کمی که ساق این کفش دارد باید شلوار لی نسبتاً کوتاه و تنگ را با آن ست کنید.

دوری از شلوار جین بوت کات

به طور کلی اگر می خواهید شلوار جین را با کفش کتانی ست کنید انتخاب های زیادی ندارید! در این استایل باید اصل شلوار جین تنگ را رعایت کنید. شلوار بوت کات مانند مدل بگ گشاد است و فقط باید با چکمه های کابویی و چرم پوشیده شود؛ پس استفاده از شلوار جین بوت کات و کفش ورزشی را فراموش کنید.

توجه به ترکیب رنگ

همانطور که در بحث استایل با استفاده از بوت چرم و کاپشن و بر تطبیق رنگ ها اشاره داشتیم اینجا هم قضیه همین است. رنگ کفش را روشن مانند سفید یا پاستلی انتخاب کنید طوری که با رنگ شلوار سازگار شود. اگر شلوار جین به تن دارید استفاده از کتانی مشکی با آن فوق‌العاده است.

10

ترفندهای ست کردن شلوار کتان مردانه و کفش

روش های ست کردن شلوار جین مردانه و کتان یکی از مهمترین مسائلی است که آقایان باید با آن آشنا باشند. همانطور که ست کردن کفش ورزشی و شلوار جین ساده است، سازگار کردن شلوار کتان و کفش هم دست کمی از آن ندارد؛ اما مانند انواع استایل با استفاده از بوت چرم و کاپشن باید رنگ بندی را رعایت کنید. بهترین استایل های شلوار کتان عبارت اند از:

شلوار کتان و کفش اسنیکر سفید

ترکیب شلوار کتان سرمه ای با ژاکت چهارخانه ذغالی و کفش کتانی سفید، یکی از بهترین استایل ها برای آقایانی است که دوست دارند ظاهر سنگین و متین داشته باشند.

شلوار کتان و کفش رسمی

از دیگر نکاتی که باید درباره ست کردن شلوار جین مردانه و کتان بدانید، استایل آن ها با کفش رسمی است. برای مثال استفاده از کت و شلوار کتان به همراه کفش آکسفورد یکی از بهترین ایده ها به شمار می رود.

شلوار کتان و بوت چلسی

در فصل سرما، استفاده از شلوار کتان به همراه پلیور خاکستری و بوت چلسی شکلاتی فوق‌العاده می شود و یکی از گزینه هاییست که می توانید به آن فکر کنید.

همانطور که داشتن «استایل با استفاده از کاپشن و بوت چرم» سخت نیست، ست کردن کفش ورزشی با شلوار جین هم کاری ندارد؛ فقط باید خلاقیت داشته باشید. با دانستن ترفندهای ست کردن شلوار جین مردانه و کتان، می توانید با اعتماد به نفس کافی در همه موقعیت ها حاضر شوید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان