پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

جهان روندی صعودی در پی دارد. یعنی همه ابعاد جهان با کمک فناوری و تکنولوژی در حال گسترش و صعود می باشد. بازی کردن برای یک گیمر شکست و پیروزی را تداعی می کند. هر کسی دوست دارد در یک تورنمنت و مبارزه پیروز میدان باشد. امروزه بازی های بتل رویال و اکشن سبکی از نوع بقا و زندگی دارند. یعنی شما در آن ها مبارزه می کنید و اگر بخواهید پیروز شوید باید زنده بمانید. این تنها راه شماست. پابجی یک بازی بوده که در چنین سبکی طراحی و عرضه شده است. در چنین بازی هایی عنصر تغییر، تحول و تنوع بسیار مورد اهمیت می باشد. از این رو سازنده به صورت دوره ای آن را آپدیت می نماید. اما آپدیت جدید پابجی موبایل کی میاد؟ معمولا قبل از ارائه این نسخه جدید، اطلاع رسانی های لازم صورت می گیرد. آیا شما هم به دنبال دریافت آپدیت جدید و به روز این برنامه هستید؟ در ادامه این موضوع مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بازی پابجی ، نسخه موبایل

استودیوی بازی سازی تنسنت با دیدن استقبال از بازی پابجی، به سمت یک نوع طراحی جدید رفت. تا پیش از این، بازی معرفی شده بر روی کامپیوتر و رایانه های خانگی قابل نصب و اجرا بود. اما پیشرفت دنیا و طراحی گسترده گوشی های هوشمند، این رویکرد را تغییر داد. حالا این کمپانی نگرش خود را به یک سمت دیگر هدایت کرد. طراحی بازی مورد نظر برای سیستم های اندروید و ios این رویکرد جدید بود. بعد از آن هر کاربری به راحتی نسخه جدیدی از پابجی موبایل را دانلود نمود. یک برنامه ای که هم اکنون میلیون ها کاربر در کل جهان دارد. بی شک نسخه موبایل نسبت به نسخه کامپیوتری و ویندوز یک سری قابلیت ها و امتیازات خواهد داشت. به همین دلیل، به سرعت توانست جایگزین شود. اما همین نسخه جدید و مدرن نیز به مرور زمان دچار تغییر و تحولاتی می شود. این تغییرات در قالب نسخه آپدیت شده در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. باید ببینیم در نسخه جدید چه تغییراتی صورت گرفته و آیا قیمت های یوسی پابجی تغییری خواهد کرد یا نه ؟  به نظر شما آپدیت جدید پابجی موبایل کی میاد؟

بازی های بتل رویال

بازی های بتل رویال سبکی اکشن، هیجانی و سرشار و از کشت و کشتار دارند. در این برنامه سبکی با عنوان بقا و زندگی جریان دارد. پابجی موبایل با سبک معرفی شده، کاربران و گیمرها را به خود مجذوب نموده است. 100 شخصیت با توانمندی های جنگی مختلف به سمت جزیره ای می روند تا در آن با هم مبارزه کنند.

هدف آن ها کسب امتیاز یا رسیدن به نقطه خاصی نیست. بلکه هدف زنده ماندن و کشتن تمامی دشمنان موجود در جزیره است. هر شخصیت 99 دشمن قوی دارد که باید آن ها را از پای در بیاورد. اگر این چنین نکند دشمنان و رقبای دیگر او را از مبارزه حذف می کنند. بنابراین یک قانون مهم در این جا وجود دارد: اگر نکشید کشته می شوید. در تمامی نسخه های به روز شده این بازی، این قانون و روند داستانی بازی حفظ می شود. آن چه که در حال تغییر و تحول است امکانات، وسایل جانبی و موضوعات فرعی می باشد. اما اصل موضوع چندان تغییری پیدا نمی کند. در این بازی امتیازات زیر به چشم می خورد:

ویژگی های پابجی موبایل

  1. گرافیکی عالی و واقعی داشته که باعث شبیه سازی انواع صحنه های واقعی می شود.
  2. انواع سلاح گرم و تجهیزات جنگی در آن وجود دارد. در نسخه های به روز شده تغییر و تحول زیادی در این بخش صورت می گیرد. یک سلاح و یا تجهیز ممکن است دچار تغییر شود. شاید هم برخی تجهیزات به بازی افزوده شوند.
  3. انواع مود بازی که این گزینه نیز امکان آپدیت شدن دارد. در اوایل این برنامه فقط سبک بتل رویال داشت. حال آن که هم اکنون مود هایی هم چون مولتی پلیر و زامبی نیز به آن اضافه شده است. می توانید از دوستان و آشنایان خود یک تیم مجازی تشکیل دهید و بازی کنید. این مشخصه در مراحل آپدیت شدن نیز امکان تغییر دارد.
  4. پابجی موبایل در حالت مناسبی جهت دستگاه هایی مجهز به سیستم اندروید طراحی شده است. بنابراین قابلیت اجرا بر روی انواع دستگاه های هوشمند را دارا می باشد.
  5. داشتن میکروفن یکی از قابلیت های این بازی است. بنابراین در طول بازی خود می توانید با دیگر بازیکنان صحبت کنید. اگر هم دوست داشته باشید، به راحتی می توانید چت کنید و پیام دهید. این بخش نیز می تواند تحت تاثیر فرایند به روز رسانی قرار بگیرد.
  6. در طراحی میدان اصلی بازی و محیط های پیش رو، خلاقیت و ذوق زیادی خرج کرده اند. در طی فرایند به روز شدن و آپدیت بازی پابجی موبایل، این بخش نیز ممکن است تحول پیدا کند.

آپدیت پابجی موبایل

در طراحی اولیه پابجی موبایل، کم و کاستی های به چشم می خورد. یکی از دلایل آپدیت نمودن پابجی موبایل، همگام و هماهنگ شدن نرم افزارها با هم می باشد. دنیا به مرور تازه می شود. سیستم های هوشمند و نرم افزار های اندروریدی نیز در طی این تغییرات قرار می گیرند. اگر برنامه ها با سیستم های اجرایی خود همگام نباشند، نصب و اجرای آن ها دچار اختلال می شود. بنابراین به مرور زمان شاهد آپدیت شدن برنامه این بازی محبوب هستیم. با این روند، قابلیت اجرایی خود را هم چنان حفظ می نماید. اگر توجه کنید نسخه های قدیمی و منسوخ شده قابلیت اجرایی ندارند. بنابراین از رده خارج محسوب می شوند. در طی به روز رسانی سیستم برنامه ای، با تغییرات مثبتی در کل برنامه نیز روبرو می شویم. گیمرهای حرفه ای و با سابقه به طور مداوم به دنبال این هستند که آپدیت جدید پابجی موبایل کی میاد؟

جمع بندی

حالا دیگر واضح است که چرا و چگونه بازی پابجی موبایل مدرن و به روز می شود. این یک روند عادی و عمومی برای تمام برنامه ها و نرم افزار های موجود می باشد. هر نسخه تا حدی کارآمد است و تاریخ اعتبار به خصوصی دارد. نمی توان انتظار داشت با کمک یک نسخه بتوان همیشه ادامه داد.  زیرا دنیا به طور مداوم در حال تغییر و تحول است. این تغییر و تحولات به دنیای بازی ها نیز سرایت می کند. حالا هر گیمر باید گوش به زنگ باشد که آپدیت پابجی موبایل کی میاد؟ در این مقاله سعی شد توضیحات مختصری در مورد آپدیت جدید پابجی موبایل خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز ارائه شود . جمینجا یکی از برترین سایت های در زمینه خرید یوسی پابجی موبایل می باشد که می توانید به صورت فوری و مطمئن در پک های متنوع یوسی برای خود خریداری کنید .

تهیه شده در geminja.com

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان