پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

یکی از عمل های بسیار رایج که چند سالی است بسیار فراگیر شده و خانم ها و آقایانی که تمایل دارند اندامی زیبا با وزن مناسب داشته باشند به این عمل روی می آورند عمل لیپوماتیک یا بادی جت می باشد که یک نوع عمل پیکرتراشی است,

 در ادامه با ما باشید تا تفاوت بادی جت و لیپوماتیک را به شما بگویم و شما را بیشتر با این عمل های جدید و به روز آشنا نماییم تا اگر شما هم قصد دارید عمل پیکرتراشی انجام بدهید از این دو عمل جدید و به روز انتخاب کنید که هزینه و زمان نقاهت کمتری برای شما خواهد داشت را انتخاب نمایید.

فرایند های عمل پیکر تراشی و بادی جت

امروز افراد زیادی بسیار به ظاهر و زیبایی خود اهمیت می دهند و بخصوص خانم ها که امروزه به خاطر رقابت شدید در زیبایی و مد سعی می کنند بهترین ظاهر و اندام را داشته باشند.

یکی از این روش ها که برای زیباتر کردن اندام خود از آن استفاده می کنند روش عمل پیکر تراشی و بادی جت می باشد، این روش یکی از جدیدترین و به روز ترین روش هایی است که برای افرادی که چربی اضافه زیادی در پهلو و شکم های خود دارند از این روش برای تخلیه چربی استفاده می‌ کنند و جزو فرایندهای عمل پیکرتراشی و بادی جت برای زیباتر کردن اندام به کار میرود.

 

در اینجا می خواهیم بیشتر با تفاوت بادی جت و لیپوماتیک شما را آشنا کنیم و اگر شما هم جزو افرادی هستید که نیاز به عمل پیکرتراشی دارید با این روش علمی آشنا شوید. پیکرتراشی یکی از سریع‌ ترین راه های خلاص شدن از شر چربی های اضافی شکم و پهلو می باشد که بسیاری از خانم ها و آقایان دچار آن هستند و عمل زیبایی پیکرتراشی فواید بسیار زیادی دارد که باعث شده در مدت زمان کوتاه طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و دوست داشته باشند که به این روش اندام خود را زیباتر کند.

 اما قبل از هر عمل زیبایی باید حتما از یک پزشک متخصص در این زمینه مشاوره های لازم را بگیرید تا بتوانید بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد، مثلاً باید حتما قبل از عمل آزمایشهای متعددی انجام بدهید تا متوجه شوید آیا شما شرایط لازم برای این عمل سخت و دشوار را دارید یا نه و اینکه برآورد هزینه برای شما صورت بگیرد و بر اساس بودجه ای که دارید این عمل را انجام بدهید.

 همچنین آیا این عمل برای سلامتی شما آسیبی نمی رساند پس حتما قبل از عمل پیکر تراشی از یک متخصص در این زمینه مشاوره لازم را بخواهید و بر اساس چربی های انباشته شده در شکم ،پهلو، بازو یا ران صورت می‌ گیرد و این عمل به صورت کاملاً بیهوشی و بی حس کننده های موضعی صورت می گیرد که باعث می شود از یک متخصص بیهوشی برای این کار استفاده شود.

پس از بیهوش کردن بیمار با شکستن و خرد کردن چربی های اضافی به محل مورد نظر آن را با دستگاه مکش چربی های اضافه از بدن خارج می گردد

در عمل زیبایی لیپوماتیک ارتعاشات با امواج صوتی با سرعت بسیار زیاد به چربی های اضافه میشود که باعث تکه تکه شدن و خرد شدن چربی ها می گردد و از لوله ای که با قدرت مکش بالا به آن متصل است چربی ها از بدن فرد بیمار خارج می گردد و و عمل پیکر تراشی به خوبی صورت می گیرد و پس از عمل چند کیلو از وزن فرد مورد نظر کاسته می شود.

مزایای عمل های لیپوماتیک و بادی جت

2

مزیت های عمل لیپوماتیک و بادی جت را برایتان در اینجا بیان می‌کنیم تا اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید از این عمل برای زیباتر کردن اندام خود استفاده کنید بدانید که چه معیارهایی برای شما خواهد داشت.

 عمل زیبایی پیکر تراشی و بادی جت یکی از روش های بسیار راحت و آسان برای رسیدن به یک اندام ایده آل و وزن مناسب می باشد که با خارج کردن چربی های اضافه بدن که در قسمت هایی از بدن تجمع پیدا کرده است فرد به اندام مورد نظر خود می رسد.

 این عمل دارای چند مزایای زیادی میباشد که در اینجا چند نمونه از آن را برایتان عنوان می‌ کنیم، از جمله مزایای عمل زیبایی لیپوماتیک یا بادی جت عبارت است از پیکر تراشی نسبت به سایر روش ها از سرعت بالاتری برخوردار است و خیلی سریع تر به وزن ایده‌آل خود میرسد.

عوارض جانبی آن نسبت به عمل های دیگر کمتر میباشد و همچنین طول درمان و دوران نقاهت آن هم بسیار کم می‌ باشد و از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها با تکنولوژی های به روز جهانی استفاده می شود و بسیاری از افراد پس از انجام عمل پیکرتراشی رضایت کامل از عمل خود را دارند و روند زیباسازی به وسیله پیکرتراشی و بادی جهتی یکی از پیشرفته ترین و موفق ترین روشهای زیباسازی و رسیدن به اندام ایده آل است که هزینه آن هم بسیار مناسب می باشد و زخم های آن سطحی و عمیق نیست و زخم ها خیلی سریع ترمیم پیدا می کند.

معایب عمل های لیپوماتیک و بادی جت

3

در کنار مزایای زیادی که عمل پیکر تراشی دارد معایبی هم دارد که در اینجا برایتان عنوان می‌کنیم، از جمله معایب لیپوماتیک و بادی جت میتوان به موارد زیر اشاره کنیم کبودی و تورم بسیار زیاد پس از گذشت چند روز پس از بهبودی صورت می‌گیرد،

 باقی ماندن جای زخم عمیق بر روی پهلو و شکم و همچنین مراقبت شدید پس از عمل جراحی که دوره نقاهت آن طولانی می باشد و همچنین امکان عفونت در قسمت‌ های زخم‌ ها مهمترین معایبی است که در عمل پیکرتراشی صورت می گیرد.

همچنین ممکن است فرد پس از مدتی از عمل دچار کمردرد و دردهای موضعی در قسمتی از بدن خود باشد و خونریزی و ترشح در قسمت‌ های زخم مهمترین معایب عمل لیپوماتیک و بادی جت است که شما باید حتما این موارد را در نظر بگیرید و سپس اقدام به عمل زیبایی پیکرتراشی داشته باشید.

بروز فرو رفتڭی یا بر امدگی در قسمتی از سطح پوست رایج ترین مشکل پس از عمل پیکر تراشی است ، ممکن است پس از عمل به رگه های خونی بدن آسیب وارد بشود و پس از مدتی از عمل بدن سیاه و کبود باشد و این کبودی ها تا چند ماه بر روی پوست وجود داشته باشد و ممکن است جای زخم ها پس از عمل ترشحات خونی از آن خارج شود.

در نهایت می توان گفت هر دو جراحی زیبایی جزو جراحی های فوق‌العاده برای لاغری اندام است. با توجه به وضعیت بدنی بیمار هرکدام از این جراحی ها می تواند تحت نظر پزشک متخصص تعیین شود. این جراحی ها توسط بهترین پزشکان و متخصصین در غرب کلینیک انجام می شود. بیماران عزیزی می توانند با مراجعه به این کلینیک کلیه ی مراحل جراحی خود را در کنار کادر مجرب طی کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان