پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

بررسی تلفن های رومیزی مخصوص خانه های بزرگ

 

تلفن‌های رومیزی قابلیت جابه‌جایی ندارند؛ زیرا از طریق کابل، به پریز تلفن وصل می‌شوند. بنابراین تفاوتی نمی‌کند که منزل شما کوچک باشد یا بزرگ، بهرحال باید در کنار تلفن رومیزی باشید تا بتوانید به مکالمه بپردازید. با این حال اگر منزل مسکونی شما بزرگ است؛ ما می‌توانیم یک راه حل مناسب را پیشنهاد دهیم: استفاده از تلفن‌های رومیزی پاناسونیک که از یک گوشی بیسیم هم برخوردار هستند. بله درست شنیدید! برخی از مدل‌های پاناسونیک به صورت همزمان هم بیسیم هستند و هم رومیزی. در این مقاله دقیقا قصد داریم به معرفی این مدل‌ها بپردازیم. پس حتما تا پایان با ما همراه باشید.

نکته‌ای که باید در همین ابتدای مقاله به آن اشاره کنیم، این است که تلفن‌‌های بیسیم پاناسونیک که یک تلفن رومیزی هم داشته باشند، کمی گران هستند. به عنوان یک گزینه جایگزین که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم از لحاظ قیمت مقرون به صرفه باشد، می‌توانید روی تلفن‌هایی مانند تلفن رومیزی KX-TS880 حساب کنید.

البته در این مدل‌ها هم شما فقط می‌توانید گوشی بیسیم را حرکت دهید و گوشی رومیزی، همچنان باید بدون حرکت و به صورت مستقیم، به پریز مخابرات وصل شود. یکی دیگر از ویژگی‌‌هایی که برای مالکان خانه‌های بزرگ می‌تواند اهمیت داشته باشد، تعداد گوشی‌های بیسیم است. هرچقدر تلفن شما گوشی‌های بیشتری داشته باشد، استفاده از آن هم راحت‌تر می‌شود.به عنوان مثال، می‌توانید یکی از گوشی‌ها را در آشپزخانه بگذارید، دیگری را در اتاق خواب نصب کنید و یکی دیگر را هم به طبقه بالا انتقال دهید.

اگرچه تلفن‌های پاناسونیک موجود در بازارهای ایران معمولا حداکثر از 2 گوشی برخوردار هستند، ولی بسیاری از آن‌ها قابلیت ارتقا تا سقف 6 گوشی بیسیم را دارند. در این صورت، باید گوشی‌های بیسیم جدید را به صورت جداگانه خریداری کرده و با بیس یا پایه ست کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9581

اولین مدل از تلفن‌های رومیزی-بیسیم پاناسونیک که قصد معرفی آن را داریم، KX-TG9581 است. این محصول از یک تلفن رومیزی و یک عدد گوشی بیسیم تشکیل شده است. جالب است بدانید که در صورت نیاز، می‌توانید تعداد گوشی‌ها را تا 12 عدد هم افزایش دهید! از دیگر نقاط قوت 9581 پشتیبانی از 2 خط تلفن و منشی تلفنی جداگانه برای هرکدام از خطوط است. قابلیت استفاده در نبود برق هم یکی دیگر از امکانات طلایی و مهم این گوشی باکیفیت و البته کمی گران است!

2

در صورتی که باتری‌های گوشی بیسیم را به صورت کامل شارژ نمایید، می‌توانید تا سقف 15 ساعت روی شارژدهی مکالمه آن حساب کنید. تکنولوژی Link-to-Cell هم باعث می‌شود به راحتی تلفن همراه خود را از طریق بلوتوث به KX-TG9581 وصل کنید. شاید بپرسید این قابلیت به چه دردی می‌خورد؟ خب اگر گوشی همراه شما آنتن‌دهی نداشته باشد، می‌توانید از طریق گوشی 9581 تماس‌های خود را دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. جالب نیست؟

برخی دیگر از قابلیت‌ها و امکانات تلفن پاناسونیک KX-TG9581 عبارتند از:

  • قابلیت مسدود کردن تماس‌های ورودی

  • پشتیبانی از جک خروجی هدست

  • قابلیت اتصال به دیوار

  • قابلیت ذخیره 3 هزار شماره در دفترچه مخاطبین

  • منشی تلفنی 60 دقیقه‌ای (30 دقیقه برای هر خط)

  • 50 متر آنتن دهی در فضاهای بسته

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6461

تلفن KX-TG6461 یکی دیگر از مدل‌های رومیزی-بیسیم پاناسونیک است که صاحبان منازل بزرگ و ویلایی، می‌توانند از آن به خوبی استفاده کنند. این گوشی یک منشی تلفنی 20 دقیقه‌ای دارد و در صورت قطع برق هم می‌تواند تا مدتی (بسته به شارژ باتری‌ها) کار کند. به عنوان یکی از ویژگی‌های جالب مدل 6461 پاناسونیک، باید به 5 کلید شماره‌گیر سریع اشاره کنیم که روی تلفن رومیزی به چشم می‌خوردند.

در صورتی که باتری‌های گوشی بیسیم KX-TG6461 را به صورت کامل شارژ کنید، می‌توانید تا 18 ساعت روی شارژدهی مکالمه آن حساب کنید. علاوه بر این، می‌توانید تا سقف 100 شماره را در دفترچه مخاطبین اختصاصی این تلفن ذخیره نمایید. روی تلفن رومیزی، یک صفحه نمایش 2.5 اینچی به چشم می‌خورد که می‌تواند تمامی اطلاعات را با وضوح کامل، به شما نشان دهد. این در حالیست که گوشی بیسیم هم از یک نمایش‌گر 1.8 اینچی برخوردار است.

سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن پاناسونیک KX-TG6461 عبارتند از:

  • امکان مسدود کردن شماره‌های ورودی

  • امکان اتصال تلفن رومیزی به دیوار

  • 50 متر آنتن‌دهی در محیط‌های بسته

  • 300 متر آنتن‌دهی در فضاهای باز

  • پشتیبانی از نور صفحه کلید

  • دارای بلندگوی دیجیتال روی تلفن رومیزی و گوشی بیسیم

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF342

تلفن KX-TGF342 یکی از بهترین‌ مدل‌های پاناسونیک است که به صورت یک تلفن رومیزی و 2 عدد گوشی بیسیم به بازار عرضه می‌شود. به این ترتیب، دست شما برای استفاده از این تلفن در تمام مناطق منزل، کاملا باز است. یک منشی تلفنی 18 دقیقه‌ای هم در ساخت این گوشی لحاظ شده است تا خیال مشتریان از بابت تماس‌های از دست رفته (در مواقعی که امکان پاسخ‌گویی به تماس وجود ندارد) کاملا راحت و آسوده باشد.

3

تلفن F382 در نبود برق هم به خوبی کار می‌کند؛ البته مدت زمان کار کردن این تلفن در مواقع قطع شدن برق، به شارژ باقیمانده در باتری‌ها بستگی دارد. پشتیبانی از روم مانیتورینگ باعث می‌شود خیالتان از بابت نگهداری از نوزاد خود، کاملا راحت و آسوده باشد. کافیست یکی از گوشی‌ها را در اتاق نوزاد قرار دهید تا در صورت بیدار شدن یا گریه کردن او، از طریق دیگر گوشی بیسیم، تلفن رومیزی یا حتی تلفن همراه، به شما اطلاع داده شود.

از دیگر قابلیت‌های تلفن KX-TGF372 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت سازگاری با سمعک

  • امکان مسدود کردن تماس‌های مزاحم

  • پشتیبانی از حالت Night Mode

  • پشتیبانی از کالر آیدی گویا

  • برخورداری از تکنولوژی ECO

  • قابلیت اتصال به دیوار

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF322

آخرین مدلی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، تلفن بیسیم-رومیزی KX-TGF322 است. این محصول ساخت کشور ژاپن بوده و از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. F372 از یک تلفن رومیزی و 2 عدد گوشی بیسیم تشکیل شده است و می‌تواند برای منزل بزرگ، یک انتخاب ایده آل باشد. منشی تلفنی 40 دقیقه‌ای و پشتیبانی از روم مانیتورینگ، از جمله مهم‌ترین امکانات این تلفن حرفه‌ای و خوش‌ساخت پاناسونیک به شمار می‌روند.

دفترچه مخاطبین گوشی F372 می‌تواند تا سقف 100 شماره را در خود ذخیره کند. نکته جالب این‌که این دفترچه به صورت همزمان بین تلفن رومیزی و هر دو گوشی بیسیم، به اشتراک گذاشته می‌شود. از جمله دیگر امکانات تلفن پاناسونیک KX-TGF322 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت مسدود کردن تماس‌های ورودی

  • 17 ساعت شارژدهی مکالمه

  • قابلیت استفاده در نبود برق

  • قابلیت اتصال به دیوار

  • صفحه نمایش 3.4 اینچی در تلفن رومیزی

  • نمایش‌گر 1.8 اینچی در گوشی‌های بیسیم

کلام آخر

منازل بزرگ نیاز به تلفن‌هایی دارند که بتوانند تمام اتاق‌ها و بخش‌های مختلف خانه را به خوبی پوشش دهند. به همین دلیل، این عزیزان باید به سراغ مدل‌های رومیزی-بیسیم پاناسونیک بروند. ما در این مقاله و برای راحتی هرچه بیشتر شما، به سراغ معرفی مدل‌هایی از تلفن‌های پاناسونیک رفتیم که علاوه بر تلفن رومیزی، از یک یا چند عدد گوشی بیسیم هم برخوردار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان