پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

تشک ها یکی از مهمترین محصولات خواب هستند. این نوع محصول خواب تأثیر بسزایی در خواب باکیفیت و خوب دارد. یکی از محبوب ترین تشک های موجود در بازار، تشک خوشخواب است که انواع مختلفی دارد. به جهت اهمیت کیفیت خواب در زندگی، بسیاری از افراد به دنبال بهترین کالای خواب هستند. اغلب این افراد خرید تشک و بالش طبی را برای خواب ترجیح می دهند و آنها را خریداری می کنند. اما برای اینکه محصولات خواب مناسبی خریداری کنیم باید در مورد ویژگی های آنها بدانیم.

ما هم برای آشنایی بیشتر شما با ویژگی های کالای خواب، موضوع مطلب امروز را معرفی مشخصات بهترین تشک و بالش قرار دادیم.

چرا استفاده از تشک خوشخواب مرغوب ضروری است؟

انسان ها معمولا در طول یک شبانه روز در حدود 8 ساعت به خواب می روند و استراحت می کنند. خوابیدن روی تشک خوشخواب مناسب موجب از بین رفتن خستگی و بازگشت آرامش به جسم و روح انسان می شود. اما اگر تشک از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، فرد دچار دردهای عضلانی و مشکلات جسمی متعدد می شود. در هنگام خوابیدن، اغلب اعضای بدن مانند: کمر، پاها و ستون فقرات روی تشک قرار می گیرد.

اگر حالت ارتجاعی تشک خوشخواب مناسب نبوده و با تغییر شکل بدن واکنش مناسبی نشان ندهد به اعضای مختلف بدن فرد فشار وارد می شود. بنابراین باید در انتخاب تشک دقت و توجه ویژه ای صورت گیرد. حال در ادامه مطلب با خصوصیات تشک های خوشخواب باکیفیت آشنا می شویم.

معرفی ویژگی های تشک خوشخواب مرغوب

تشک های خوشخواب یکی از پرطرفدارترین محصولات خواب هستند که در صورت داشتن کیفیت بالا، خواب عمیق و آرامش بخشی را برای انسان به ارمغان می آورند. با برخی از ویژگی های تشک باکیفیت خوشخواب آشنا می شویم.

گارانتی و ضمانت خوب

تشک خوشخواب مرغوب دارای گارانتی و ضمانت خوب و معتبری است و در صورت بروز هر نوع ایراد زودتر از موعد، تعمیر یا تعویض می شود. برخی از محصولات باکیفیت دارای چندین سال ضمانت هستند.

دارای استانداردهای لازم

تشک مرغوب دارای ویژگی های استاندارد است که می توان آنها را بررسی کرد. داشتن فنرهای قوی و خاصیت ارتجاعی بالا و همچنین استفاده از الیاف مطلوب برخی از مشخصات تشک خوب است. دوخت مناسب، استحکام و مقاومت بالای رویه محصول نیز از ویژگی های لازم کالای باکیفیت است. بسته بندی مطلوبی که تشک را در هنگام حمل و نقل از جهات گوناگون محافظت کند نیز از استانداردهای لازم یک محصول خوب است.

2

تشک خوشخواب با ارتفاع بالا

یکی دیگر از خصوصیات تشک های خوشخواب مرغوب، داشتن ارتفاع بالا است. تشک های معمولی ارتفاع بالایی ندارند و یک ارتفاع خاص برای آنها مشخص نشده است. اما تشک های خوشخواب دارای ارتفاع متفاوتی هستند و ارتفاع بالا جزو ویژگی های کالای باکیفیت محسوب می شود. درون تشک های خوشخواب را موادی مانند: یونولیت، فوم، فنر و نمد یا موکت قرار می دهند و هر کدام از آنها کیفیت های متفاوتی دارند.

سایز و ابعاد مناسب

حتما در هنگام خرید اینترنتی یا حضوری تشک خوشخواب به سایز و ابعاد آن توجه کنید. سایز و ابعاد تشک باید متناسب با سن، جنس و وزن فرد باشد. تشک فرد بزرگسال اصلا مناسب کودکان نیست و هر کدام باید تشک متناسب با سن و وزن خود را استفاده کنند.

قیمت تشک خوشخواب

تشک های خوشخواب قیمت های متفاوتی دارند و این قیمت ها بستگی به کیفیت، ابعاد و برند آنها دارد. البته در برخی از موارد قیمت های بسیار بالای تشک به دلیل شهرت برند آن است و از نظر کیفیت با سایر محصولات تفاوت چندانی ندارند. البته بهتر است در هنگام خرید تشک خوشخواب به ویژگی های آن توجه کنید و قیمت را در اولویت های بعدی قرار دهید چرا که بروز مشکلات و ناراحتی های عضلانی در اثر استفاده از تشک نامرغوب، علاوه بر بروز درد هزینه های بالایی برای شما به همراه می آورند.

روش خرید اینترنتی بالش طبی  

بالش ها نیز همانند تشک ها انواع مختلفی دارند. برخی از آنها دارای حالت شکل گیری مطابق بدن فرد را دارند. این نوع بالش ها با استفاده از خاصیت شکل پذیری از بخش های مختلف عضلات گردن و سر محافظت می کنند. جهت خرید بالش طبی می توان به دو روش حضوری و غیرحضوری اقدام کرد. در روش حضوری به فروشگاه های مختلف شهر رفته و با توجه به توضیحات فروشنده و شکل ظاهری محصول، کالای مورد نظر را خریداری می کنیم.

اما در خرید آنلاین بالش طبی باید به توضیحات کامل سایت های معتبر عرضه و فروش محصولات خواب توجه ویژه ای داشته باشیم. سایز و ابعاد، نوع الیاف، برند و قیمت محصول را با دقت مطالعه کنید و با مشورت کارشناس فروش، کالای مناسب را انتخاب و خریداری کنید. بالش های طبی از جهت کاربرد نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آنها جهت محافظت عضلات گردن و برخی دیگر برای خواب و استراحت راحت خانم های باردار طراحی شده اند.

بالش های طبی برای بیماران با ناراحتی های زانو، مشکلات تنفسی و تنگی نفس و همینطور کمر درد، نیز تهیه و عرضه می شود. این بالش ها با ویژگی های متفاوت ظاهری موجب کاهش دردهای افراد می شوند.

3

یکی از تولید کنندگان محصولات خواب داخل کشور، شرکت آکسون است. این شرکت تولیدات خود را با مواد اولیه مرغوب و تجهیزات به روز تهیه کرده و به بازار عرضه می کند. گروه آکسون متشکل از افرادی با تجربه و ماهر هستند که با هدف خواب راحت مصرف کننده، کالای خواب را طراحی و تولید می کنند. چنانچه شما هم قصد مشاهده یا خرید محصولات آکسون را دارید به سایت axonmattress.ir مراجعه کنید.  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان