پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اخذ پاسپورت گرجستان

نریمان پورطلایی می گوید: اگر شجره نامه گرجی دارید اکنون بهترین فرصت برای دریافت پاسپورت ارزشمند کشور گرجستان است! جهت اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۸۵ تماس بگیرید و از مشاورین خبره مهاجریست تمامی سوالات خود را بپرسید. در ادامه به معرفی روش های اخذ اقامت دائم گرجستان و اخذ پاسپورت گرجستان می پردازیم.

اخذ اقامت، شهروندی و پاسپورت گرجستان

توجه کنید بهتر است ابتدا بدانید که اقامت گرجستان با شهروندی گرجستان بسیار متفاوت است. اخذ اقامت گرجستان به شما اجازه میدهد چندین سال در خاک گرجستان زندگی کنید و از کلیه‌ی حقوق شهروند گرجستان بودن برخوردار باشید، به جز حق رای و پاسپورت گرجی! و اما شهروندی گرجستان، اقامت همیشگی و دائم گرجستان است که علاوه بر آن پاسپورت گرجی و حق رای نیز به شما اعطا میشود. انواع اقامت در گرجستان اعم از، اقامت تحصیلی و کاری تا اقامت سرمایه گذاری، امروزه مورد استقبال ایرانیان و کشورهای هند، روسیه و کشورهای عربی قرار گرفته است دلیل این استقبال نیز احتمال پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا، امنیت، ثبات سیاسی و اقتصادی و زندگی آرام می باشد.

گرجستان کشوری واقع در قفقاز جنوبی است که از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب شرق به جمهوری آذربایجان و از جنوب با ترکیه و ارمنستان هم‌مرز است. پایتخت آن، شهر تفلیس است. مساحت گرجستان ۶۹٬۷۰۰ کیلومتر مربع (۲۶٬۹۱۱ مایل مربع) و جمعیت آن در ژانویه سال ۲۰۲۱ بیش از ۴ میلیون نفر بوده‌است. گرجستان یک جمهوری متمرکز نیمه‌ریاستی است و حکومت آن از طریق دموکراسی نیابتی انتخاب می‌شود. گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته و یکی از اهداف مقامات سیاسی این کشور ، عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو است؛ البته گرجستان در حال حاضر عضو ناظر در اتحادیه اروپا و ناتو می‌باشد. مردم بومی گرجستان، مردم گرجی مسیحی ارتدکس و پیرو کلیسای ارتدکس گرجی هستند. گرجی‌ها به زبان گرجی کارتولی سخن می‌گویند که زبان رسمی کشور گرجستان است و با الفبای گرجی نوشته می‌شود که یکی از چهارده الفبای موجود در جهان می‌باشد. گرجستان در زمان باستان با نام ایبریا شناخته می‌شده‌است و امروزه در اکثر زبان‌ها با اشکال گوناگون واژهٔ یونانی "گِئُرْگیا" (Georgia به معنای کشاورزی) شناخته می‌شود. از زمان بنیان پادشاهی گرجستان باستان یا همان ایبریا توسط پارناواز یکم در سدهٔ چهارم پیش از میلاد تا زمان حمله مغول به گرجستان در سدهٔ ۱۳ میلادی، دورهٔ صلح و آرامش در تاریخ گرجستان است و از حمله مغول به بعد، گرجستان تاریخی پر فراز و نشیب را با ایستادگی در برابر حملات ایرانیان، عثمانی‌ها و روس‌ها گذرانده که واپسین مورد آن حملهٔ روسیه به گرجستان در سال ۲۰۰۸ میلادی است.

دریافت اقامت گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان

طبق قوانین جاری گرجستان، هر شخص خارجی می تواند با خرید ملک حداقل به مبلغ 100.000 دلار آمریکا، بدون نیاز به ثبت شرکت در گرجستان و یا پرداخت مالیات، کارت اقامت گرجستان با مدت زمان یکسال را دریافت کند و تا زمانی که ملک موردنظر در مالکیت آن تبعه خارجی است اقامت یکساله وی سالانه تمدید خواهد شد. قانون اقامت گرجستان با خرید ملک که مدت زمان زیادی نیست که توسط پارلمان گرجستان تصویب و اجرایی شده است فرصت مناسبی را در اختیار شما می گذارد و در صورت پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا در آینده می توان از طریق این روش تقریبا یک اقامت دائمی را رقم زد. لازم به ذکر است که دریافت کارت اقامت گرجستان از طریق خرید ملک، پس از شش سال تمدید منجر به اخذ پاسپورت گرجستان می شود.

سرمایه گذاری در گرجستان

اقامت سرمایه گذاری گرجستان

در قوانین جاری گرجستان، سرمایه گذار به شخصی گفته می شود که حداقل مبلغ 300هزار دلار به صورت مستقیم در گرجستان سرمایه گذاری کند. کسانی که کمتر از مبلغ 300هزار دلار در گرجستان آورده دارند و قصد اخذ اقامت گرجستان از طریق ثبت شرکت را دارند، کارآفرین نامیده می شوند. توجه داشته باشید که، در موضوعات مربوط به سرمایه گذاری می بایست از تمامی مواردی که هزینه می نمائید، رسید دریافت نمائید و پرونده شما می بایست کامل باشد، حتی در سرمایه گذاری بصورت نقدی نیز لازم است اطلاعات مربوط به سرمایه خود را با ارائه اسناد معتبر، موجه جلوه داده تا مورد بررسی گزینه هائی نظیر پولشویی از سمت بازرسان قرار نگیرید زیرا دولت در این موارد بسیار حساس می باشد، منبع سرمایه شما می بایست کاملاً شفاف باشد.

لازم به ذکر است که حداقل مبلغ مذکور حداقل مبلغ 300هزار دلار بایستی به صورت کاملا مستقیم در تجارت مورد نظر شخص متقاضی سرمایه گذاری شود، و خرید ملک برای شرکت جزو سرمایه گذاری مستقیم محسوب نمی شود و اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک، قانون دیگری می باشد. همچنین این مبلغ باید به صورت واقعی در این کشور سرمایه گذاری شده باشد و صرفا داشتن این پول در حساب بانکی به معنای اخذ اقامت نمی باشد. اقامت سرمایه گذاری گرجستان به شخص و خانواده آن اعطا می شود که در گرجستان300.000دلارسرمایه گذاری در فعالیت قانونی داشته باشد یا در کشور گرجستان املاک غیر منقول (بجز زمین های کشاورزی ) به ارزش 300.000دلار داشته باشد. این اقامت به مدت 5 سال بوده و در هر سال باید ارزش گذاری سرمایه گذاری و املاک غیر منقول به نام شخص باقی بماند.

دولت گرجستان برای شخص سرمایه گذار احترام زیادی قائل است و امکانات مختلفی را نیز در اختیار وی می گذارد از جمله: امکان استفاده از اطلاعات و داده های اتاق بازرگانی وزارت اقتصاد گرجستان جهت شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در گرجستان، امکان بررسی مشارکت برخی بانک های گرجستان در پروژه فرد سرمایه گذار، اعطای کارت اقامت پنج ساله و یا حتی واگذاری اقامت دائم گرجستان به سرمایه گذار در صورت داشتن سابقه مدیریتی و سرمایه گذاری در اماکن دیگر و ….

پاسپورت گرجستان با شجره نامه گرجی

دریافت اقامت دائم گرجستان و پس از آن اخذ پاسپورت گرجستان برای گرجی های ساکن ایران!

اگر دارای شجره نامه گرجی هستید میتوانید در مدت کوتاهی پاسپورت کشور گرجستان را دریافت کنید و از مزایای ویژه تابعیت گرجستان بهرمند شوید. جهت اطلاعات بیشتر همین الان با مهاجریست تماس بگیرید.

پرونده خودتان را به وکلای حرفه ای گرجستان بسپارید!

اگر به فکر مهاجرت به گرجستان هستید، مهاجریست به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی با کمترین هزینه اقامت این کشور زیبا را دریافت نمایید و آینده خود و فرزندانتان را تضمین کنید. مهاجریست به شما این اطمینان را می دهد که در تمامی مسیر همراهیتان کند و با مشاوره صحیح و به موقع راه مهاجرت به گرجستان را برایتان هموار سازد. مهاجریست با تیم خبره خود و دفاتر فعال در سراسر جهان با کمک وکلای گرجی حرفه ای شما را قدم به قدم تا رسیدن به پاسپورت گرجستان همراهی می کند. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس www.mohajerist.co مراجعه نمایید و یا با تلفن ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۸۵ تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان