پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اما چرا؟

زئولیت یک ماده معدنی است. این ماده معدنی دارای یکسری حفره ریز و یکنواخت بوده که می تواند داخل این حفره های خود آب و و سایر مواد مفید برای خاک کشاورزی مانند پتاسیم و ازته را در خود نگهداری کند. از این رو هر زمان که کشاورز به زمین کشت شده ی خود کود یا آب اضافه می کند، خیالش راحت است که گیاه تا مدت ها به آب و کود محلول نیاز ندارد. البته توجه داشته باشید که زئولیت کشاورزی در نقش یک کود برای خاک نیست. بلکه یک ماده ایست که می تواند با کود مخلوط گردد.

ذخیره سازی آب درون حفره های زئولیتی موجب می شود که خاک و زمین کشاورزی تا مدت ها به آب نیاز نداشته باشد و همچنین در مصرف آب نیز صرفه جویی می گردد. زئولیت کشاورزی آب ذخیره شده در خود را به تدریج به خاک بر می گرداند. کاهش مقدار قابل توجهی آب در کشاورزی یکی از مزایای استفاده از زئولیت می باشد. بنابر این مناطقی که با مشکل کم آبی روبرو هستند؛ در صورت استفاده از زئولیت دیگر نیازی به آب فراوان ندارند.

هم چنین در مصرف کودهای ازته و پتاسیم دار نیز صرفه جویی می شود و این امر موجب می شود که آلودگی آب های کشاورزی نیز کاهش پیدا کند.

بازدهی خاک بعضی از زمین های کشاورزی در طول زمان و بعد از مدتی کشت و کار، کاهش پیدا می کند و این خاک ها ضعیف می شوند. کشاورزانی که با همچین زمین هایی مواجه هستند، نگران نباشند. با کمترین هزینه می توانند بهترین نتیجه را بگیرند. استفاده از زئولیت کشاورزی در این زمین ها موجب می شود که خاک مجدد حاصلخیز شود و قوت پیدا کند. خاک کشاورزی می تواند مواد مفید را جذب کند و در اختیار گیاه قرار دهد.

هم چنین زئولیت موجب می شود که عناصر سمی و سنگین نیز از آب های کشاورزی دور شوند. زئولیت این مواد سمی را جذب کرده و از ورود آن ها به گیاهان جلوگیری می کند.

برخی از کشاورزان هستند که مشکل کم آبی ندارند و حتی زمین کشاورزی آن ها نیز از حاصلخیزی خوبی برخوردار است. استفاده از زئولیت کشاورزی به این دسته از کشاورزان نیز پیشنهاد می گردد. تا بتوانند سود بیشتری از کشاورزی خود به دست آورند. زئولیت کشاورزی موجب می شود که تعداد محصولات کشاورزی علی الخصوص صیفی جات تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

هم چنین تاثیر دیگری که کشاورزی بر میوه ها و محصولات دارد؛ بهبود طعم و مزه ی آن ها می باشد. در طعم و مزه محصولات کشاورزی که زئولیت دریافت کرده اند، تغییر محسوس و خوبی انجام می گردد.

بعد از گذشت این مراحل، نوبت به انبارداری محصول می رسد. کشاورزان حتی می توانند زئولیت کشاورزی را در انبارهای فصلی خود نگهداری کنند. استفاده از زئولیت کشاورزی در انبار ها موجب می شود که میوه ها و سایر محصولات از فاسد شدن در امان بمانند.

نتیجه ی آخر این که استفاده از زئولیت در کشاورزی همراه است با تغییر و پیشرفت در این صنعت و هم چنین افزایش درآمد و سود برای کشاورزان و باغداران

خرید زئولیت کشاورزی ارزان قیمت

زئولیت کشاورزی به طور کل، یک ماده ارزان می باشد. اما به هر حال می توانید این محصول را با قیمت مناسب تری از مجموعه ی مفید خریداری کنید. این مرکز سابقه ی چند ساله ای در زمینه ی فروش زئولیت کشاورزی دارد. و به دلیل دسترسی به معادن زئولیتی کشور، و استخراج آن ها، این محصول را با قیمت مناسب تری به خریداران عرضه می کند.

برای خرید زئولیت کشاورزی از مجموعه ی مفید کافیست با شماره تماس های موجود در سایت مجموعه بازرگانی مفید؛ با ما  در ارتباط باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان