ویژگی ها و انواع کفپوش مناسب مدارس

بهترین جنس برای کفپوش مدرسه از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه مدرسه‌ها بسیار پر رفت و آمد بوده و می‌بایست برای طراحی آن از متریال فوق العاده عالی استفاده شود تا در طول زمان به راحتی دچار آسیب نگردد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

خرید و قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه نیز اقدامی است که در عصر حاضر عموم مدیران و مسئولان برای زیبا سازی و ایجاد فضایی بهتر برای تحصیل دانش آموزان خواهند کرد. البته لازم به ذکر است که کفپوش مورد نیاز برای مدارس چند مدل هستند که می‌بایست پیش از خرید درباره آن‌ها آگاهی کافی داشته باشید. به طور کلی طراحی داخلی و تامین تجهیزات مدارس از سوی ادارات آموزش و پرورش به مدیران یا برخی مسئولان خاص مدارس سپرده می‌شود. پس اگر شما هم مدیر یک مدرسه هستید تا انتها این مطلب را بخوانید.

انواع کفپوش مدرسه کدام است؟

انتخاب کفپوش برای مکان های آموزشی از حساسیت بیشتری برخوردار است. کفپوش مدرسه از لحاظ متریال و خصوصیات با کفپوش خانگی تفاوت دارد. قبل از نصب و اجرای کفپوش ها با توجه به مکان، برخی ویژگی ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. به طور کلی مدارس دارای بخش‌های مختلفی هستند که برای تحصیلات کامل و عالی دانش آموزان می‌بایست به شکل کامل تجهیز باشند. نصب کفپوش برای مدارس نیز به عنوان یکی از اولین اقدامات مهم مجهز کردن آن شناخته می‌شود، بنابراین می‌بایست پیش از هر اقدامی بدانید که کفپوش حیاط مدرسه چه انواعی دارد و چگونه باید نصب شود.

  • کفپوش pvc:

برای بخش‌های عمومی مدارس، کلاس‌ها، دفتر مدارس و... نصب کفپوش pvc توصیه می‌شود چراکه ظاهری شیک و مدرن به مدرسه داده و با ویژگی‌های خاصی که دارد مزایایی بی‌شماری هم خواهد داشت. به طور کلی کفپوش‌های از جنس پی وی سی برای دکوراسیون داخلی منازل نیز به کار برده می‌شوند و از آن جهت که قیمت متناسبی دارند، پرطرفدار نیز هستند. این نوع کفپوش به نسبت انواع پارکت و پارکت لمینت قیمت پایین‌تری دارند، اما از مقاومت بالا، طرح و رنگ متعدد و زیبایی منحصر به فرد برخوردار می‌باشند. نصب این نوع کفپوش که نیازمند تخصص و مهارت است، می‌تواند لیز بودن و خطرناکی کاشی و موزاییک را از بین ببرد؛ بنابراین خطر جانی برای دانش آموزان به خودی خود پایین خواهد آمد.

  • کفپوش گرانولی:

از دیگر انواع کفپوش که حتما باید برای بخش‌هایی از مدرسه خریداری شود، می‌توان به کفپوش‌های گرانولی اشاره کرد. این نوع از پوشاننده‌ها که از دانه‌های ریز گرانول تولید می‌شوند بسیار نرم و انعطاف‌پذیر می‌باشند، به همین خاطر برای تجهیز سالن‌های ورزشی و کلاس‌های مهد کودک بسیار بسیار مناسب هستند. این مدل از کفپوش‌های نرم در دو مدل کفپوش رولی و کفپوش تایل طراحی و تولید می‌گردد تا نصب ساده و آسانی داشته باشد. عموماً کفپوش‌های تایلی به صورت پازل تولید می‌شوند تا به آسانی نصب شوند و به راحتی قابل حمل باشند. این ویژگی‌ها برای مدل رولی نیز صدق می‌کند.

  • کفپوش چمنی: خرید چمن مصنوعی مدرسه نیز جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین خرید تجهیزات مدارس محسوب می‌شود. طبیعتاً به همان اندازه که وجود سالن ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است، وجود زمین چمن نیز برای درس ورزش و سلامت جسم و روح دانش آموزان مدرسه ضرورت دارد. برای خرید چمن مصنوعی مدارس، تنها کافی است مساحت فضای مورد نظر را در اختیار داشته باشید تا به آسانی خرید نمائید.

با قاطعیت می‌توان گفت خرید هر سه گزینه فوق برای مدارس در سراسر کشور یک الزام و ضرورت محسوب می‌شود چراکه تجهیز مدارس به کفپوش موجب تامین امنیت جانی و سلامت بیشتر دانش آموزان خواهد شد. از طرفی این نوع تجهیزات رونق مدارس را بیشتر نیز خواهند کرد، زیرا خانواده‌ها مایلند فرزندانشان با تجهیزات کامل در مدارس به تحصیل بپردازند. بنابراین به هیچ وجه نباید برای خرید کفپوش مدرسه تعلل کرد.

نصب کفپوش را به افراد متخصص بسپارید!

از میان کفپوش‌های pvc، کفپوش رولی گرانولی و چمن مصنوعی مدرسه، این تنها کفپوش‌های پی وی سی هستند که نیازمند نصاب متخصص خواهند بود؛ زیرا برای نصب آن می‌بایست از چسب‌ها و تکنیک‌های خاصی استفاده شود. بنابراین بدیهی است که افراد کارکشته و آموزش دیده در حرفه دکوراسیون داخلی از عهده این کار برخواهند آمد. این در حالی است که دو مدل دیگر کفپوش مورد نیاز مدارس را حتی افراد بدون هیچ تجربه‌ای نیز می‌توانند نصب کنند. خوشبختانه امروزه تعداد زیادی نصاب در سراسر کشور در حال فعالیت هستند، اما پیدا کردن یک مرجع خرید عالی بسیار بسیار مهم‌تر است. از آنجا که قیمت تمامی لوازم و تجهیزات بسیار بالا رفته، می‌بایست از فروشگاهی خرید کنید که درباره کیفیت محصولات ارائه شده آن اطمینان خاطر داشته باشید.

قیمت کفپوش مدرسه چگونه تعیین می‌شود؟

اطلاع یافتن از قیمت خرید انواع کفپوش نیز برای مسئول خریدار بسیار حائز اهمیت خواهد بود چراکه باید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارد خرید نماید. برای تعیین قیمت خرید هر یک از مدل‌های فوق، فاکتور متراژ و مساحت فضا می‌بایست مورد بررسی قرار گیرد. البته جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، زیرا هر سه مدل فوق بسیار بسیار مقرون به صرفه هستند و هزینه نصب زیادی هم ندارند. چنانچه برای اندازه‌گیری دقیق متراژ و فضای مورد نیاز برای کفپوش مدرسه دچار مشکل هستید، می‌توانید از یک نصاب دکوراسیون داخلی حرفه‌ای راهنمایی بگیرید. پس بدون نگرانی بابت قیمت و هزینه برای تامین سلامت جانی دانش آموزان اقدام به خرید نمایید.

همه مدل کفپوش را یکجا خریداری کنید!

بهترین و معقولانه‌ترین راهکار برای کامل کردن تجهیزات مدارس آن است که کفپوش تایل، پی وی سی، چمن و ... را به صورت یکجا از یک فروشگاه خریداری کنید. این اقدام موجب پیشبرد اهداف شده و همچنین می‌تواند بر قیمت نهایی نیز تاثیرگذار باشد. به علاوه نصب و آماده سازی مدرسه نیز با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. البته لازم است برای خرید فروشگاهی را انتخاب کنید که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  1. محصولات با کیفیت از تولید کنندگان داخلی یا خارجی ارائه نماید که موجب جلب رضایت مشتریان شود.
  2. کفپوش مدرسه در انواع مختلف و مدل‌های به روز ارائه کند.
  3. قیمت‌های مقرون به صرفه و عالی داشته باشد.
  4. کیفیت و سلامت محصولات خود را تضمین نماید تا مشتری با خیال راحت خرید کند.

بدون شک فروشگاهی با ویژگی‌های فوق، بهترین انتخاب برای خرید خواهد بود. کما اینکه از چنین فروشگاهی حتی به شکل اینترنتی نیز می‌توانید خرید نمائید و بدون دغدغه کفپوش را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید؛ می‌پرسید چگونه؟ در ادامه بهترین راهکار خرید اینترنتی انواع کفپوش را معرفی خواهیم کرد.

از گامان تزئین جاوید، آنلاین خرید نمائید!

گامان تزئین جاوید نام شرکتی تخصصی در زمینه فروش انواع کفپوش مدرسه، موکت و تجهیزات دکور داخلی است که توسط افراد متخصص و مجرب راه‌اندازی شده و تا به امروز کاملاً موفق عمل نموده است. این شرکت پیشرفته و تخصصی با راه‌اندازی یک سایت، امکان خرید را برای مشتریان خود از سراسر ایران فراهم کرد تا بتواند به افراد بیشتری در جامعه خدمات‌رسانی نماید. برای خرید تمامی انواع کفپوش‌ گامان تزئین، به آسانی می‌توانید وارد سایت گامان تزئین جاوید شوید و با انتخاب محصولات مورد نظر خود خرید نمایید. دکوراتیوها در انتخاب کفپوش مناسب، حساسیت زیادی نشان می دهند. کف ساختمان مدرسه از بزرگترین سطوح بعد از دیوارهای آن به حساب می آید. هر گونه تغییری در این سطح روی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد.

این تیم حرفه‌ای با امکان ارائه مشاوره رایگان آنلاین به شما این امکان را می‌دهند که با اطمینان خاطر کامل کفپوش مدرسه خریداری کنید. بنابراین اگرچه این شرکت دارای دفتر فروش در استان تهران است، اما تنها با چند کلیک ساده می‌توانید از هر جای ایران که باشید از گامان تزئین جاوید خرید نمائید. مسلماً آنچه که موجب موفقیت و شهرت این شرکت تخصصی شده است، کیفیت بالای محصولات، خدمات‌رسانی ویژه به مشتریان و احترام به ایشان بوده است. تنها با جستجوی نام این شرکت در موتور گوگل خود می‌توانید به محصولات و کارشناسان این تیم دسترسی پیدا نمائید. پس از همین حالا برای تجربه‌ی یک خرید عالی اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تمامی محصولات این شرکت می‌توانید به آدرس اینترنتی https://gamantj.com/ مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان