5 روش جدید یادگیری زبان در منزل - تاپ زبان

تا حالا شده یک فیلم زبان انگلیسی از اینترنت دانلود کنید و بعد موقع تماشا هیچکدام از مکالمات فیلم را متوجه نشوید؟ یا تا حالا شده در جمع دوستان خود نشسته باشید و آنها شروع کنند به انگلیسی صحبت کردن و شما فقط نظاره‌گر گفتگوی آنها باشید؟ آیا تا بحال با یک گردشگر خارجی روبرو شده‌اید و از شما سوالی بپرسد و نتوانید راهنمایی‌اش کنید؟ اینها همه مشکلاتی هستند که اگر به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید خیلی راحت از پس آنها برخواهید آمد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

5 روش عالی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل

دوست دارید یکبار برای همیشه و بصورت خودآموز و با کمترین هزینه ممکن زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیرید؟ اگر جوابتان مثبت است حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا 5 روش عالی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل و محل کار به شما معرفی کنیم.

روش اول: یادگیری با نرم افزارهای آموزشی

نرم افزارهای زیادی برای یادگیری انگلیسی بصورت خودآموز در گوگل پلی و اپ استور وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آنها زبان یاد بگیرید. یکی از بهترین نرم افزارهای خودآموز آموزش زبان انگلیسی دولینگو است که بصورت رایگان نیز در دسترس می‌باشد. دولینگو به روش گیمیفیکیشن و تکرار و تمرین مستمر جملات انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد. حتما این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید و یادگیری زبان را شروع کنید.

روش دوم: تماشای مجموعه 4000 لغت ضروری انگلیسی

مجموعه 4000 لغت ضروری انگلیسی شامل 6 جلد کتاب آموزش لغات انگلیسی است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. لغات در دسته‌بندی‌های مختلف آموزش داده می‌شوند و هر درس کتاب شامل 20 لغت است.  با استفاده از این مجموعه می‌توانید دایره واژگان خود را تقویت کنید و اعتماد به نفس خود را در مکالمات روزمره افزایش دهید. شاید بگویید خواندن ۶ جلد کتاب کار دشواری است. بله واقعا دشوار است، اما نگران نباشید.

مجموعه ویدیویی آموزش 4000 لغت انگلیسی با ترجمه فارسی در سایت تاپ زبان منتشر شده است که می‌توانید آن را روی گوشی یا لپتاپ استفاده کنید. برای هر لغت یک تصویر به شما نشان داده می شود. سپس گوینده تلفظ لغت را برای شما می‌خواند و سپس یک جمله مثال نیز گفته می‌شود. برای هر لغت نیز نزدیک‌ترین ترجمه فارسی زیر تصویر نمایش داده می شود. درواقع با استفاده از حافظه تصویری خود لغات را یاد می‌گیرید که این کار باعث می‌شود کلمات را در ذهن خود تثبیت کنید و بندرت فراموش کنید.

روش سوم: تماشای اخبار انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی با تماشای اخبار - تاپ زبان

تماشای اخبار انگلیسی یکی دیگر از روش‌های مرسوم و کاربردی یادگیری زبان انگلیسی است که پیشنهاد می‌کنیم حتما یکبار آن را امتحان کنید. در این روش لغات و اصطلاحات رسمی زبان را یاد می‌گیرید و با لهجه های مختلف نیز آشنا می شوید. از آنجاکه مجریان اخبار شبکه‌های مختلف از بومیان انگلیسی زبان هستند، لهجه و تلفظ لغات آنها بسیار اصولی و قاعده‌مند است و این موضوع می‌تواند در یادگیری اصولی زبان به شما بسیار کمک کند.

اخبار شبکه هایی مانند CNN آمریکا و یا BBC بریتانیا می‌توانند مرجع مناسبی برای این روش باشند. اگر نمی‌دانید چگونه اخبار این شبکه‌ها را تماشا کنید سایت زبان ویدیو مرجع مناسبی برای یادگیری انگلیسی با اخبار می‌باشد که ویدیوهای خبری از معروف‌ترین شبکه‌های دنیا را همراه زیرنویس و متن خبر بصورت رایگان منتشر می‌کند.

روش چهارم: تماشای فیلم با زیرنویس

تماشای فیلم با زیرنویس هم جزو بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی در منزل است. برای اینکار فیلم مورد علاقه‌تان را یکبار با زیرنویس انگلیسی پخش کنید و سعی کنید مکالمات بازیگران را متوجه شوید. سپس زیرنویس را خاموش کنید و فیلم را بدون زیرنویس پخش کنید و سعی کنید دیالوگ‌ها را همراه با بازیگران تکرار کنید. اگر جایی را متوجه نشدید می‌توانید زیرنویس را روشن کنید و اشکالات خود را برطرف کنید. بعد از اتمام فیلم سعی کنید دیالوگ‌های فیلم را با خودتان تکرار کنید. این کار باعث می‌شود کم کم جملات انگلیسی را یاد بگیرید و با تکرار آن هر بار جملات بیشتری را به ذهن خود می‌سپارید.

روش پنجم: استفاده از پکیج‌های آموزش زبان

اگر حوصله و وقت کافی برای جستجو در اینترنت و یافتن منابع مناسب برای یادگیری انگلیسی در منزل را ندارید، می‌توانید از پکیج‌های آموزشی استفاده کنید. پکیج‌های مختلفی برای یادگیری زبان وجود دارد اما یکی از برترین پکیج‌های آموزش انگیسی در منزل متاپک تاپ زبان است. در ادامه شما را با ویژگی های منحصربفرد متاپک آشنا خواهیم کرد.

متاپک - برترین پکیج آموزش زبان انگلیسی در خانه

متاپک آموزش زبان انگلیسی در خانه

اسم متاپک از دو کلمه «متا» به معنی «ماورایی» و «پک» مخفف کلمه «پکیج» گرفته شده است. متاپک درواقع یک فلش 64 گیگابایتی است که هرآنچه برای یادگیری زبان بصورت خودآموز نیاز دارید را یکجا جمع آوری کرده است. بهترین مجموعه های آموزشی از برترین اساتید جهان و برترین کتاب‌ها و نرم افزارهای آموزش انگلیسی در متاپک گردآوری شده است.

همچنین در کنار فلش آموزشی سه عدد کتاب آموزشی برای یادگیری مباحث گرامر و لغت انگلیسی از پایه تا پیشرفته نیز ارائه می شود. برخی از مجموعه هایی که در متاپک قرار دارند را در زیر نام برده‌ایم:

  • مجموعه تصویری 4000 کلمه ضروری انگلیسی با ترجمه فارسی
  • مجموعه اخبار CNN با متن
  • مجموعه اخبار BBC با متن
  • مجموعه تصویری 504 کلمه ضروری
  • مجموعه آمرزش گرامر بتی آذر
  • مجموعه آموزش مکالمه نصرت
  • مجموعه آموزش مکالمه در 50 روز
  • مجموعه سخنرانی‌های اوبا با متن
  • مجموعه سخنرانی های TED
  • مجموعه آموزش انگلیسی با موسیقی
  • نرم افزار رزتا استون
  • و ده‌ها مجموعه بی‌نظیر دیگر برای آموزش زبان در منزل

اگر می‌خواهید نمونه‌هایی از این پکیج فوق حرفه‌ای را مشاهده کنید حتما به سایت تاپ زبان به نشانی topzaban.ir مراجعه نمایید.

منبع نوشته: تاپ زبان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان