جریمه‌ های سنگین‌ تر درانتظار تکرار تخلف ایرلاین‌ ها

در شرایطی که برخی از ایرلاین‌ها با وجود برخورد و جریمه بازهم تخلفات کرونایی خود را تکرار می‌کنند، مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردند که تکلیف این ایرلاین‌ها به زودی مشخص شده و جرایم سنگین‌تری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 از نیمه سال گذشته پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه‌تری برای بخش‌های مختلف اقتصادی و صنایع تصویب و به آن‌ها اعلام شد. در حوزه پروازهای مسافری نیز ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب کرد که ایرلاین‌های داخلی ضمن رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی گذشته از ابتدای مهر ماه سال گذشته موظف هستند که محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافر را در همه پروازهای داخلی در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت کنند اما در این مدت برخی از ایرلاین‌ها نسبت به اجرای این پروتکل بی توجهی کرده و بارها مردم کلیپ‌هایی را در فضای مجازی منتشر کردند که نشان می‌داد خبری از رعایت این محدودیت کرونایی نیست و کابین پرواز پر از مسافر شده است.

حالا و با وجود اینکه اعتراض ایرلاین‌ها برای لغو این پروتکل به جایی نرسیده است، مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردند که همه پروتکل‌های بهداشتی تا زمانی متولیان آن یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا تشخیص دهد برای همه ایرلاین‌های داخلی لازم الاجراست و در این راستا نظارت را برای اجرای صحیح آن‌ها تشدید خواهند کرد و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

البته در این میان برخی ایرلاین‌ها بارها و بارها این تخلفات را تکرار کرده‌اند و گویا از برخورد و جریمه اعمال شده درسی نگرفتند.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان