پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

لنوو به عنوان اولین تولید کننده تبلت در جهان محصولات خود را از سال 211 وارد بازار کرد. تبلت ها از نظر اندازه و عملکرد چیزی بین لپ تاپ و تلفن هوشمند هستند که برای فعالیت های حرفه‌ای مثل طراحی و فعالیت های عمومی مانند جستجو در اینترنت کاربرد دارند. امروزه تبلت ها به چیزی بیشتر از جایگزین لپ تاپ و به بخشی جدایی ناپذیر از عصر فناوری اطلاعات تبدیل شده اند. سایز و اندازه نمایشگر تبلت ها در بین7 تا 14 اینچ یعنی کمی بزرگتر از گوشی و کمی کوچکتر از لپ تاپ است. بنابراین تبلت ‌ها می توانند لذت گشت و گذار در اینترنت، تماشای فیلم و بازی آنلاین را برای کاربران دوچندان ‌کنند. لنوو با تولیدات متنوع در تلاش است که نیاز تمام کاربران را تامین کند به همین دلیل قیمت تبلت لنوو با توجه به کیفیت مقرون به صرفه است.

انواع تبلت های لنوو

لنوو توانسته در تولید سری تبلت های متنوع با سیستم عامل اندروید با تمرکز بر بودجه کاربران از رقبای خود پیشی بگیرد. به همین دلیل می توانید سری محصولات این برند را با سایر برندها از جمله تبلت سامسونگ مقایسه کنید.

قبل از خرید تبلت لنوو مطالبی که در مورد تعمیر تبلت لنوو می باشد مطالعه کنید 

سری :Tab این سری از تبلت های لنوو در چهار سری Tab 4 10 Plus، Tab 4 10، Tab 4 8 Plus و Tab 4 8 تولید و عرضه می‌شوند که اندازه نمایشگر آن ها 8 و 10.1 اینچ با حافظه داخلی دو و چهار گیگ است.

سری تب یوگا: این سری دارای سیستم صوتی و نمایشگر خیره کننده برای تماشای فیلم است.

YOGA BOOK: یوگا بوک محصول لنوو دارای یک قلم دیجیتال است که به کمک آن می توان صفحه کلید را به صفحه یادداشت تبدیل کرد.

سریA: قیمت تبلت لنوو در این سری محصولات بسیار متغیر است زیرا سری A دارای بیشترین تنوع محصول می باشد.

قیمت تبلت برند لنوو

هزینه‌ای که صرف خرید تبلت می‌شود یک سرمایه گزاری بالقوه برای دانش آموزان و طراحان حرفه‌ای است. قیمت تبلت به ویژگی هایی مختلفی از جمله قلم نوری، سایز تبلت، پردازنده، سیستم عامل، کیفیت نمایشگر و موارد بسیار دیگری بستگی دارد. در صورت ثابت بودن نرخ ارز، قیمت تبلت برند لنوو با سیستم عامل اندروید در فروشگاه کالای دیجیتال ایرانسرویس از حدود 2,500,000 هزار تومان تا پنج میلیون تومان می باشد. برخی از محصولات این برند در سری یوگا و یوگا بوک دارای سیستم عامل ویندوز هستند که به معنای دسترسی بیشتر و سریع تر به برنامه های متنوع است. قیمت تبلت لنوو با سیستم عامل ویندوز اغلب با لپ تاپ های این برند یکسان است.

هنگام خرید تبلت برند لنوو چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم؟

خرید تبلت به سادگی خرید گوشی هوشمند و لپ تاپ نیست زیرا تبلت بیش از یک گوشی در کلاس یا محل کار کارایی دارد و بیش از لپ تاپ در همراه شماست. بنابراین بهتر است که هدف و بودجه خود را برای خرید تبلت کاملا مشخص کنید سپس به بررسی فاکتورهای کیفی و جانبی تبلت بپردازید. برای مثال خرید تبلت برای یک دانش آموز نیازمند فاکتور هایی مانند دوربین با کیفیت و پردازشگر خوب است تا دانش آموزان برای ارسال تکالیف دچار مشکل نشوند. به طور کلی سرعت پردازش، قلم دیجیتال، سیستم عامل، دوربین، صفحه نمایشگر، عمر باتری و حافظه از موارد مهمی است که باید هنگام خرید تبلت لنوو در نظر بگیرید.

قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و مکالمه دارند یا نه

یکی از تفاوت های بزرگ تبلت با لپ تاپ در قابلیت پشتیبانی از سیم کارت آن است. اغلب تبلت‌ های برند لنوو قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت هم زمان را هم دارند. سیم کارت تبلت، امکان استفاده از اینترنت همراه سیم کارت را در هر موقعیتی فراهم می کند. همچنین کاربران تبلت می توانند با مخاطبین خود تماس صوتی برقرار کرده و پیام کوتاه ارسال کنند. البته این ویژگی مختص برخی از تبلت ‌ها است و شامل همه محصولات لنوو نمی شود. البته که استفاده از آن مانند گوشی تلفن همراه نخواهد بود و برای برقراری تماس با کیفیت، کاربر به هدفون بلوتوثی و یا هندزفری نیاز دارد.

انواع لپ تاپ لنوو 

لپ تاپ‌های برند لنوو مدل‌های مختلفی دارند. از بهترین و پرطرفدارترین مدل‌های لپ تاپ لنوو می‌توان به مدل Ideapad 330-FA، Ideapad 330 e، Ideapad 330-F و ... اشاره کرد. هر مدل از لپ تاپ‌های برند لنوو ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. برای خرید لپ تاپ‌های برند لنوو به نکات مهمی مانند مشخصات فیزیکی مانند ابعاد و وزن، پردازنده‌های مرکزی، حافظه RAM، نوع و ظرفیت حافظه رم، حافظه داخلی، پردازنده گرافیکی و صفحه نمایش باید توجه نمود. از امکانات متنوع هر مدل می‌توان به اماکن وب‌کم، مشخصات استریو، مشخصات تاچ پد، امکان حسگر اثر انگشت، مودم، بلوتوث، پورت نوع باتری اشاره کرد. 

برای استفاده بار اول از لپ تاپ‌های لنوو بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید. در مرحله اول یک برنامه ضد ویروس بروی سیستم خود نصب کنید. برنامه‌های مورد نظر خود را نصب کرده و پس از نصب هرکدام سیستم خود را ری استارت کنید. سیستم عامل خود را بروز کنید. از سایت لنوو نرم افزار‌های موجود را نصب کنید. ری استارت سیستم بعد از نصب بر نرم افزار امری ضروری است زیرا باید سیستم بتواند خود را با هر نرم افزار و هر درایو هماهنگ کند. قیمت لپ تاپ‌های برند لنوو مناسب و مقرون به صرفه است.

نکات مهم قبل خرید برای تعمیر لپ تاپ لنوو

خرید اینترنتی لپ تاپ لنوو 

در دنیای گسترده لپ تاپ‌ها انتخاب یک مدل کاربردی و مناسب بسیار سخت است. بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران ایرانسرویس با ارائه گسترده‌ترین طیف محصولات لنوو، اطلاعات مهم و دقیق و بررسی‌های کارشناسانه خدمت ارزنده‌‌ای به مخاطبان خود انجام می‌دهد. شما می‌توانید در ایرانسرویس از خرید اینترنتی مطمئن و سریع خود لذت ببرید. 

حدود قیمت لپ تاپ های لنوو چقدر است؟

✓ قیمت لپ تاپ های لنوو بین 7 میلیون تا 65 میلیون تومان بسته به نوع مدل متغیر می باشد.

لپ تاپ لنوو ساخت کجاست؟

✓ لنوو یک شرکت فناوری چند ملیتی است که شعبه ی  مرکزی آن در چین واقع شده است و شعبه ی مهم دیگری در آمریکا هم دارد.

 

ایرانسرویس مرکز تعمیرات تخصصی محصولات لنوو و الجی می باشد در صورت شکستگی پنل و تاچ به این مرکز مراجعه کنید . قطعات اورجینال و قیمت ارزان تعمیرات از مزایای این مرکز میباشد . همچنین این مرکز اقدام به واحد جدید با زیرساخت جهانی برای تعمیر تلویزیون شکسته نیز دارد .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان