پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

درب اتوماتیک، نسل جدیدی از درب‎‌های ورودی است که با توجه به قابلیت‌‎های بسیار ارزشمندی که در جهت افزایش امنیت یک مکان ایفا می‌کند توانسته در انواع متفاوتی توسط مراکز متعدد داخلی و خارجی تولید شده و در فروشگاه‎‌های مختلف در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. بنابراین با توجه به گسترگی این محصولات لازم است به برسی انواع متفاوت آن پرداخته و با شناختی که از این محصولات کسب شده و بر اساس نیاز خود به خرید بهترین درب اتوماتیک پرداخت.

آشنایی با درب‌‎های اتوماتیک

به طور کلی درب اتوماتیک به درب‌‎هایی گفته می‌شود که بدون نیاز به هیچ گونه فشار و یا نیرویی از سوی انسان به واسطه‌ی حسگرهای به کار رفته در خود و یا فشردن دکمه‎‌ی ریموت قابلیت باز و بسته شدن و یا کنترل شدن را داشته و در نتیجه‌‎ی این امر منجر به افزایش امنیت یک ساختمان یا یک مرکز می‌شود.

مزایای استفاده از درب‎‌های اتوماتیک

استفاده از درب‌‎های اتوماتیک در کنار امنیتی که ایجاد می‌کنند می‌تواند مزایای متعدد دیگری را نیز برای یک ساختمان و یا ساکنین و کارکنان آن‎‌ها به ارمغان بیاورد. با بررسی و شناخت این مزایا تردیدهایی که در رابطه با خرید این محصولات ارزشمند وجود دارد رفع شده و فرد با اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید این محصولات اقدام می‌کند.

  • سهولت در رفت و آمد
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • افزایش زیبایی و کلاس ساختمان
  • نگهداری بسیار آسان و بی دردسر
  • دوام در طولانی مدت و در نتیجه مقرون به صرفه بودن از جمله مزایای فوق‎‌العاده‌‎ای است که با خرید درب اتوماتیک می‌توان به آن دست یافت.

انواع درب‎‌های تمام اتوماتیک

تکنولوژی و تجهیزات و البته مواد اولیه‎‌ی به کار رفته در ساخت درب‌‎ اتوماتیک و همچنین نوع طراحی این درب‎‌ها سبب گشته تا شاهد حضور انواع متفاوتی از این محصولات در بازار فروش باشیم. بررسی انواع این محصولات و شناخت ویژگی‌‎های منحصر به فرد هر یک در مبحث طراحی و نحوه‌‎ی کارکرد آن سبب می‌شود تا با اطلاعات بیشتری به سراغ انتخاب این محصولات رفته  و یک خریدی رضایت بخش را رقم بزنید.

  • درب‌های اتوماتیک بیمارستانی

بیمارستان‌‎ها از جمله مکان‎‌های پرترددی هستند برای سهولت رفت و آمد و کاهش خطر انتقال ویروس‎‌های متفاوت به کارکنان و دیگر افراد، لازم است به نصب درب اتوماتیک شیشه‎‌ ای یا بیمارستانی در آن‎‌ها اقدام شده و مسائل بهداشتی بیش از هر مکان دیگری با حساسیت بالاتری به اجرا در آید. در واقع درب‌‎‎‌های اتوماتیک می‌توانند در بخش‎‌های مختلف و متناسب با هر قسمت بیمارستان نصب شده و به ایزوله کردن و کاهش انتقال ویروس‎‌ها و عفونت‎‌ها از طریق تماس با درب کمک نمایند.

به طور کلی درب اتوماتیک بیمارستانی از استحکام خوبی در برابر ضربات بهره‎‌مند بوده و در تولید آن به رعایت مسائل بهداشتی توجه ویژه‎‌ای می‌‎شود. خوب است بدانید که طراحی این درب‎‌ها با توجه به بخش مورد استفاده مختلف بوده و می‌توانند در انواع متفاوتی از درب‌‎های اتوماتیک شیشه‌‎ای موجود باشند.

  • درب‎‌های اتوماتیک پارکینگی

یکی دیگر از مکان‎‌هایی که به تامین امنیت و مراقبت احتیاج پیدا خواهد کرد، پارکینگ منازل می‌‎باشد. با توجه به رفت و آمدهای مکرر به پارکینگ منازل مسلما امکان باز ماندن این درب‌‎ها و احتمال ارتکاب هرگونه جرمی از سوی مجرمان بسیار بالا بوده و نیاز است با تدابیر خاصی چون نصب درب اتوماتیک پارکینگ از منازل و یا آپارتمان خود در برابر هر گونه جرمی محافظت به عمل آوریم. درب‎‌های اتوماتیک پارکینگی خوشبختانه امروزه در انواع متفاوتی در در مراکز فروش موجود بوده و افراد بنا به سلیقه و یا میزان بودجه‌‌‎ای که برای این امر اختصاص داده‌‎اند، می‌توانند به خرید  یکی از انواع این درب‌‎ها بپردازند.

  • درب‌‎های اتوماتیک کرکره برقی

درب اتوماتیک کرکره برقی یکی دیگر محصولاتی است که با طراحی منحصر به فرد خود و امکان استفاده در پارکینگ منازل و مغازه و انبارها، در مراکز تولید و فروش درب اتوماتیک موجود بوده و می‌توان بر اساس میزان تردد خود به انتخاب یکی از انواع این محصولات پرداخت. خوب است بدانید که تفاوت عمده‌‎ای که میان مدل‎‌های متفاوت کرکره‌‎‌‎های برقی موجود است مربوط به نوع موتور به کار رفته و تیغه‎‌ی تعبیه شده در آن می‌‎باشد که میزان کیفیت و قدرت هر یک از این اجزا متناسب با افزایش میزان رفت و آمد افزوده خواهد شد.

درب‎‌های اتوماتیک سکشنال

یکی دیگر از محصولات درب اتوماتیک که با طراحی خاص و منحصر به فرد خود توانسته از طرفداران زیادی بهره‎‌مند باشد درب اتوماتیک سکشنال است. در حقیقت این درب‌های اتوماتیک با اشغال فضای بسیار کم برای اماکنی که با محدودیت متراژ و یا ارتفاع رو به رو هستند بسایر مناسب بوده و می‌تواند نقش مثمرثمری را در سهولت رفت و آمد این مراکز ایفا نماید. این نوع درب که به درب‌‎های اتوماتیک زیر سقفی هم مشهورند، از سیستم برخورد با مانع بهرمند بوده و همانند کرکره‌‎های برقی در برابر فرسایش به واسطه‌‎ی آب و هوا از خود مقاومت نشان داده و زیبایی خاصی را با قرار گرفتن به عنوان درب پارکینگ برای یک ساختمان حاصل خواهد نمود.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت درب‎‌های اتوماتیک و مشخصات انواع مدل این درب می‌توانید به سایت درب کالا ارائه دهنده‌‎ی درب‌‎های متفاوت اتوماتیکی مراجعه نمایید. این سایت با در اختیار قرار دادن اطلاعات تخصصی در زمینه‎‌ی محصولات داخلی و ضد سرقت و .... در انتخاب آسوده‎‌تر و بهتر درب اتوماتیک کمک موثری می‌کند. جهت مراجعه به این وبسایت می‌توانید از آدرس https://darbkala.com/ استفاده نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان