تسلا ممکن است ارز دیجیتال شیبا اینو را به‌عنوان یک روش پرداخت بپذیرد​

اخیراً شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه تسلا قصد دارد شیبا اینو را به‌عنوان یک روش پرداختی در فروش خودروهای برقی خود بپذیرد. منشأ این شایعه کد یکی از صفحات وب‌سایت رسمی تسلا است که در آن نام شیبا اینو به‌صورت «SHIBA» و در کنار دیگر روش‌های پرداختی این شرکت، از جمله بیت کوین آمده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است تسلا میم کوین جنجالی روزهای اخیر بازار ارز دیجیتال یعنی شیبا اینو را به‌عنوان یک روش پرداختی در فروش خودروهای برقی خود بپذیرد؛ شایعه‌ای که اگر صحت داشته باشد می‌تواند بازار این میم کوین را منفجر کند.

منشأ این شایعه کد منبع یا همان سورس کد (Source Code) وب‌سایت رسمی تسلا است که در آن نام شیبا اینو در کنار دیگر روش‌های پرداختی مورد پذیرش این شرکت قرار گرفته است. با این حال تسلا تاکنون هیچ واکنشی به این شایعه نشان نداده است.

فوریه (بهمن) امسال، زمانی که تسلا اعلام کرد ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده و این ارز دیجیتال را به‌عنوان یک روش پرداختی در فروش خودروهای خود پذیرفته است، قیمت بیت کوین در همان روز جهشی ۲۳ درصدی را تجربه کرد. بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند پذیرش بیت کوین از سوی تسلا محرک اصلی قیمت این ارز دیجیتال برای رسیدن به اوج تاریخی ۶۴,۰۰۰ دلاری در اواسط آوریل (فروردین) بوده است. اما اگر صحت این شایعه از سوی تسلا تأیید شود، آیا شیبا اینو هم وضعیتی مشابه بیت کوین را تجربه خواهد کرد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان