پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ یکی از ماشین آلات صنعتی بسیار پرکاربرد در حوزه بسته بندی می باشد که در بسیاری از صنایع از آن استفاده می شود. بسیاری از تولید کنندگان از اهمیت بالای آن بی خبرند و نمی دانند که این دستگاه می تواند چه تاثیرات مفید و چشمگیری را در کسب و کار آنها داشته باشد. با توجه به بررسی هایی که انجام داده ایم به این نتیجه رسیده ایم که تولید کنندگانی که از دستگاه شیرینگ پک در حوزه کاری خود استفاده می کنند، مخاطبان بیشتری برای خرید محصولات خود دارند و کاربران با اطمینان بیشتری تولیدات آنها را خریداری می کنند.

اهمیت این موضوع آنچنان بالا است که لازم دانستیم یک مقاله جامع در این خصوص آماده سازیم و در اختیار شما قرار دهیم تا به خوبی با ماهیت شیرینگ پک در تولیدات و کاربرد آن آشنا کنیم. پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید و تا انتها آن را مطالعه کنید چرا که می خواهیم به شما بگوییم که چرا باید از دستگاه شیرینگ پک برای محصولات خود استفاده کنید.

دستگاه شیرینگ پک چیست؟

دستگاه شیرینگ یا شیرینگ دستگاه بسته بندی است که برای پک کردن محصولات در فایل های PVC و یا POF مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بسته بندی یکی از رایج ترین انواع ممکن در بازار می باشد که برای حوزه بسیار گسترده ای از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه شیرینگ در صنعت بسته بندی اهمیت بسیار بالایی دارد و محصولات بسته بندی شده از طریق آن را بارها و بارها خریداری کرده ایم. به عنوان مثال اگر یک پاکت از هر محصولی را خریداری کرده اید و در یک نایلون پرس شده قرار داشت، توسط دستگاه شیرینگ بسته بندی شده است. در کنار این ماشین شما می توانید از دستگاه وکیوم بسته بندی هم استفاده کنید تا قدرت فروش خود را بسیار بالا ببرید.

انواع دستگاه شیرینک

اهمیت دستگاه شیرینگ پک در بسته بندی محصولات

مواد و محصولی که توسط دستگاه شیرینگ پک بسته بندی می شود با سرعت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد و مخاطب بسیار بالایی دارد. اگر این موضوع را عمیق تر نگاه کنید و یا خود را برای لحظه ای در جایگاه مشتری یا خریدار قرار دهید به خیلی از دلایل برای خرید محصولات بسته بندی شده با فایل های نایلونی پی خواهید برد.

1)     محصولاتی که با فایل های نایلونی بسته بندی می شوند دارای سلامت و اطمینان بیشتری نسبت به مابقی کاها هستند. ورود گرد و غبار که یکی از عوامل اصلی ایجاد بیماری و فساد محصول است، به حد صفر می رسد.

2)     انتقال میکروب به داخل کالا از بین میرود و در صورت تماس دستی خریدار با محصول، هیچ انتقال آلودگیی به داخل بسته بندی رخ نمی دهد.

3)     تماس محصول با هوای آزاد یکی از دلایل مهم در کاهش عمر محصول می باشد که با بسته بندی شیرینگ این تماس به صورت کامل از بین می رود که این موضوع باعث افزایش عمر مفید کالا می شود.

4)     کیفیت محصولاتی که با دستگاه شیرینگ بسته بندی شده اند در همان حالت اولیه تولید باقی خواهد ماند و تا مدت زمان انقضای آن می توان با کیفیت اولیه از آن استفاده کرد.

5)     اعتماد مشتریان به محصولات فایل شده بسیار بالا می باشد و به راحتی آنها را خرید می نمایند.

6)     امکان چاپ تبلیغات مربوط به کسب و کار تولید کننده بر روی فایل نایلون به راحتی وجود دارد که بسیار تاثیر مثبتی در افزایش فروش و برند سازی کسب و کار تولیدکنندگان دارد.

موارد گفته شده تنها بخشی از مزیت های بی شمار دستگاه شیرینگ پک می باشد که با خرید دستگاه می توان به آن دست یافت. اگر می خواهید یک محصول بسیار مشتری پسند در بازار عرضه کنید حتما نسب به خرید دستگاه شیرینگ پک از سایت کاروپک اقدام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد رشد کسب و کار خود باشید.

اما یک سوال مهم در اینجا پیش می آید که از کدام دستگاه شیرینگ برای کسب و کار خود استفاده کنیم؟ ما در این بخش دو دستگاه شیرینگ بسیار پرکاربر را معرفی میکنیم که می توانید از آنها برای کسب و کار خود استفاده کنید. اما یک راه دیگر وجود دارد که می توانید استفاده های مفیدی را از آن داشته باشد و آن هم مشاوره رایگان خرید دستگاه شیرینگ پک کاروپک می باشد. برای این موضوع در مرورگر خود نام "کاروپک" را وارد کنید و با مشاهده آدرس آن وارد سایت شوید و با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. مشاورین تخصصی به خوبی به شما خواهند گفت کدام دستگاه مناسب کسب و کار شما می باشد. همچنین می توانید قیمت دستگاه را نیز استعلام کنید.

انواع دستگاه بسته بندی و شیرینگ

بهترین دستگاه های شیرینگ پک

همانطور که در بالا اشاره کردیم در این قسمت به شما بهترین دستگاه های شیرینگ پک را معرفی خواهیم نمود و هریک را توضیح خواهیم داد.

·                 دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی برای بسته بندی محصولات با فایل های POF، PP و PVC مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای المنت حرارتی قابل تنظیم در مدت زمان دلخواه می باشد که عملیات بسته بندی محصول توسط اپراتور انجام می شود. در حالت نرمال می توان تا شش بسته در دقیقه را با آن فایل پیچی کرد که البته این مقدار به عملکرد اپراتور بستگی دارد و می توان به مقدار بسیار بیشتری رساند. دستگاه شیرینگ پک کابینی کاروپک یکی از بهترین دستگاه های بسته بندی محصولات در صنعت پکینگ می باشد.

·                 دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی برای بسته بندی حوزه گستره دای از محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. برای بسته بندی توسط این دستگاه از فایل های POF و PVC استفاده می شود. دستگاه شیرینگ تونلی دارای یک محفظه هدایت کالا می باشد که می توانید سرعت آن را مدیریت کنید و حرارت آن را بر روی مقدار مورد نظر تنظیم نمایید. در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی شده است و شما می توانید بسته به نیاز خود هریک از آنها را تهیه کنید.

کاروپک بهترین سایت ارائه دهنده دستگاه های شرینک در ایران است که برای خرید و استعلام قیمت می توانید به آن سر بزنید و از کیفیت بالای ماشین آلات آن لذت ببرید. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان