دستگیری 4 اختلاسگر بزرگ + جزئیات

اعضای باند اختلاس در استان مرکزی توسط ماموران پلس بازداشت شدند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:
به گزارش رستانیوز ، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک پرونده ۱۳۴ میلیارد ریالی تبانی،  اختلاس  و ارتشاء در تحقیقات ماموران پلیس امنیت اقتصادی و دستگیری ۴ نفر از متهمان این پرونده در یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

سردار مفخمی گفت: با ارجاع پرونده‌ای از دادسرا‌های عمومی و انقلاب یکی از شهرستان‌های استان به  پلیس  در خصوص وقوع جرائم  اقتصادی  در یک شرکت گردشگری و آبدرمانی، تیمی مجرب از ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری پلیس شهرستان، تحقیقاتی تخصصی را برای بررسی موضوع شروع کردند.

او اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی، مدیر عامل شرکت به عنوان متهم اصلی پرونده دستگیر شد و در اختیار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت و تحقیقات پلیس طی برگزاری جلساتی تخصصی با کارشناسان سازمان بازرسی در این خصوص آغاز شد.

بازداشت اعضای باند اختلاس در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در ابتدای تحقیقات، متهم پرونده سعی بر انکار هر گونه ارتکاب  جرم  و تخلف در این پرونده داشت که با پیگیری‌ها و تحقیقات شبانه روزی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان، مستندات و مدارکی از اختلاس، ارتشاء و تبانی در مناقصه‌های دولتی از سوی متهم پرونده به دست آمد.

او اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده، تعداد ۴ نفر از افرادی که تحت عناوین مختلف با متهم اصلی پرونده در ارتکاب جرایمی، چون رشاء و ارتشاء، تبانی در معامله و عقد قرارداد بدون برگزاری مناقصه دولتی و ارائه رسید‌های صوری پرداخت برای انجام پیمانکاری، مشارکت داشتند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

او ادامه داد: سرانجام این پرونده با عناوینی، چون ۱۰۰ میلیارد ریال تبانی در معاملات دولتی، ۱۹ میلیارد ریال ارتشاء و ۱۴ میلیارد ریال اختلاس تکمیل شد و به همراه متهمان این پرونده، جهت پیگیری قانونی به مرجع قضائی ارسال شد

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان