خبری خوش برای یارانه بگیران

احتمالا طبق برنامه قبلی یارانه ۴۵ هزار تومانی تیر ماه یکشنبه هفته آینده واریز شود، اما در این مرحله نیز تعدادی از مشمولان کمتر از این مبلغ اعلامی، یارانه خواهند گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

احتمالا طبق برنامه قبلی یارانه ۴۵ هزار تومانی تیر ماه یکشنبه هفته آینده واریز شود، اما در این مرحله نیز تعدادی از مشمولان کمتر از این مبلغ اعلامی، یارانه خواهند گرفت. چه کسانی ممکن است یارانه کمتر از ۴۵ هزار تومان بگیرند؟
از تیر پارسال تاکنون ۱۲ قسط مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا از یارانه بیش از ۲۱ میلیون خانوار برداشت شده است. در این ماه نیز سیزدهمین مرحله آن کسر می‌شود.
۸ میلیون نفر جزو یارانه‌بگیران هستند و ماهانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

واریز یارانه نقدی از بیش از ۱۰ سال گذشته آغاز شده و در تیر امسال واریز صد و بیست و پنجمین مرحله آن انجام می‌شود.
این یارانه معمولا در ساعت ۲۴ روز بیستم هر ماه واریز می‌شود، بنابراین یارانه تیر باید در ساعات پایانی یکشنبه آینده واریز شود.

اما به جز این یارانه، در هفته آینده دو واریزی دیگر احتمالا باشد. حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری. در این مورد نیز می‌توانید گزارش زمان واریز یارانه جدید دولت را بخوانید. علاوه بر این از هفته جاری ثبت نام برای دریافت وام هفت میلیونی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است که برخلاف گذشته دیگر مشمولان حتما نیاز نیست عضو کانون‌های بازنشستگی باشند، اما شرایط دیگری از جمله نداشتن چک برگشتی و بدهی بانکی و داشتن سیم کارت به نام و دریافت حقوق از بانک رفاه همچنان در آن مطرح است.

منبع: فردا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • یه انسان بسیارعصبانی وشاکی
    0

    بس کنید از این همه خبر تکراری،خودتان خسته نشدید,دیگه یارانه کمتر از۴۵۰۰۰تومان خوشحالی داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان