سایت هواداری باشگاه استقلال

وام فوری | وام فوری بانکی

وام فوری 100 میلیونی دولت با بازپرداخت 3 ساله | وام فوری با شرایط آسان برای همه

وام فوری 100 میلیونی دولت با بازپرداخت 3 ساله | وام فوری با شرایط آسان برای همه

وام فوری بانک اقتصاد نوین با شرایط عالی عرضه می شود.

دریافت وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.  وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند.وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند.

وام فوری

طرح وام فوری بانک اقتصاد نوین

شماره شبا بانک اقتصاد نوینشعار طرح اعتبارینو بانک اقتصاد نوین این است: «ضامن خودت باش و اعتباری پرداخت کن». یعنی دارندگان حساب‌های بلندمدت یا واحدهای صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت این بانک می‌توانند تا ۸۰ درصد سپرده خود و مسدودی سپرده بعنوان ضامن، از این تسهیلات استفاده کنند.

دوره بازپرداخت این تسهیلات بین ۳ تا ۳۶ ماه است ولی به انتخاب مشتری است که می‌خواهد صورتحساب را یکجا پرداخت کند یا قسطی تسویه می‌کند. همچنین سود این تسهیلات ۲۳ درصد در نظر گرفته شده.

شرایط و نحوه دریافت وام

فرد متقاضی ابتدا باید حساب در نزد صندوق‌ها یا حساب بلندمدت در نزد یکی از شعبه‌های بانک اقتصاد نوین داشته باشد. با داشتن این حساب و طی شرایط خواسته شده، تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام یا تسهیلات اعتبارینو از طرف بانک اقتصاد نوین پرداخت می‌شود. اما نکته اینجاست که در هزینه این مبلغ، فقط مجاز به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با اعتبارینو هستید.

وام فوری

سود سپرده وام فوری 

اگر دارای حساب بلندمدت در یانک اقتصاد نوبین هستید بنابراین می‌دانید که سود حساب یکساله یا سه ساله این بانک به ترتیب ۲۰.۵، ۲۱.۵ و ۲۲.۵ درصد است و در مدتی که سپرده شما به دلیل دریافت این وام مسدود است، همین درصد سود به مشتری تعلق می‌گیرد. اما اگر واحد در صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارید، حتما می‌دانید که سود هر ماه صندوق سپرده این تسهیلات متغیر است.

وام فوری بدون ضامن

معاون وزیر تعاون گفت: امسال یک‌ماه و نیم زودتر از سال گذشته از ۱۶ اردیبهشت به استان‌ها ابلاغ کردیم و فرایند پرداخت تسهیلات تکلیفی مشاغل خانگی از اواخر اردیبهشت در استان‌ها آغاز شده است. هر سال تا بانک مرکزی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توافق می‌کند و به بانکها ابلاغ می‌شود زمان می‌برد، اما امسال یک‌ماه و نیم زودتر شروع شد.

کریمی بیرانوند تأکید کرد: ۸ بانک عامل برای پرداخت تسهیلات تکلیفی مشاغل خانگی همکاری می‌کنند و نرخ همه این تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد تعیین شده است.

روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام کرد: صندوق بیمه اجتماعی بر اساس اصل ۲۹قانون اساسی و همچنین قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی و آئین نامه روستاییان و عشایر با هدف ترویج فرهنگ بیمه‌ای و با هدف حمایت از متقاضیان مشاغل خانگی تشکیل شده است.

بر این اساس افراد ۱۸تا ۵۰سال که بدون بیمه هستند می‌توانند با عضویت در این صندوق از خدمات و مزایای آن‌ها همچون مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای بهره‌مند شوند

بنا به این گزارش با هدف سیاست‌های ابلاغی صندوق در خصوص فراگیری و افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی، مشاغل خانگی از جمله صنعتگران و فعالان حوزه فرش هم تحت پوشش بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار می‌گیرند.

افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند تا مدت ۳۰ روزه امکان استفاده از آن را دارند. اولین قسط این وام یک ماه بعد از پایان مهلت ۳۰ روزه خرید دریافت خواهد شد.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۶۶۸ تومان است. کل سود وام ۲۱ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۷ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۹۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۷ تومان خواهد بود.

قانون بودجه ۱۴۰۱، شش بانک عامل مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک را مکلف کرده است که تسهیلات ویژه مسکن به برخی خانواده‌های واجد شرایط اعطا کنند.

منبع: خوندنی

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها