چه چیزی موجب خرید بی سابقه تلویزیون شیائومی از دهکده شده؟

شیائومی با آن اصالت چینی تبارش آمده تا در بازار گرد و خاک به پا کند و چهارچوب رقابت ها را به کلی دچار تحول کند. تلویزیون شیائومی چیزی را به کاربران می دهد که سالیان سال به دنبالش بودند. قیمت مناسب و کیفیت عالی همه آن چیزی است که باعث می شود Xiaomi سالیان سال در بازار رقابت ها یک غول مبتکر باقی بماند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

 

چه چیزی موجب خرید بی سابقه تلویزیون شیائومی از دهکده شده؟

به نقل از ایسنا از زبان دهکده: نمی توان تاثیر فشارهای اقتصادی بر خریداران را انکار کرد اما آیا برند تازه کاری همچون شیائومی میتواند در بازار بر رقبای سرسختی همچون ال جی و سامسونگ چیره شود؟ کاهش قیمت نهایی با حفظ کیفیت و کارایی هوشمند موجب شده که کاربران جذب شیائومی شوند و به همین دلیل تصمیم به خرید محصولات هوشمند این کمپانی گرفته اند. موضوع اقتصادی است یا اینکه واقعاً برند شیائومی توانسته با عرضه تلویزیون های هوشمند و پیشرفته دل خریداران ایرانی را به دست آورد؟ اگر کنجکاو هستید در این باره بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و بیشتر با تلویزیون های شیائومی آشنا شوید. در آخر تصمیم خودتان را برای خرید تلویزیون های این کمپانی نهایی کنید.

شیائومی با آن اصالت چینی تبارش آمده تا در بازار گرد و خاک به پا کند و چهارچوب رقابت ها را به کلی دچار تحول کند. تلویزیون شیائومی چیزی را به کاربران می دهد که سالیان سال به دنبالش بودند. قیمت مناسب و کیفیت عالی همه آن چیزی است که باعث می شود Xiaomi سالیان سال در بازار رقابت ها یک غول مبتکر باقی بماند.

قیمت های اقتصای، مدل های پیشرفته

شاید بتوان گفت مهم ترین دلیل محبوبیت تلویزیون شیائومی در بازار ایران قیمت اقتصادی آن به نسبت رقبای سرسختش است. در شرایط اقتصادی الان کشور بیشتر افراد تمایلی به صرف هزینه زیاد برای خرید تلویزیون ندارند به همین دلیل یک محصول با کیفیت قابل قبول میخواهند و بیشتر تمایل به صرفه جویی دارند. شیائومی با پی بردن به این نیاز در ایران و کل جهان توانسته طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کند. تلویزیون های Xiaomi قیمت مقرون بصرفه ای دارند و در کنار این کیفیت بسیار خوبی هم ارائه می دهند. مثلا تلویزیون p1 با داشتن کیفیت تصویر فورکی و امکانات هوشمند اندرویدی توانست به یکی از بهترین نمایشگرهای خانگی برای خانواده های ایرانی تبدیل شود.

کیفیت تصویر فورکی با وضوح بالا

یکی دیگر از وجه های محبوبیت تلویزیون شیائومی در ایران را می توان به کیفیت تصویر آن نسبت داد. اگرچه شیائومی در برابر رقبای غول مانندی همچون اولدها و یا نئوکیولدها حرفی برای گفتن ندارد اما نباید تفاوت چند ده میلیونی قیمت این دو دسته را نادیده گرفت. در مقابل شیائومی در بین تلویزیون های میان رده و اقتصادی توانسته به کیفیت تصویر و وضوح بسیار عالی دست پیدا کند. حتی تلویزیون کیولد Q1 شیائومی به عنوان یک نمایشگر گیمینگ توانسته به نسبت کیولدهای همرده بهتر ظاهر شود و عملکرد بهتری به نمایش بگذارد. به صورت کلی کنتراست، روشنایی، زاویه دید در شیائومی حساب شده و حاصل نتیجه ساعت ها فکر و تحلیل دقیق است.

کیفیت تلویزیون شیائومی

سیستم عامل ساده و کاربردی اندروید

بهترین تلویزیون‌ شیائومی https://dehkade.shop/best-xiaomi-tvs/ که با نام Xiaomi به بازار ارائه می‌گردند از همان مرحله اول ورود به بازار جزو مدل های محبوب بوده اند. به طور معمول شرکت شیائومی تلویزیون‌های هوشمند خود را در سایز 43 اینچ تا 75 اینچ تولید می‌کند. برند شیائومی این روز‌ها در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. این برند با وارد شدن به عرصه تولید تلویزیون با برند‌های معتبر و شناخته شده‌ای همچون ال جی، سامسونگ و سونی در رقابت است.

اینجا همان مرحله نهایی است که راه شیائومی از دیگر برندها جدا می شود. حضور سیستم عامل اندروید در نمایشگرهای این برند توانسته یک فرصت بینظیر برای شیائومی ایجاد کند. در برندهایی همچون الجی و سامسونگ نصب برنامه با محدودیت (برای ما ایرانی ها) همراه است و باید کمی با تلویزیون کلنجار بروید، اما در مورد شیائومی قضیه فرق می کند. به دلیل اندروید بودن تلویزیون میتوانید به راحتی و با داشتن یک اکانت جیمیل انواع بازی و برنامه ها را در فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید و بر روی تلویزیون نصب نمائید. از اصلی ترین مزیت های رقابتی شیائومی به نسبت رقبا همین سیستم عاملش است. داشتن منو فارسی یکی دیگر از ویژگی های جذاب شیائومی است که کار را برای کاربران فارسی زبان راحت تر می کند. نیازی نیست که از زبان انگلیسی استفاده کنید به راحتی متوانید از منو فول فارسی محصولات استفاده کنید و رابط کاربری ساده و جذاب شیائومی را دنبال کنید.

نگاهی به پرفروش ترین تلویزیون شیائومی

مدل

سال تولید

تلویزیون شیائومی Q2

2022

تلویزیون شیائومی MAX

2022

تلویزیون شیائومی Q1

2021

تلویزیون شیائومی A2

2022

تلویزیون شیائومی F2

2022

تماشای فوتبال با شیائومی دیدنی تر است

در مورد قیمت، تصویر و اندروید بودن شیائومی صحبت کردیم اما هنوز هم صحبت هایی در مورد این شرکت با استعداد باقی مانده است. در میان تلویزیون های مختلف که قیمت اقتصادی دارند شیائومی توانسته در خصوص مسابقات ورزشی به خصوص فوتبال بسیار عالی ظاهر شود. به کمک فناوری MEMC این برند نمایشگرهایش را با وضوح تصویر بالاتری ارائه می دهد که در صحنه های سریع افت تصویر دیده نمی شود. اگرچه رفرش ریت این تلویزیون ها همچون رقبا 60 هرتز است اما در مقایسه با آنها شیائومی میتواند مسابقات ورزشی را با وضوح بالاتری نمایش دهد.

شیائومی بهترین تلویزیون برای تماشای فوتبال

کلام آخر

اگر بخواهیم کم کم مطلب را جمع بندی کنیم باید در مورد شیائومی و ویژگی های جذابش کمی توضیح بدهیم. کاربرانی که شیائومی را انتخاب می کنند کم نیستند این گروه افرادی هستند که امکانات هوشمند و سیستم عامل اندروید برایشان اهمیت زیادی دارد، در کنار این کیفیت تصویر و قیمت هم برای شان ملاک خرید است. شیائومی با حفظ قیمت در بازه متوسط توانسته خریداران زیادی را به سمت خود بکشاند. پیشنهاد می کنیم برای خرید تلویزیون شیائومی به دهکده مراجعه کنید. دهکده اولین فروشگاه تخصصی تلویزیون در ایران است که به صورت اختصاصی تمامی تلویزیون های برند و معتبر جهانی را با گارانتی و اصالت به فروش می رساند.

 

برچسب ها : تلویزیون,تلویزیون شیائومی,قیمت تلویزیون,خرید تلویزیون,شیائومی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان