پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

محصولات تسکو مدتی است که تقریبا در بازار ایران جای خود را یافته و با فروش بسیار بالایی روبرو شده است. علاوه بر مشتریان حضوری و خریداران اینترنتی نسبت به خرید محصولات تسکو، همکاران صنف موبایل و کامپیوتر نیز به خرید عمده محصولات تسکو می پردازند. محصولات TSCO با توجه به قیمت مناسب و ارزان نسبت به رقبای خارجی و نیز برخورداری از یکسال گارانتی توسن سیستم شرق مورد اعتماد مردم و بازاریان دیجیتالی قرار گرفته است.

خرید عمده محصولات تسکو از دیجیکسو

با توجه به افزایش خرید عمده محصولات تسکو توسط همکاران صنف موبایل، کامپیوتر و فروشگاه های صوتی، فروشگاه اینترنتی دیجیکسو اقدام به تهیه محصولات تسکو موبایلی، کامپیوتری و صوتی نموده است تا با ارائه پنل همکاری تسکو ، قابلیت خرید این محصولات را به صورت عمده و زیر قیمت نمایندگی و کاملا رقابتی تهیه نمایند. فروشگاه دیجیکسو بعنوان نمایندگی این برند، بهترین فروشگاه تسکو محسوب می گردد زیرا اقلام موجودی تقریبا به صورت کامل و با تعداد بالا تهیه میگردد. خرید عمده محصولات تسکو در دیجیکسو برای همکاران با ارائه تسویه تا یک ماه نیز قابل قبول می باشد. در ادامه به برخی محصولات برند TSCO اشاره ای خواهیم داشت.

دیجیکسو، نمایندگی تسکو (نمایندگی فروش محصولات)

اخذ نمایندگی تسکو، اولین اقدامی بود که فروشگاه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل دیجیکسو آن را عملی نمود. دیجیکسو فقط با اخذ این نمایندگی می توانست رقابت فوق العاده ویژه در قیمت ارزان در بازار را داشته باشد. با توجه به اینکه DiGikSo یک فروشگاه اینترنتی آنلاین است اما با همین شرایط بعنوان نمایندگی تسکو مشهد، فردوس، بیرجند یا بعبارت کلی نمایندگی تسکو خراسان بزرگ فروش عمده و جزئی خود را دارد. مشاوره 24 ساعته در خرید محصولات TSCO می تواند دلیل برتری این نمایندگی نسبت به دیگر نمایندگی های این برند باشد. فروشگاه اینترنتی دیجیکسو (نمایندگی رسمی تسکو) تمامی سفارشات با مبلغ بالای 500 هزار تومان را به صورت رایگان به تمامی نقاط ارسال می کند.

فروش محصولات تسکو دیجیکسو

دیجیکسو بعنوان بزرگترین فروشگاه محصولات تسکو در ایران، محصولاتی از این برند را با یکسال گارانتی معتبر و مطمئن و قیمت زیر بازار تهیه نموده است که به توضیح مختصر در رابطه با هر کدام می پردازیم و انواع خرید محصولات را نام می بریم:

2

·خرید اسپیکر تسکو:

در میان محصولات این برند ایرانی اسپیکر تسکو با بالاترین فروش در صدر محبوب ترین اقلام کالایی قرار گرفته است. از اسپیکر همراه (بلوتوثی قابل حمل) تا اسپیکر دسکتاپ (رومیزی) و اسپیکر ایستاده (مخصوص باغ و مجالس) همگی در برند TSCO محبوبیت و فروش بسیاری داشته اند. اسپیکرهای تسکو با توجه به قیمت مناسب و ارزان کیفیت بسیار مطلوبی را نیز برخوردار است. از این رو خرید اسپیکر تسکو در دیجیکسو به دلیل تنوع زیاد با آمار بالایی روبرو شده است.

·خرید هدفون و هدست تسکو:

محصول پرطرفدار و پرفروش بعد از اسپیکر، هدست و هدفون تسکو می باشد. کافیست برای مشاهده این محصولات فوق العاده و خرید هدفون و هدست وارد سایت Digikso.com شده و از منو لوازم جانبی کامپیوتر، هدست و هدفون را انتخاب نمایید. محصولات و قیمت هدفون و هدست کاملا به روز می باشد. هدفون و هدست تسکو از نوع اتصال با سیم و بی سیم در بازار موجود شده است که شامل ایرپاد تسکو، هدست گیمینگ تسکو و غیره می شود.

·خرید دسته بازی تسکو:

گیم پد تسکو در دسته محصولات گیمینگ این برند قرار گرفته است و با طراحی شکیل و زیبای خود در میان رقبای هم رده و خارجی خودنمایی می کند. دسته بازی تک شوک دار، دسته بازی دوبل شوک دار، دسته بازی با سیم و بی سیم در میان انواع دسته بازی تسکو قرار دارند. استفاده حالت آنالوگ و دیجیتال تقریبا در تمامی این دسته ها قابل امکان می باشد و همین موضوع افراد گیمر را ترقیب به خرید دسته بازی تسکو می کند.

·خرید اندروید باکس تسکو:

با جستجو عبارت"خرید اندروید باکس تب اکو تسکو" در Google، دیجیکسو را در میان نتایج در گزینه های پیشنهادی صدر گوگل مشاهده خواهید نمود که نشان دهنده پیگیری و سرعت عمل فروشگاه آنلاین دیجیکسو(نمایندگی TSCO) در تهیه TV Box (اندروید باکس) می باشد. همانطور که میدانید اندروید باکس به مدت یکسال است که در میان مردم و در بازار دیجیتال وارد شده است و این قابلیت را به کاربر می دهد تا تبدیل تلویزیون معمولی به تلویزیون هوشمند (Smart) را به راحتی انجام نماید. خرید اندروید باکس تسکو موضوعی است که هنوز مردم به دنبال آن هستند.

·خرید ماوس و کیبورد تسکو:

ماوس و کیبورد تسکو همواره مورد توجه انواع سازمان ها و ارگان های دولتی قرار گرفته است. ارائه قیمت مناسب و ارزان و همچنین کیفیت عالی در ساخت محصول و ظاهر شکیل و زیبا و از همه مهتر ایرانی بودن محصولات تسکو دلایل حمایت سازمان و ارگان ها می باشد. در میان محصولات TSCO، انواع ماوس تسکو با سیم و بی سیم و همچنین کیبورد وایرلس و باسیم به صورت جداگانه در فروشگاه اینترنتی دیجیکسو به فروش می رسد. با توجه به این اوصاف نیازی به خرید ماوس و کیبورد تسکو به صورت به هم وابسته ندارید.

3

قیمت محصولات تسکو دیجیکسو

قیمت محصولات تسکو در بازار آنلاین با اختلاف های تعجب برانگیز مواجهه شده است. بهترین پیشنهاد برای خرید محصولات تسکو، خرید از نمایندگی TSCO می باشد. نمایندگی های این برند ایرانی اولا اجازه فروش بالاتر از قیمت تعیین شده شرکت TSCO را ندارند و ثانیا می توانند مدت زمان گارانتی گذشته ناشی از عدم فروش محصول در زمان مقرر را تمدید نمایند. ویژگی ذکر شده دوم برای دیجیکسو بعنوان نمایندگی رسمی برند تسکو یک امر قابل اجراست و در ضمن دیجیکسو علاوه بر اینکه قیمت محصولات را از قیمت تعیین شده بالاتر به فروش نمیرساند، بلکه قیمت زیر نمایندگی را برای کاربران و افرادی که به دنبال خرید عمده محصولات تسکو هستند فراهم آورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان