پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

یکی از کشورهای جذاب خاورمیانه و اروپا که هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ آب‌وهوایی شرایط مطلوبی دارد و همچنین بهترین گزینه جهت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، قبرس شمالی است. فرهنگ و تاریخ قدیمی این کشور ثروتمند و پیشرفته، شرایط آن را ایده‌آل‌تر کرده و باعث شده افراد بسیاری جهت تحصیل و آموزش به این کشور مهاجرت کنند. خرید ملک در قبرس، برای اقامت راحت‌تر در آن و یک سرمایه‌گذاری پرسود، به شما کمک می‌کنند که بدون ایجاد مشکل برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

البته خرید ملک در این کشور برای بسیاری از افراد یک رویاست و حتما باید با آگاهی کامل و تحقیقات لازم در ارتباط با شرایط سیاسی و قانونی این کشور اقدام به این کار کرد. در ادامه مقاله جهت بررسی شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس با ما همراه باشید.

خرید ملک در قبرس

برای این کار بهتر است ابتدا از متخصصان و مشاورانی که در این زمینه مهارت لازم را دارند، کمک بگیرید. آن‌ها شما را در این راه یاری کرده و کمک می‌کنند که ریسک‌ها را مدیریت و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. خرید ملک در قبرس هم به نفع فردی است که ملک را خریداری کرده و هم به نفع دولت قبرس است؛ چراکه باعث جذب سرمایه و رشد قیمت خرید خانه خواهد شد. همچنین این نوع سرمایه‌گذاری مزایای بسیاری دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

زندگی در کشوری امن و زیبا

این کشور از لحاظ سیاسی با هیچ کشوری درگیر نمی‌شود و امنیت در آن، در بالاترین حد ممکن است؛ زیرا بیشتر جمعیت قبرس زیبا را دانشجویان و توریستان که به لحاظ فرهنگی غنی هستند، تشکیل داده و آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها و مقاصد گردشگری و تحصیلی تبدیل کرده است. همچنین خرید ملک در قبرس از نظر مقررات و قوانین بسیار امن است؛ از‌این‌رو سالانه افراد زیادی به سرمایه‌گذاری در آن می‌پردازند.

سرمایه‌گذاری پرسود و کم‌ریسک

سرمایه‌گذاری در قبرس بسیار پرطرفدار است و این استقبال معمولا توسط افرادی که قصد دارند در یک کشور درجه یک سرمایه‌گذاری کنند، صورت می‌گیرد. طبق تحقیقات به‌دست آمده ریسک سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس، زیر صفر است. البته بایستی مراقب کلاهبرداری در قبرس شمالی باشید.

فرصتی برای اخذ اقامت

با سرمایه‌گذاری یا خرید ملک در این کشور، می‌توان اقامت در آن را به‌دست آورد و از کلیه خدمات بی‌نظیری که به شهروندان خود ارائه می‌دهد، بهره جست. در واقع فضای کسب‌وکاری این کشور سبب تبدیل آن به یک گزینه مناسب برای رشد مالی و اقتصادی شده است. با خرید ملک، در اصل یکی از سودآورترین روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور را تجربه می‌کنید.

بهبود زیرساخت‌ها

در سال‌های اخیر، پروژه‌های بسیار زیادی جهت تقویت ارتباط با سایر کشورها فراهم شده است که مهم‌ترین آن‌ها، ساخت پل بین قبرس شمالی و ترکیه است. این اقدام سبب افزایش دسترسی به بازارهای بین‌المللی و در نهایت بهبود زیرساخت‌ها شده است. همین عامل باعث می‌شود سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس با سود همراه باشد و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب کند.

آینده درخشان خود و فرزندان

درخشان بودن آینده قبرس هم به لحاظ فرهنگی و هم به لحاظ اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این کشور است که باعث تبدیل آن به گزینه‌ای مطلوب جهت سرمایه‌گذاری و مهاجرت شده است. نمودار بررسی وضعیت این کشور به صورت صعودی رو به پیشرفت است و این موضوع را تنها با نگاهی به بخش‌هایی از آن متوجه خواهید شد. برخی از مزایای دیگر سرمایه‌گذاری و خرید ملک در قبرس عبارت‌اند از:

  • بهره‌مندی از طبیعت بکر و زیبا به همراه آب‌وهوایی معتدل

  • دریافت اقامت موقت با خرید ملک در قبرس

  • دریافت اقامت دائم پس از گذشت 5 سال در صورت فراهم بودن شرایط

  • دریافت امتیاز شهروندی پس از گذشتن 6 یا 7 سال

  • استفاده از کلیه خدمات شهری و درمانی

  • پربازده بودن سرمایه‌گذاری

  • قیمت بسیار مناسب ملک نسبت به سایر کشورهای اروپایی

  • عدم محدودیت در معاوضه یا فروش ملک

  • خرید اقساطی

  • دانشگاه‌‎های بین‌المللی

  • آرامش بی‌نظیر

  • مالیات پایین

آینده قبرس چگونه خواهد بود؟

این جزیره زیبا، پس از جنگ داخلی به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد. شرایط مطلوب حاکم بر این کشور، افراد و سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب کرد. یکی از راه‌های مهاجرت به این کشور، مهاجرت از طریق خرید ملک است؛ زیرا آینده قبرس در بازار املاک بسیار درخشان خواهد بود.

مجله اقتصادی فوربز آمریکا نیز بیان داشته که خرید ملک در قبرس، یکی از بهترین انواع سرمایه‌گذاری است و دلیل آن را به عواملی مانند قیمت مناسب زمین و ملک در این کشور، آب‌و هوای عالی، سطح امنیتی بسیار بالا، قوانین مخصوص و آسان و توریستی بودن آن نسبت می‌دهد.

موقعیت قبرس شمالی

موقعیت استراتژیک قبرس نیز نقش به‌سزایی در آینده آن دارد؛ زیرا کسب‌وکارها در این مکان به یک بازار بین‌المللی دسترسی دارند که همین عامل باعث ایجاد فرصتی منحصربه‌فرد برای رشد خواهد شد. این کشور پتانسیل این را دارد که به یک ابرقدرت در فناوری‌های هوشمند تبدیل شده و از نوآوری‌های روز دنیا جهت حرکت به سمت دنیایی کارآمدتر و دیجیتال استفاده کند.

باتوجه‌به موارد ذکر شده، صاحب‌نظران، این کشور را مقصد بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دانسته که می‌توان از طریق مراجعه به برخی موسسه‌ها، مانند موسسه حقوقی دادمهر عدالت در زمینه چگونگی شرایط خرید ملک در قبرس آشنا شده و پس از کسب اطلاعات لازم، بهترین تصمیم را در این زمینه اتخاذ کنند.

قبرس، گزینه مطلوب جهت سرمایه‌گذاری

خرید ملک در قبرس بهترین گزینه جهت یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه است که با پوند انگلستان انجام شده و سالانه سود بسیاری را نسبت به کشورهای دیگر دریافت می‌کند. شرایط مطلوب حاکم بر این کشور مانند آب‌وهوای مطلوب، تنوع شغلی، دانشگاه‌های بین‌المللی و مسیرهای ارتباطی سبب تبدیل آن به یک مقصد جذاب و پرطرفدار برای توریست‌ها، دانشجویان و سرمایه‌گذاران شده است.

مزایای این کشور تنها به عوامل محدود نمی‌شود. با خرید ملک می‌توان اقدام به اخذ اقامت دائم در این کشور کرده و از بهترین مراکز آموزشی به همراه بالاترین استانداردها بهره‌مند شد. برای این کار ابتدا باید با قوانین این کشور آشنایی لازم داشته و پس از دریافت مشاوره از موسسه حقوقی دادمهر عدالت، خود را به یک زندگی آرام و امن دعوت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان