پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

طرفداران فیدلیتی می‌دانند که فروش فیدلیتی نسبتا دشوار است. از طرفی این خودرو در کلاس SUV قرار می‌گیرد و با طراحی اسپرت، مدرن و قابلیت‌های فنی قابل‌توجه خود توانسته است در ایران بازاری برای خود پیدا کند. پس چرا با وجود محبوبیت، فروش فیدلیتی راحت نیست؟

در این مقاله دشواری‌های فروش فیدلیتی را بررسی کرده و راهکاری برای آن پیشنهاد می‌کنیم. اگر صاحب این خودرو هستید و قصد فروش فیدلیتی خود را دارید، با ما همراه شوید.

چرا فروش فیدلیتی دشوار است؟

به‌طورکلی در سال‌های اخیر معامله‌ی خودرو با دشواری‌های مواجه بوده است. مشکلی که منشا آن را می‌توان در روند گرانی تصاعدی این کالا و روی آوردن مردم به بازار خودروهای دست دوم دانست. اما این مشکل در مورد خودرویی مانند فیدلیتی که ارزش آن از متوسط خودروهای حاضر در کشور بالاتر است، بیشتر احساس می‌شود. چرا که طبیعتا خودروهای ارزان‌تر و پرتیراژتر، بازار گسترده‌تری دارند.

بنابراین هنگام فروش فیدلیتی به‌صورت سنتی و به روش‌های معمول باید خود را برای زمانی نسبتا طولانی آماده کنید. در این بازه احتمالا باید بارها برای بازدید از خودرو هماهنگی کنید و وقت بگذارید. شاید هم لازم باشد هر روز به بازارهای حضوری مراجعه کرده و حتی خودروی نسبتا لوکس‌تان را در بنگاه‌های معاملاتی پارک کنید. لازم به ذکر است که کمیسیون فروش فیدلیتی نیز نسبتا بالاست.

مشتری کمتر برای فیدلیتی، سبب ورود قدرتمندانه‌تر دلال‌ها به بازار معامله این خودرو شده است. آنها با آگاهی از این موضوع تلاش می‌کنند خودروی شما را ارزان‌تر بخرند. از سوی دیگر، معامله با دلال‌ها همواره از نظر حقوقی خطراتی دارد. آنها در بسیاری از مواقع هنگام بستن قولنامه، معامله اصطلاحا دبه می‌کنند، کارشناسان فنی مغرض را با خود به همراه می‌آورند یا پای خریدار دیگر با پیشنهادهای ارزان‌تر را به میان می‌کشند. هدف آنها این است که هرچه بیشتر از شما تخفیف بگیرند. احتمال وصول نشدن چک‌های آنها نیز نسبت به خریداران عادی بیشتر است. اگر هم کم‌تجربه باشید، ممکن است دلال، تمامی بندهای قول‌نامه فروش فیدلیتی را به نفع خودش تنظیم کند.

با توجه به موارد بالا باید به دنبال روش مناسب‌تری برای فروش فیدلیتی باشیم.

همراه مکانیک راهی برای سهولت فروش فیدلیتی

همراه مکانیک یک پلتفرم اینترنتی معامله خودرو است که به‌صورت تخصصی بر این حوزه تمرکز دارد. در این پلتفرم، امکان فروش فیدلیتی را نیز خواهید داشت. مهم‌ترین مزایای این روش را در ادامه بررسی می‌کنیم.

مشاوره تخصصی فروش

اگر در امر فروش خودرو کم‌تجربه باشید، خدمات مشاوره فروش همراه مکانیک می‌تواند برای‌تان مفید واقع شود. پیش از ثبت آگهی فروش فیدلیتی خود می‌توانید با کارشناسان این شرکت درباره‌ی ارزش این خودرو، روند فروش و غیره مشورت کنید.

گستردگی بازار، سرعت و سهولت فروش

اولین مزیتی که فروش فیدلیتی در همراه مکانیک دارد، گستردگی بازار این وب‌سایت است. آگهی خودروی شما روزانه در معرض دید صدها خریدار فیدلیتی قرار می‌گیرد. این در حالی است که فرآیند آگهی کردن فیدلیتی نسبت به روش‌های دیگر بسیار کمتر طول می‌کشد.

تنها کافی است درخواست خود را با ارائه‌ی شماره‌تماس و مشخصات خودرو در این وب‌سایت ثبت نمایید. پس از آن کارشناسان فنی همراه مکانیک تنها یک بار به محل شما مراجعه خواهند کرد. به‌این‌ترتیب نیازی نخواهید داشت که حتی یک بار تا بنگاه یا محل حضور مشتری رانندگی کنید.

فروش فیدلیتی در همراه مکانیکwww.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/bahmangroup/fidelity/ ، دردسر پاسخگویی به مشتریان را نیز از دوش شما برمی‌دارد. پس از ثبت آگهی در این وب‌سایت، کارشناسان همراه مکانیک مسئولیت پاسخگویی به تماس‌ها، بازاریابی برای خودرو و اعتبارسنجی مشتریان را برعهده خواهند داشت.

ارزش گذاری منصفانه

کارشناسان فنی همراه مکانیک که وظیفه‌ی ارزش‌گذاری فیدلیتی شما را برعهده دارند، تنها وضعیت فنی، بدنه، کارکرد، سال ساخت و نوسانات بازار را در نظر می‌گیرند. این افراد، مجرب و متخصص هستند و کارشناسی خود را به دقت و حرفه‌ای انجام می‌دهند. آنها سودی از محل معامله‌ی شما نمی برند؛ بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که ارزش تعیین‌شده برای خودروی‌تان تخصصی و منصفانه بوده است.

حذف خطر کلاهبرداری حقوقی

با فروش فیدلیتی خود در همراه مکانیک می‌توانید از بابت عدم مواجهه با چالش‌های حقوقی ناشی از معامله با کلاه‌برداران مطمئن باشید. کارشناسان حقوقی این شرکت شما را در تمامی مراحل انجام امور حقوقی و انتقال مالکیت خودرو همراهی می‌کنند. آنها قول‌نامه‌ای استاندارد، منصفانه و قانونی تنظیم کرده و از هرگونه سوءاستفاده‌ی حقوقی، جلوگیری خواهند کرد.

امکان استفاده از خودرو تا روز آخر

همانطورکه قبلا هم اشاره کردیم، بازار نسبتا محدود فیدلیتی بسیاری از فروشنده‌های این خودرو را مجبور به ترک آن در بنگاه‌های معاملاتی می‌کند. این در حالی است که با فروش فیدلیتی در همراه مکانیک، می‌توانید تا روز قبل از فروش، سوار فیدلیتی خود شوید.

سخن آخر درباره فروش فیدلیتی در همراه مکانیک

در نهایت باید بگوئیم که نکته‌ی مهم این است که همراه مکانیک با فراهم‌آوردن این مزایا، روند فروش فیدلیتی را سرعت می‌بخشد و فروشنده را سریع‌تر به هدفش می‌رساند.

منبع: فروش فیدلیتی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان