پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در حال حاضر درآمد آنلاین دلاری محبوبیت زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد در پی یافتن روش هایی برای کسب درآمد به دلار یا یورو هستند. خوشبختانه، معاملات فارکس (ارزهای خارجی) ، طلا، نفت و ارزهای دیجیتال می تواند منبع عالی برای کسب درآمد دلاری باشد.

در این خبر قصد داریم، ضمن آموزش کلی کسب درآمد از بازار فارکس، یک بروکر بین المللی را به شما معرفی کنیم که پشتیبانی فارسی را برای کاربران ایرانی فراهم نموده و از نظر ارائه پاداش ها و جوایز جز برترین کارگزاری های دنیا محسوب می شود و مشتریان رضایت بالایی از خدمات این بروکر دارند.

کسب درآمد دلاری با کپیتال اکستند

شما می توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند شروع کنید. برای ورود به سایت vpn  را روشن کنید. همچنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی capitalxtend_persian  را دنبال نمایید.

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

چگونه درآمد دلاری آنلاین کسب کنیم؟

هر معامله‌گری که وارد بازار فارکس می‌شود می‌خواهد یک چیز را بداند - چگونه می‌توان در بازارهای فارکس سود ثابتی داشت؟ اگر یک معامله گر موفق و با استعداد باشید که می توانید از همان روز اول درآمد کسب کنید. یا ممکن است مدتی طول بکشد تا شما به یک معامله گر موفق فارکس تبدیل شوید.

با این وجود، هنگام شروع معاملات ارزهای خارجی، نکات اساسی وجود دارد که باید بدانید. ابتدا، باید بدانید که معامله فارکس چگونه انجام میشود، پوزیشن های لانگ و شورت چیست و چگونه می توانید از معاملات خود سود دلاری بالایی کسب کنید.

معامله در بازار فارکس چگونه انجام میشود؟

مانند هر بازار دیگری، قیمت ارزها در فارکس همیشه در نوسان است. بنابراین در برخی روزها ارزش ارزها افزایش می یابد و در روزهای دیگر ارزش ارزها کاهش می یابد. این نوسانات در قیمت ارز است که یک معامله گر فارکس برای شروع به کسب سود در بازار فارکس از آن استفاده می کند.

برای بسیاری از معامله گران، هدف سرمایه گذاری در معاملات فارکس، مبادله یک ارز با ارز دیگر با این انتظار است که قیمت به نفع شما تغییر کند. برای این موضوع، یک معامله گر یک حساب فارکس باز می کند و نحوه استفاده از پلتفرم های معاملاتی فارکس را یاد می گیرد. سپس، معامله گر با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال و تفسیر کلی بازار، یک استراتژی معاملاتی فارکس را توسعه می دهد.

اما توجه داشته باشید - قبل از شروع به کسب درآمد دلاری در فارکس، باید زمانبندی معاملات خود را تعیین کنید، یعنی چه زمانی بخرید و چه زمانی بفروشید.

پوزیشن های خرید و فروش در فارکس

معاملات ارزی شامل خرید و فروش یک ارز در مقابل دیگری است. به این ترتیب، اگر می‌خواهید ارزی بخرید (که به معنای خرید ارز پایه و فروش ارز مظنه شده است)، می‌خواهید ارزش ارز پایه افزایش یابد و سپس آن را با قیمت بالاتری بفروشید. به عبارت دیگر، شما می خواهید نرخ مبادله جفت ارز افزایش یابد

در اصطلاح معامله گری، به پوزیشن خرید، لانگ پوزیشن گفته می شود.

به یاد داشته باشید: لانگ = خرید.

از طرف دیگر، اگر می خواهید بفروشید (یعنی ارز پایه را بفروشید و ارز مظنه را بخرید)، می خواهید ارزش ارز پایه کاهش یابد و سپس آن را با قیمت پایین تری بازخرید کنید.

در معاملات فارکس به پوزیشن فروش، شورت پوزیشن گفته می شود.

به یاد داشته باشید: شورت = فروش.

برخلاف اکثر بازارهای مالی مانند بورس، این زیبایی بازار ارز است. شما می توانید به راحتی جفت ارزهای خارجی را در هر دو جهت معامله کنید، یعنی پوزیشن های خرید و فروش. هیچ الزامات حاشیه ای سختی از سوی کارگزار فارکس وجود ندارد و فرصت های معاملاتی بیشتری نسبت به سایر بازارها وجود دارد. علاوه بر این، اکثر کارگزاران فارکس به شما این امکان را می دهند که با سرمایه گذاری اولیه کم و با اهرم شروع به خرید و فروش جفت ارز کنید.

بنابراین، چگونه در معاملات فارکس سود ببریم؟

در پایان، شما می خواهید بدانید که چگونه هنگام معامله ارزهای خارجی سود دلاری کسب کنید. بیایید یک مثال بزنیم. این به شما کمک می کند تا قوانین معاملات فارکس را درک کنید و قبل از شروع معاملات در بازار، از اشتباهات معاملاتی و از دست دادن سرمایه خود جلوگیری کنید.

کسب سود از معاملات فارکس

فردی 12700 دلار آمریکا برای سرمایه گذاری در بازار فارکس دارد. او تصمیم می گیرد جفت ارز GBP/USD را معامله کند که در حال حاضر با قیمت 1.2700 معامله می شود و یکی از جفت ارزهای اصلی است (یعنی نقدینگی بالایی دارد). این بدان معناست که یک پوند 1.27 دلار آمریکا می خرد. این فرد، تحقیقاتی انجام می دهد و معتقد است که پوند نسبت به دلار آمریکا حتی بیشتر افزایش می یابد و بنابراین او 12700 دلار خود را مبادله می کند و 10000 پوند در یک معامله خریداری می کند.

کارگزاری بین المللی کپیتال اکستند را بشناسید

برای شروع معاملات فارکس باید در یک کارگزاری معتبر ثبت نام کنید. در بروکر کپیتال اکستند ثبت نام رایگان انجام می شود. بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که تیم مدیریتی این کارگزاری سابقه طولانی  در بازارهای مالی داشته و طی سالهای اخیر این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار های مالی جهانی به ویژه معاملات فارکس فعالیت های بسیاری داشته است. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروز ترین ابزار های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می دهد و همواره سعی در فراهم نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

آدرس وب سایت فارسی این شرکت capitalxtend.com/fa است که برای ورود به آن به vpn  نیاز دارید. همچنین دامنه capitalxtend-irn.com/fa  بدون نیاز به vpn  در دسترس کاربران ایرانی است.

تنوع حساب های معاملاتی در کپیتال اکستند

بروکر capitalxtend با توجه به اهداف معامله گران، سطح مهارت و ریسک پذیری آنها طیف گسترده ای از حساب های تجاری را، از حساب های استاندارد گرفته تا پلاتینیوم، شرایط استثنایی مانند اسپردهای شناور در اختیار معامله گران و سرمایه گذاران بازار های مالی قرار می دهد. نقطه قوت دیگر این بروکر امکان استفاده از تمام استراتژی های فارکس مثل اسکالپینگ و هجینگ در بازار فراکس فراهم شده است.

بروکر کپیتال اکستند بیش از 30 جفت ارز فارکس، بازار شاخص، بازار سهام، CDF، بازار های انرژی، معاملات طلا و فلزات گرانبها، بازار نفت، بازار های ارز های دیجیتال را جهت معامله برای معامله گران و سرمایه گذاران خود فراهم نموده است.

کپیتال اکستند شرایطی را فراهم کرده که شما حتی میتوانید با 100 دلار هم معاملات خود را شروع کنید و با سرمایه کم شروع کنید تا در ابتدای کار سرمایه زیادی را درگیر ریسک نکنید.

بهترین پلتفرم ها و سیستم های معاملاتی

کپیتال اکستند پلتفرم های تخصصی معاملاتی مثل متاتریدر 4 و 5 را به مشتریان خود ارائه میدهد. این پلتفرم ها به روزترین و بهترین ابزار برای انجام معاملات هستند. علاوه بر این پلتفرم ها، سیستم های معاملاتی متنوعی مثل پم و کپی تریدینگ نیز توسط کپیتال اکستند ایجاد شده که انجام معاملات را برای شما آسان میکند. حتی افراد تازه کار نیز میتوانند با سیستم هایی مثل کپی تریدینگ بدون داشتن دانش معاملات در بازارهای مالی کسب سود کنند.

سیستم کپی ترید یا همان کپی معاملات در دسترس همه مشتریان و سرمایه‌گذران بروکر کپیتال اکستند است. کپی ترید به شما این اجازه را می‌دهد که با کپی کردن معاملات یک تریدر حرفه‌ای، بدون دانش تخصصی در حوزه فارکس یا سایر بازارهای مالی، سرمایه گذاری سوددهی انجام دهید. روش کار سیستم کپی ترید در کپیتال اکستند به این صورت است که ابتدا شما یک معامله گر که رزومه خوبی دارد را انتخاب می‌کنید و با اتصال حساب به تریدر، منتظر می‌مانید تا تریدر یک معامله را به ثبت برساند. البته همزمان می‌توانید سرمایه خود را بین چندین معامله‌گر تقسیم کنید و پس از بررسی گزارش ماهانه آنها تصمیم بگیرد که بیشترین سرمایه خود را به کدام فرد تخصیص دهید.

طرح های تشویقی

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش ها و کمپین های تشویقی ، مسابقات اینستاگرامی و وبینارهای آموزشی رایگان یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح هایی مثل تا 300 دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت 30 درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف 300 دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید.

همچنین طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا 3 دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

آدرس وب سایت فارسی این شرکت capitalxtend.com/fa است که برای ورود به آن به vpn  نیاز دارید. همچنین دامنه capitalxtend-irn.com/fa  بدون نیاز به vpn  در دسترس کاربران ایرانی است.

برای شرکت در مسابقه کپیتال اکستند را در اینستاگرام دنبال کنید.

آیدی اینستاگرام کپیتال اکستند capitalxtend_persian  است ، این پیج را در اینستاگرام دنبال کنید و برنده جوایز دلاری باشید. 

مسابقه دلاری کپیتال اکستند

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش ها و کمپین های تشویقی ، مسابقات اینستاگرامی و وبینارهای آموزشی رایگان یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح هایی مثل تا 300 دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت 30 درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف 300 دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید. از طرفی طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا 3 دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان