بیوگرافی آرون افشار ، خواننده جوان پاپ

نام اصلی وی وحید افشار است و در اول تیرماه سال ۱۳۷۷ در شاندیز مشهد و در یک خانواده هنری چشم به جهان گشود. پدرش حبیب افشار ، خواننده و نوازنده پیانو است ، در ادامه با ما همراه باشید .

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

آرون افشار چیست ؟

آرون افشار اولین کنسرت خود را ۲۸ دی ماه ۱۳۹۸ در برج میلاد با قدرت و تسلط اجرا کرد. در حال حاضر تحت نظر شرکت آوای فروهر به فعالیت هنری مشغول است . بیشتر شهرت چهره آرون از فروردین سال 98 در ویژه برنامه نوروز خندوانه به دست آمد و حالا در برنامه های مختلف تلویزیون از پای ثابت مهمانان می باشد . آرون افشار که هنوز ازدواج نکرده می گوید خیلی زود است ، بهش هنوز فکر نکردم و تا به این سن عاشق هم نشدم ، بنظرم بهترین سن ازدواج 30 تا 35 سال است .

 

20

 

فعالیت های آرون افشار

آرون افشار از زمانی که کودک بود، موسیقی را دوست داشت و گیتار بعنوان ساز تخصصی او می باشد. وقتی که به سن ۷ سالگی رسید یعنی از سال ۱۳۸۴ با تشویق پدرش حبیب افشار (خواننده و نوازنده پیانو)، موسیقی را با گیتار شروع کرد. آرون، تجربه خوانندگی را از همان دوران کودکی بهمراه پدرش در عروسی و مراسمات مختلف کسب کرد تا این که ساز گیتار را یاد گرفت. او به فراگیری ساز پیانو در کنار ساز گیتار پرداخت اما ساز اصلیش گیتار است. شرکت فرهنگی هنری« آوای فروهر» بر فعالیت های آرون افشار نظارت دارد و فعالیت های این خواننده توسط «معین راهبر» مدیریت و تنظیم می شود .

آرون افشار همواره یکی از پر بازدید ترین خوانندگان جوان ایرانی بوده است که در رسانه زوریکس مورد توجه کاربران قرار می گیرد . برای دانلود آهنگ های آرون افشار می توانید به وبسایت زوریکس مراجعه نمایید .

 

از دیگر خوانندگان پر بازدید زوریکس می توان به علی یاسینی ، هیپهاپولوژیست و مجید رضوی اشاره نمود .

 

 

بیوگرافی هیپهاپولوژیست

در صنعت موسیقی سبک رپ جایگاه ویژه‌ ای دارد و این روز ها خیلی از مردم به ویژه جوانان دهه هفتاد و دهه هشتاد علاقه‌ بسیار زیادی به این سبک دارند و هم چنین خیلی از خوانندگان در این سبک فعالیت می کنند که به آن ها رپر گفته می شود. حال برخی از آن ها توانسته اند در این سبک به شهرت نسبتاً خوبی نیز برسند که یکی از آن ها هیپهاپولوژیست نام دارد.

سروش هیپهاپولوژیست متولد 12 دی 1377  تهران ، خوانند رپ و هیپ هاپ می باشد .

او یکی از رپران نسل جدید است و به عنوان رپر نسل 4 شناخته می‌ شود و فعالیت خود را از سال 1398 در مارکت موسیقی رپ شروع کرده است و این روز ها به یکی از رپران با استعداد تبدیل شده است که توانسته طرفداران زیادی را نیز به دست آورد .

 

دانلود ریمکیس رادیو جوان و پاپ

برای دانلود ریمیکس های ایرانی ، دانلود ریمیکس رپ و پاپ و همچنین ریمیکس های سنتی می توانید به وبسایت زوریکیس به آدرس زیر مراجعه نمایید و از شنیدن موزیک های جدید و جذاب لذت ببرید .

Zoorix زوریکس ، رسانه موسیقی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان