پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری و کسب درآمد هستند اما نمیدانند که بهترین راه برای سرمایه گذاری پرسود چیست. در سال جدید و با توجه به تحقیق های زیادی که در سایت های مختلف انجام شده، خرید و فروش زمین یا ویلا سود بسیار زیادی خواهد داشت که اگر بخواهیم منطقه ای زیبا و نزدیک به تهران را مثال بزنیم، میتوان به کردان کرج اشاره کرد که رشد خوبی در سال ها گذشته داشته. قیمت ملک در کردان افزایش ناگهانی بسیار زیادی تجربه کرده تا حدی که در ماه های گذشته حدود 20 تا 30 درصد افزایش قیمت ملک در کردان به چشم میخورد. اگر شماهم به دنبال خرید زمین هستید و نمیدانید کدام منطقه برای خرید و فروش مناسب است، منطقه سهیلیه را به شما پیشنهاد میکنیم که قدم اول برای میلیونر شدن است.اگر میخواهید از قیمت زمین در سهیلیه کرج باخبر بشید و یا در این منطقه زمینی مناسب و با متراژ دلخواه خریداری کنید میتوانید وارد https://zavilla.ir/l/zamin-soheilie/ شوید تا از جدیدترین قیمت زمین در سهیله آگاه شوید.

 

 

 

با چه مقدار پول میتوان در مناطق کردان ویلا خرید؟

یکی از سوالات اصلی و مهم درخصوص خرید ویلا، مقدار بودجه ای است که میخواهید پرداخت کنید. در کردان تعداد زیادی روستا و شهرک وجود دارد که قیمت و امکانات هر یک از این مناطق باهم متفاوت است.اگر میخواهید با مقدار بودجه کمتری در مناطق کردان ویلا بخرید، سهیلیه بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. قیمت ویلا درحد300 متر در سهیلیه حدود 2 تا 4 میلیارد قیمت دارد که شما حتی در لینک https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ میتوانید قیمت ویلا در سهیلیه را به صورت دقیق و بروز مشاهده و بررسی کنید تا برای خرید ویلا در سهیلیه تصمیم بهتری بگیرید. در سهیلیه کرج روستاهایی مانند زکی آباد ،اغلان تپه ، قاسم گرجی و.... قیمت های مناسب تری دارند که برای نمونه در زکی آباد از متری 500 تومن تا 8 میلیون تومن شما میتونید زمین خریداری کنید  که این قیمت با تهران به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست!

 

سرمایه گذاری روی طلا یا زمین؟  

 

افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند در اولین مرحله به خرید طلا فکر میکنند اما اگر کمی تحقیق کنید، متوجه میشوید که قیمت طلا در بلند مدت افزایش دارد و شما باید چندین سال به فکر فروش طلا نباشید. طبق آمار و بررسی های انجام شده، قیمت زمین در عرض کمتر از 3 ماه حدود 50 درصد در برخی مناطق کردان و سهیلیه افزایش داشته که سرمایهگذاری پرسود و کم ریسکی نسبت به سایر بازار های مالی میباشد.در نتیجه میتوان گفت خرید زمین برای سرمایه گذاری و سود میلیونی مناسب تر و ریسک کمتری دارد.

 

5

 

مناطق رو به رشد کردان برای سرمایه گذاری

 

کردان و سهیلیه کرج  منطقه ای زیبا و سرسبز است که تعداد زیادی روستا و شهرک در خود جای داده و هرکدام از این روستاها، برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری مناسب هستند. اگر بخوایم بهترین مناطق رو که در ماه های گذشته افزایش قیمت داشته اند بررسی کنیم، شهرک زعفرانیه یکی از این موارد خواهد بود. همانطور که از اسم این شهرک مشخص است، زعفرانیه شهرکی لاکچری و با ویلاهای مدرن بوده که اکثر افراد ثروتمند در این شهرک ملک خریداری کردنده اند.اگر شما هم به دنبال سرمایه گذاری هستید، میتوانید قیمت زمین و ویلا را در زعفرانیه کردان در سایت زاویلا بررسی کنید. عموما ویلاهای شهرک زعفرانیه که دارای سند وجواز میباشند ار 11 میلیارد شروع وتا 45 میلیارد نیز موجود میباشند . قیمت های زمین در این شهرک در زمان نگارش این مقاله از متری 8 میلیون تومان تا 12 میلیون برای داخل بافت وجود دارد و در خارج بافت از متری 2 تا6 میلیون  محاسبه میشود .

6

 

بهترین سایت برای مشاوره در خصوص خرید ملک در کردان

 

یکی از بهترین سایت هایی که شما میتوانید برای مشاوره از آن استفاده کنید، سایت زاویلا میباشد که سابقه ای چندین ساله در خصوص خرید ویلا،زمین،باغ و باغچه دارد. شما در این سایت علاوه بر مشاهده قیمت ملک، میتوانید با مشاورین با تجربه و کاربلد این سایت ارتباط داشته باشید تا متناسب با بودجه شما، بهترین ویلا و یا زمین را به شما پیشنهاد دهند. همچنین میتوانید با شماره 09126902901 تماس بگیرید یا با ورود به آدرس zavilla.ir با مشاورین این سایت مشورت کنید. زاویلا در کنار شماست.....

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان