معایب اسپرسو ساز مباشی

مباشی (mebashi) یک برند معتبر و پرفروش در زمینه طراحی و ساخت اسپرسو ساز خانگی است که مدل‌های متنوعی با طراحی‌های منحصربه‌فرد و قدرت عملکرد استاندارد روانه بازار می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

مباشی در کنار دلونگی و نوا بیشترین اعتبار و فروش را در بازار اسپرسو ساز ایران دارد. با جستجوی اسپرسو ساز خوب چی بخرم لیستی جامع از پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای خانگی در دسترس‌تان خواهد بود که این ۳ مارک بیشترین سهم را دارند.

تناسب قیمت و کیفیت مهم‌ترین دلیل فروش زیاد اسپرسوسازهای مباشی است؛ دستگاه‌های اسپرسوسازهای این برند دارای توان مصرفی استاندارد برای مصارف خانگی و در عین حال قیمت به‌صرفه‌تر در مقایسه با محصولات سایر برندها هستند.

مهم‌ترین معایب اسپرسو ساز مباشی عبارتند از:

  • عدم بهره‌مندی از امکانات پیشرفته
  • نامناسب برای استفاده در مصارف تجاری بزرگ

در ادامه با جزئیات بیشتر به معایب اسپرسو ساز مباشی می‌پردازیم.

 

بررسی معایب اسپرسوساز مباشی : امکانات پیشرفته

دستگاه‌های اسپرسو ساز به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می‌شوند که مدل‌های صنعتی دارای عملکرد و طراحی متفاوتی هستند و جهت استفاده در کافی شاپ‌ها مورد طراحی شده‌اند.

مدل‌های خانگی اسپرسو ساز نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • اسپرسو ساز خانگی نیمه صنعتی
  • اسپرسو ساز خانگی معمولی

دستگاه‌های اسپرسو ساز نیمه صنعتی دارای امکانات زیادی هستند و به نوعی نسخه کوچکتر دستگاه‌های صنعتی محسوب می‌شوند که ساختاری جمع‌وجور و مناسب برای استفاده در منزل و نیز مصارف تجاری کوچک مانند سوپر مارکت دارند.

مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های اسپرسو سازهای خانگی نیمه صنعتی:

  • مخزن شیر
  • مخزن آسیاب
  • نمایشگر دیجیتال و لمسی (در برخی موارد)
  • امکان تهیه نوشیدنی‌های مختلف خانواده قهوه نظیر کاپوچینو و لته
  • تهیه اتوماتیک نوشیدنی‌ها

مباشی تمرکز زیادی بر ساخت این دسته از اسپرسوسازها ندارد و بیشترین مدل‌های معمولی که امکانات زیادی ندارند طراحی و عرضه می‌کند. در واقع هدف شرکت مباشی طراحی و ساخت دستگه‌های اسپرسو ساز خوش‌قیمت و به‌صرفه است.

البته مباشی اسپرسو ساز مجهز به مخزن شیر نیز عرضه می‌کند؛ مدل ECM2005:

این محصول دارای طراحی مشابهی با سایر اسپرسوسازهای مباشی است و فقط از یک مخزن شیر ۵۰۰ میلی لیتری بهره می‌برد که امکان تهیه کاپوچینو و لته را دارد.

ECM2500 یک اسپرسوساز ۱۲۵۰ واتی است و مخزن آب ۱.۵ لیتری دارد. این دستگاه خوش‌ساخت با فشار بخار ۱۵ بار عمل می‌کند و بدنه آن ترکیبی از فلز و پلاستیک است. مباشی اسپرسوساز ECM2500 را در ۳ رنگ مشکی، سفید و قرمز عرضه می‌کند.

این برند ژاپنی در سایر اسپرسو سازهای خود به جای مخزن شیر از نازل بخار جهت بخار دادن به شیر و تبدیل آن به فوم (کف) بهره می‌گیرد. فوم شیر  مواد اولیه لازم برای تهیه کاپوچینو، لته، ماکیاتو و موکا است.

بررسی معایب اسپرسو ساز مباشی : استفاده در مصارف تجاری

با این تفاسیر از دستگاه‌های اسپرسو ساز مباشی نمی‌توان برای مصارف تجاری استفاده کرد. اما به‌صرفه‌ترین گزینه برای تهیه روزانه اسپرسو در منزل هستند.

اسپرسوسازهای علی رغم نداشتن امکانات اضافی مانند مخزن شیر، قابلیت آسیاب قهوه و نمایشگر دیجیتال با دستورات تهیه پیش فرض از توان مصرفی استانداردی بهره می‌برند و مناسب برای استفاده روزانه در منزل هستند.

و علی‌رغم توان مصرفی و قدرت عملکرد ایده‌آل از قیمت مناسبی بهره می‌برند و به همین دلیل میزان فروش بسیار زیادی دارند. در حال حاضر مباشی  یکی از ۳ برند محبوب اسپرسو ساز در بازار است.

۵ مدل از اسپرسو سازهای با کیفیت و قدرتمند مباشی:

  • ECM2016
  • CEM301
  • ECM2024
  • ECM2013
  • ECM2035

رنگ‌بندی متنوع دیگر مزیت اسپرسو سازهای مباشی است؛ مباشی هر مدل از اسپرسو سازهای خود را معمولا در ۳ یا ۴ رنگ شامل سفید، مشکی، قرمز و نقره ای عرضه می‌کند. سبز و آبی دیگر رنگ‌های مورد علاقه چرخه تولید اسپرسو سازهای مباشی است.

در این مطلب به معایب اسپرسو ساز مباشی پرداختیم و نیز نکات نقاط محصولات این برند را معرفی کردیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان