پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

انواع محصولات استیل

استیل نوعی از آلیاژ که پایه آن را آهن تشکیل می دهد و کربن آن کمتر از ۲% است که فولاد نیز نامیده میشود . استیل ضد زنگ که اصطلاح عامیانه فولاد ضد زنگ می باشد در ابتدا در ساخت قاشق و جنگال به کار گرفته شد. این نوع استیل که مهم ترین خاصیت آن ضد زنگ بودن است . از آلیاژهای آهن با حداقل ۱۰٫۵٪ کروم ساخته شده است ، در لیست بالا انواع محصولات استیل در فولادین را مشاهده می کنید.

 

استیل درواقع نوعی از آلیاژ است که پایه آن را آهن تشکیل می دهد و کربن آن کمتر از 2% است که فولاد نیز نامیده می شود .

استیل ضد زنگ که اصطلاح عامیانه فولاد ضد زنگ می باشد در ابتدا در ساخت قاشق و جنگال به کار گرفته شد. این نوع استیل که مهم ترین خاصیت آن ضد زنگ بودن است از آلیاژهای آهن با حداقل 10.5٪ کروم ساخته شده است که در برابر اکسیداسیون مقاوم شده است .

خواص مکانیکی و سختی و شکل پذیری آن به میزان و مقدار عناصر دیگری که در آن از جمله نیکل ، مولیبدنیوم ، تیتانیوم و فلز مس بستگی دارد .

 

لوله استیل چیست ؟

لوله استیل یک استوانه توخالی از جنس فولاد زنگ نزن (stainless steel) است . این نوع لوله در حوزه‌های مختلف نظیر داروسازی، صنایع غذایی و تزیین داخلی ساختمان کاربرد دارد. انواع مختلف لوله استیل از نظر گرید آلیاژی و نوع بدون درز یا درزدار لوله با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت لوله استیل بر اساس نوع تولید، آلیاژ و اندازه متغیر است .

 

قیمت لوله استیل

لوله های استیل در رده های مختلف 10، 20، 40 و 80 توسط کارخانه‌های استیل تولید و در بازار عرضه می‌شوند؛ قیمت لوله استیل وابستگی مستقیمی به سایز این محصول و آلیاژ تولیدی آن دارد؛ معمولا قیمت روز لوله استیل با آلیاژ 321 بیشتر از نرخ این محصول از نوع 304 است.

 

قیمت لوله استیل 304

از لوله های استیل در صنایع مختلفی استفاده می شود که با توجه به کاربرد آن، از آلیاژ های مختلف این محصول استفاده می کنند . قیمت لوله استیل 304 که یکی از آلیاژهای پرفروش این کالا به شمار می آید، به ضخامت، قطر و میزان عرضه و تقاضا در بازار بستگی دارد. اطلاع از قیمت روز لوله استیل آلیاژ 304 به دلیل استحکام ، قابلیت شکل پذیری، وزن مناسب و ظاهر زیبا برای خریداران اهمیت دارد.

 

قیمت لوله استیل 316

لوله استیل تولید شده با آلیاژ 316، از محصولات پرمصرف و کاربردی در صنایع مختلف است. قیمت لوله استیل 316 که در ساختار آن علاوه بر کروم و نیکل، از مولبیدن نیز استفاده شده است و خاصیت مغناطیسی ندارد، از نوع 304 بیشتر است. این محصول برای سیالاتی استفاده می شود که ممکن است باعث خوردگی شود؛ زیرا لوله استیل 316 مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد. علاوه بر لوله استیل، نرخ انواع دیگر لوله مثل: قیمت لوله آلومینیومی، مانیسمان و … نیز مطابق با متغیرهای بازار آهن، دچار تغییر می‌شود .

 

قیمت ورق استیل دکوراتیو

ورق‌های استیل دکوراتیو از کشورهای تولید کننده چین و تایوان به صورت شیت و فابریک عرضه می‌شود. انواع خدمات خشدارکردن، روکش، سوراخکاری و خم کاری طبق سفارش مشتری انجام می‌شود .

 

9

قیمت ورق استیل صنعتی

ورق‌های صنعتی استیل از کشورهای تایوان، کره، چین، هند، آفریقای جنوبی، فنلاند و آلمان در انبار تهران به صورت رول، برش خورده و فابریک طبق سفارش مشتری انجام می‌شود .

 

ویژگی‌های ورق استیل صنعتی

وقتی به خرید ورق استنلس استیل صنعتی فکر می‌کنید، باید به ویژگی‌های این ورق توجه ویژه داشته باشید. ویژگی‌های فنی ناشی از خصوصیات شیمیایی و فیزیکی ورق استیل به شما بینش لازم برای تهیه محصول مناسب را ارائه می‌دهد. فولاد ضد زنگ دارای خواص بسیار خوبی است که به قابلیت کاربرد گسترده آن در ساخت انواع قطعات در بسیاری از بخش‌های صنعتی کمک زیادی می‌کند. به دلیل محتوای کروم، این ورق در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. از دیگر خواص مطلوب این ورق می‌توان به استحکام و دوام بالا، مقاومت در برابر دمای بالا و پایین و قابلیت شکل پذیری، جوشکاری، پرداخت و انواع عملیات صنعتی اشاره کرد. هنگامی که فولاد ضد زنگ در صنایع مختلف استفاده می‌شود، نیازی به پوشش اضافی یا رنگ آمیزی ندارد .

 

خرید انواع ورق استیل و محصولات فولادی از فولادین

برای خرید انواع آهن آلات می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه اصلی وبسایت ثبت نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند .

Fuladin.com

 

  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان