معجزه کمربند پلاتینر

علاج دیسک کمر روش‌های مختلفی دارد. یکی از بهترین روش‌ها برای تسکین این درد استفاده از کمربند پلاتینر است. این کمربند ضد درد به طور گسترده‌ای توسط اشخاصی که کمر درد مزمن دارند، استفاده می‌شود. به همین دلیل کمربندهای طبی علاج کمردرد در شرایط مختلف هستند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

پلاتینر از چه تکنولوژی برای درمان درد کمر استفاده می‌کند؟

کمربند پلاتینر متناسب با آناتومی پزشکی طراحی‌شده‌ و پوشید‌ن آن برای درد بخش پایینی کمر یک روش درمانی مناسب است. در نتیجه از انحناهای طبیعی ستون فقرات شما، برای قرار گرفتـن در یک تناسب راحت، پشتیبانی می‌کند. از این کربند برای درمان دیسک کمر و درمان درد سیاتیک استفاده می‌شود.

در ساخت این پلاتینر از تکنولوژی UIC استفاده می‌شود. فناوری UIC شامل قابلیت‌های اولتراسوند، اشعه مادون قرمز و کلاک پالس است. هر کدام از این موارد به کاهش درد و رفع گرفتگی عضلات کمک می‌کند و در علاج درد سیاتیک بسیار موثر هستند. در کمربند اولتراسوند پلاتینر از امواج فراصوت استفاده می‌شود که منجر به بالا رفتن حرارت می‌شود.

 

کمربند UIC پلاتینر با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟

قیمت کمربند پلاتینر بسیار مقرون به صرفه است چرا که برای علاج کمردرد از پرداخت هزینه‌های بالای جراحی جلوگیری می‌کند. بهترین قیمت کمربند پلاتینر در فروشگاه اینترنتی ... وجود دارد و شما می‌توانید کمربند پلاتینر با قیمت مناسب را از این سایت خریداری کنید.

قیمت پلاتینر به گونه‌ای است که خرید آن را برای کسانی که از کمر درد رنج می برند به صرفه می‌باشد. علاوه بر این، برای خرید کمربند پلاتینر تنها یک بار هزینه می‌کنید. در حالیکه برای درمان‌های مبتنی بر مصرف دارو، شما باید به طور فزاینده‌ای برای خرید دارو هزینه کنید.

خرید آنلاین پلاتینر در فروشگاه اینترنتی ............. امکان‌پذیر است. مشتریان تمام شهرها می‌توانند وجه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. مدت زمان ارسال کالا در شهر تهران یک روز کاری پس از نهایی شدن سفارش مشتری است. ارسال کالا به شهرستان ها به طور معمول دو روز کاری زمان خواهد برد.

ویژگی‌های بارز کمربند پلاتینر چیست؟

  • فری سایز
  • آداپتور با سیم یک متری
  • برگه راهنمای استفاده
  • اتصال دو طرف کمربند به صورت چسبی

 

کمربند پلاتینر را چگونه می‌توان استفاده کرد؟

ابتدا دو بند کشی جانبی را از روی محصول جدا کنید. در صورت نیاز محل قرارگیری پد را تنظیم کنید و سپس کمربند را دور کمر خود ببندید تا فشار مطلوب ایجاد شود. اطمینان حاصل کنید که کمربند در دو طرف ستون فقرات به صورت مساوی قرار گرفتـه است. استرپ‌های جانبی را بکشید و بر روی پلتفرم متصل کنید و مطمئن شوید فشار در حد متعادل است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان