معرفی 5 شرکت برتر تولید کننده ماشین آلات صنعتی

ماشین آلات صنعتی نقش بسیار مهمی در زندگی و تولیدات صنایع ما داریند. از مهمترین ویژگی های استفاده از ماشین آلات صنعتی در تولیدات، داشتن سرعت سریع تر در تولید، استفاده و ارتباط نیروی انسانی و ربات ها با هم، رعایت بهداشت و داشتن سیستم درست و پیشرفته برای محصولات است.در این مقاله سعی میکنیم بهترین تولید کننده ماشین آلات صنعتی را برای شما لیست کنیم تا با انتخاب بهترین ها، مطمئن ترین خرید را برای کارخانه و تولیدی خود داشته باشید. در ادامه با معرفی 5 تا شرکت با ما همراه باشید:

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

  1. شرکت پایدار صنعت نوین

برای داشتن دستگاه های با کیفیت برای محصولات   و کارخانه خود، باید دستگاه های مورد نیاز خود را از معتبر ترین و بهترین تولید کنندگان این حوزه تهیه کنید. پایدار صنعت نوین یکی از بهترین تولید کننده ها در حوزه دستگاه های صنعتی  و ماشین سازی صنعتی  میباشد. با خرید از پایدار صنعت نوین بهترین و مطمئن ترین خرید خود را تجربه کنید.

مجموعه پایدار صنعت نوین با نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه ساخت ماشین آلات غذایی و خطوط ریلی محصولات، افتخار دارد سهم کوچکی از صنعت غذایی کشور را سهیم باشد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، ردیف کن بطری، پر کن تری بلوک، پرکن خطی و ریل ترافیک می‌باشد...

مجموعه پایدار صنعتا نوین بی از 15 سال در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، دستگاه ردیف کن بطری، دستگاه پر کن تری بلوک، دستگاه پرکن خطی و ریل ترافیک فعالیت داشته و با مهندسی معکوس ماشین آلات صنعتی و ازائه مشاوره رایگان در زمینه ساخت توانسته بیش از 50 پروژه موفق و مشتری راضی در این مدت کسب نماید...

 

  1. ماشین سازی اراک

بنیاد مهندسی مکانیک اراک در سال 1350 به صورت سهامی عام تاسیس شد و یکی از شرکت های پیشرو و شناخته شده ای است که فعالیت خود را در صنایع سنگین کشور آغاز کرد. این شرکت با شهرت در ساخت ماشین آلات پالایش نفت، گاز و پتروشیمی و تامین نیازهای صنعتی کشور، در صنایعی مانند صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و صنایع معدنی و فولاد خوش درخشیده است. به طوری که هم اکنون در لیست بهترین شرکت های ماشین آلات صنعتی و پتروشیمی داخل و خارج از کشور قرار دارد.

  1. ایران آلفا لاوال

یکی دیگر از شرکت های برجسته در زمینه ساخت ماشین آلات و تجهیزات پالایشگاهی شرکت آلفالاوال ایران است که ماشین آلات صنعتی با ظرفیت بالا تولید می کند و با مشارکت واحد تحقیق و توسعه خود همواره از به روزترین فناوری استفاده می کند. یکی از بهترین شرکت های ماشین آلات صنعتی و پتروشیمی است که می تواند نقش مهمی در خودکفایی کشور در این بخش داشته باشد.

  1. صنعت فلز کوشا

صنایع فلزی کوشا از دیگر شرکت های تولید کننده ماشین آلات پالایش نفت، گاز و پتروشیمی است که فعالیت خود را از سال 1363 آغاز کرد و در بخش های مختلف از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت هم اکنون مطابق با استانداردهای روز دنیا فعالیت می کند و با استفاده از دانش متخصصان خود به بهترین عملکرد در ساخت ماشین آلات و تجهیزات پالایشگاهی دست می یابد.

20

  1. تجهیزات افزار خاورمیانه

شرکت سام تجهیز ‌افزار خاورمیانه یکی از برترین شرکت‌های ماشین‌آلات صنعتی و پتروشیمی است که در تامین، طراحی و ساخت ماشین‌آلات صنعتی مهارت بالایی دارد و بهترین تجهیزات را برای کمک به صنعتگران در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و دارویی ارائه می‌کند. در برنامه تولید گنجانده شده است. این شرکت که دارای بخش تحقیق و توسعه است، تولید ماشین آلات پالایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی را مطابق با استانداردهای جهانی دنبال می کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان