معرفی بروکر آی تی بی ITB FX

بروکر ها نوعی شرکت های مالی هستند که در بازار فارکس افرادی که قصد فروش را دارند به افرادی که قصد خرید یک نماد را دارند متصل می‌کند. بروکر آی تی بی یکی از بروکرهایی است که در ایران فعال است و شما می‌توانید به راحتی روی آن معاملات خود را انجام دهید. حال می خواهیم در این مقاله به معرفی بروکر ITB بپردازیم.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

معرفی بروکر ITB

بروکر آی تی بی فعالیت خود را از ابتدای سال 2017 آغاز کرد. این کارگزاری از ابتدای آغاز به کار خود علاوه بر ایجاد بهترین ابزار ها، امکانات و خدمات برای معامله گران خود، آموزش را نیز در اهداف خود قرار داده است. هدف از این کار، ارتقا سطح دانش معامله گران نسبت به اتفاقات و فعالیت های اقتصادی است. این روش باعث می شود معامله گرانی که تازه به بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی ورود کرده‌اند، طی یک پروسه اصولی تر، سریع ترو راحت تر با مفاهیم آشنا شوند. ITB برای انجام معاملات تریدرها از پلتفرم متاتریدر 5 پشتیبانی می‌کند و با اضافه کردن ابزارهای معاملاتی مختلف مثل ماشین حساب های محاسبه سود و پیپ ولیو ... تلاش کرده است تا مخاطبان خود را در بازار های سهام دنیا شریک کند. شاید مهم ترین خصوصیت و تمایز بروکر آی تی بی با سایر بروکرها این است که این بروکر محدودیتی برای ارائه خدمات به کاربران خاورمیانه و به خصوص کاربران ایرانی ندارد. همانطور که می دانیم کشور ایران جزو تحریم های اقتصادی آمریکا است و بسیاری از بروکرهای جهان توانایی ارائه خدمات به کاربران ایرانی را ندارند. اما بروکر آی تی بی یک بروکر بین المللی است و دارای چند رگوله معتبر است. همین امر نشان دهنده اعتبار و قدرت این بروکر بین المللی است.

اهداف بروکر آی تی بی

کارگزاری آی تی بی با هدف بهبود شبکه مشتریان و ارتقا وضعیت خدمات، و همچنین ارتقا توان فنی وعملیاتی خود، چند هدف مهم را در مسیر پیشرفت و توسعه در نظر گرفته است. برای مثال بروکر آی تی بی سطح خدمات آکادمیک خود را ارتقا داده است، این به این معنا است که اگر شما از وب سایت آی تی بی استفاده کنید، می توانید از آموزش هایی بروز این بروکر استفاده کنید. برای مثال زمانی که شما می خواهید ترید یا معامله کنید ممکن است تعریف یا کارایی یک ابزار را فراموش کنید، در این زمان شما می توانید از قسمت آکادمیک بروکر آی تی بی استفاده کنید. یکی دیگر از اهداف، واریز و برداشت سریع کاربران و سهولت انجام این تراکنش ها با بروکر ITB است. مهم ترین هدفی که آی تی بی دنبال می کند پشتیبانی سریع، درست و کاربردی به معامله گران است. همچنین ITB یک بروکری است که تلاش می کند شایستگی خود را به کاربر ثابت کند.

ویژگی های بروکر آی تی بی

بارزترین خصوصیت بروکر آی تی بی عدم دریافت کمیسیون از معاملات است. این خصوصیت جذاب باعث می شود معامله گران در زمانی که معامله و سود می کنند مقدار بیشتری از سود خود را برداشت کنند و هزینه دیگری مانند کمیسیون را به بروکر پرداخت نکنند. البته درآمد اصلی بروکر آی تی بی از دریافت اسپرد به ازای معاملات مختلف است. اما اسپرد کمتری را نسبت به باقی بروکر ها دریافت می کند، نوع اسپرد دریافتی بروکر به حساب شخص بستگی دارد، مثلا در حساب استاندارد اسپرد ثابت دریافت می شود ولی در حساب نانو اسپرد شناور دریافت می شود. یکی دیگر از ویژگی های کارگزاری ITB استفاده از نما د های مختلف مثل رمز ارز، جفت ارز ها، فلزات، انرژی، شاخص سهام و... در هنگام معامله است. این تنوع باعث می شود اگر معامله گری بخواهد چند نماد مختلف را معامله کند نیازی به چند بروکر نداشته باشد و فقط کافی است در بروکر ITB حساب باز کند. دیگر ویژگی این بروکر شروع آسان برای ایجاد حساب است. فرآیند احراز هویت نیز به راحتی و به سرعت پیش می رود. ITB همچنین حساب اسلامی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این حساب برای کسانی مناسب است که معاملات سویینگ انجام می دهند و پوزیشن های خود را در طولانی مدت باز می گذارند، این حساب اسلامی باعث می شود شخص دیگر سوآپ پرداخت نکند. یکی دیگر از ویژگی های خوب و پیشرو بروکر ITB شارژ کردن حساب کاربران با رمز ارز ها است. این ویژگی باعث سرعت بخشیدن به فرآیند واریز و برداشت از حساب می شود. البته کاربرانی که علاقه ای به استفاده از این رمزارز ها ندارند می توانند پول خود را به ریال تبدیل کنند. بروکر آی تی بی بونس های متفاوتی نیز در اختیار تریدر ها قرار می دهد.

قوانین استفاده از ITB

هر بروکری قوانین خاص خودش را دارد؛ بروکر ITB هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه می خواهیم مهم ترین قوانین و ضوابط استفاده از ITB را مرور کنیم:

قانون مبارزه با پولشویی

ضوابط CFD

ضوابط کسب و کار

اصول فعالیت در بستر معامالتی MT5

ضوابط معامالت در قرارداهای FIX

قوانین IB

ارزش های بنیادین ITB

هر شرکتی تعدادی ارزش برای خود دارد؛ با شناخت این ارزش ها شما می توانید با دید باز تری تصمیم گیری کنید و شاید راحت تر بتوانید اعتماد کنید. تعدادی از ارزش های آی تی بی:

1- توجه به کلیه مشتریان بدون در نظر گرفتن نژاد، جنسیت، ملیت و مذهب و تسهیل شرایط ورود مخاطبان به بازارهای بین المللی.

-حفظ منافع مشتریان از ارزش های بنیادین است، شرکت آی تی بی به دنبال آن است تا علاوه بر رعایت حقوق مشتریان، بتواند با ارائه خدمات خلاقانه و نوآورانه سبب ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مخاطبان شود.

3- شفافیت و صداقت به عنوان دو اصل ارزشمند سرلوحه تمامی اقدامات آی تی بی خواهد بود. این شرکت خود را متعهد به عدم عدول از این ارزش ها می داند.

4- شرکت آی تی بی ، دریافت خدمات با کیفیت و به روز را جزو حقوق اولیه مخاطبان خود می داند، لذا ارتقا کیفیت، بروزرسانی مداوم خدمات ، شبکه حمایت از مشتریان کارآمد را از ارزش های بنیادین و دائمی خود می داند.

منبع: مقاله معرفی بروکر آی تی بی در سایت ساعد نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان