پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

برای هر چیزی راه حل وجود دارد. هنگامی که ظروف پخت و پز آشپزخانه به دلیل استفاده زیاد یا اشتباه در استفاده خراب می‌شوند دو راهکار وجود دارد. راهکار اول دور انداختن آن‌ها و خرید یک ظرف جدید است اما راهکار دوم اقتصادی بوده و می‌توان آن را بازسازی کرد طوریکه انگار همان روز خریداری شده است.

ظروف مخصوص پخت و پز از متریال‌های مختلفی تهیه شده‌اند از جمله:

  • تفلون
  • گرانیت
  • سرامیک
  • مس
  • چدن
  • سنگ
  • روحی
  • ...

یکی از این ظروف پخت و پز گرانیت نام دارد که محبوب‌ترین نوع در میان انواع ظرف‌های آشپزخانه است. ظروف گرانیتی نچسب بوده و به شرط استفاده صحیح طول عمر بالایی دارند. در ظروف گرانیتی حرارت به طور یکنواخت به کل ظرف پخش شده در نتیجه به جای سوختن غذا شاهد مغز پخت شدن آن خواهید بود. همچنین ظروف گرانیتی با جذب روغن کمتر امکان پخت غذایی سالم‌تر را فراهم می‌آورند. از سویی دیگر کافی است از یک اسفنج یا اسکاچ نرم آغشته شده به مایع ظرفشویی و بدون هیچ مواد شوینده قوی دیگر به راحتی آن را یا آب ولرم بشویید که زمان شستشو را نسبت به ظروف دیگر به نصف کاهش می‌دهد.

 

مراکز بازسازی ظروف

سالیان سال است که مراکزی در حوزه ظرف و ظروف آشپزخانه فعالیت دارند که به تعمیر و بازسازی آن مشغول هستند. ظروف آشپزخانه به ویژه ظروفی که برای پخت و پز استفاده می‌شوند را باید به دقت نگهداری کرد زیرا خط و خش افتادن در کف و بدنه آن نه تنها ظاهر را زشت کرده بلکه باعث نفوذ رسوبات به غذا شده که سمی و خطرناک است.

بازسازی ظروف گرانیت از روزی که گرانیت‌ها به بازار آمدند رونق گرفته است که باید مرکز بازسازی کننده معتبری را انتخاب کرد تا به شیوه اصولی و استاندارد ظروف را تعمیر کند. تعمیر و بازسازی کردن ظروف مراحل خاصی دارد که با استفاده از مواد و دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود. از آنجایی که ظروف مورد استفاده مستقیما با سلامتی در ارتباط هستند توصیه می‌شود بهترین مرکز بازسازی کننده ظروف، آروین تفلون را انتخاب کنید تا ظروف گرانیتی شما را با استفاده از مواد مرغوب و دستگاه‌های پیشرفته همچون روز اول سالم و نو تحویل دهد.

 

9

 

آروین تفلون

آروین تفلون از سال 1375 با هدف انجام بازسازی ظروف آشپزخانه و تولید ظروف نچسب فعالیت خود را آغاز کرده است که امروزه مفتخر است به عنوان بهترین مرکز بازسازی کننده ظروف شناخته شود. کیفیت بالا، ضمانت محصول و خدمات و همچنین قیمت مناسب از اصلی‌ترین شاخصه‌های آروین تفلون هستند که رضایت مشتریان را جلب کرده است.

بازسازی ظروف گرانیتی برحسب اندازه قطر آن صورت می‌گیرد که تابه، قابلمه یا شیرجوش بودن آن هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد. قیمت بازسازی ظروف در آروین تفلون نسبت به سایر رقبا بسیار منصفانه بوده که دلیل این امر حفظ رضایت مشتریان و همچنین حذف واسطه‌ها می‌باشد. برای اطمینان بیشتر می‌توانید از سایر مراکز قیمت گرفته و آن را با قیمت‌های معقولانه و البته کیفیت بسیار عالی آروین تفلون مقایسه کنید که خود به صحت این امر پی خواهید برد.

 

بازسازی ظروف گرانیتی

انجام بازسازی ظروف گرانیتی خود را به آروین تفلون بسپارید که با پرسنلی مجرب و متعهد و با استفاده از مواد درجه یک در یک فضای مجهز و اختصاصی مشغول خدمت رسانی به مشتریان گرامی هستند.  ظروف گرانیتی به قدری کاربردی و زیبا هستند که به محض خراب شدن، شخص استفاده کننده ناراحت شده و به دنبال بازسازی کردن آن خواهد بود.

 

سفارش بازسازی ظروف

گرانیت از متریال‌های بسیار خوب و با کیفیت است که از آن در ساخت ظروف پخت و پز مانند قابلمه، ماهیتابه، شیر جوش و غیره استفاده می شود. آروین تفلون سفارش بازسازی ظروف مختلف و متنوع را پذیرفته و آن را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. اگر از کسانی که تاکنون ظروف پخت و پز خود را بازسازی کرده‌اند سوال کنید، همه بدون لحظه‌ای درنگ نام آروین تفلون را به زبان خواهند آورد که نشان از اعتبار و درست‌کاری چنین مجموعه‌ای دارد.

 

سفارش بازسازی

اکنون که با آروین تفلون آشنا شده‌اید، سفارش بازسازی انواع قابلمه، تابه، شیرجوش و ... خود را با خیال آسوده به آروین تفلون بسپارید و ظروفی نو همچون روز اول و حتی با کیفیت بهتر تحویل بگیرید. راه‌های ارتباطی با آروین تفلون عبارتند از:

  • تلفن همراه: 09212285413 _ 09121039813
  • تلفن ثابت: 0293332040
  • واتساپ: 989121039813+
  • اینستاگرام: arvinteflon
  • ایمیل: info@arvinteflon.ir
  • آدرس: کرج، جاده قزلحصار، جنب مبل آبنوس، خیابان طالقانی، پلاک 112

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان